تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805271074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته‌ يازدهم ليگ برتر اولين داربي تاريخ مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: هفته‌ يازدهم ليگ برتر اولين داربي تاريخ مشهد
جام جم آنلاين: هفته‌ يازدهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر ايران ، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاري در شهرهاي مختلف كشور پيگيري خواهد شد.


به گزارش ايسنا ، يازدهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر، سه‌شنبه با انجام پنج بازي آغاز خواهد شد كه در حساس‌ترين بازي‌ها، تيم پاس همدان ميزبان استقلال تهران است و دو تيم ابومسلم و پيام بايد اولين داربي مشهد را در ورزشگاه ثامن‌الائمه اين شهر برگزار كنند.

سه‌شنبه؛ 30 مهرماه

پاس همدان – استقلال تهران
ورزشگاه قدس،‌ ساعت 15

تيم پاس همدان اين روزها نتايج خوبي در ليگ برتر مي‌گيرد و ظاهرا با گذشت زمان و تجربه‌اندوزي بازيكنان پرشمار جواني كه اين فصل به خدمت گرفته، توانسته روند صعودي‌اش را پيدا كند؛ البته آنها در دو هفته اخير با تيم‌هاي ته جدولي مسابقه داشتند و هنوز نمي‌توان به نتيجه صدرصدي درباره رشد اين تيم رسيد. اين تيم در بازي قبل موفق شد تيم قعرنشين راه‌آهن را شكست دهد كه البته پيش از آن سايپا كرج را از پيش رو برداشته بود و اكنون نيز با 15 امتياز و تفاضل كمتر نسبت به تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس تهران در رده هفتم جدول ليگ قرار دارد. آنها در اين مسابقه ميزبان هستند كه شايد اين امتياز بتواند در جهت كسب امتياز از حريف تهراني‌شان مثمر ثمر باشد.

هم چنين استقلال تهران هم هفته گذشته بازي نسبتا سختي را با تيم برق شيراز داشت، تيم رده سوم جدول ليگ توانست يك امتياز حساس را از استقلالي‌ها در تهران بگيرد تا اين تيم اكنون در هفته يازدهم به چيزي جز كسب سه امتياز از يك بازي خارج از خانه فكر نكند. نكته جالب براي استقلالي‌ها مقابل پاس، حضور خسرو حيدري بازيكن سابق پاس در تركيب‌شان است كه شايد فضاي رواني ورزشگاه همدان تاثيرات خود را روي فوتبال اين بازيكن داشته باشد. استقلال اكنون 15 امتياز دارد و بخاطر گل‌هاي زيادي كه در مسابقات گذشته به تيم‌هاي استقلال اهواز و مقاومت سپاسي زد، با تفاضل گل +8، بالاتر از پرسپوليس و پاس مكان پنجم جدول را در اختيار گرفته است.

پيام مشهد – ابومسلم مشهد
ورزشگاه ثامن‌الائمه، ساعت 15

در اين هفته با برگزاري اين مسابقه، اولين داربي تاريخ مشهد در فوتبال ايران كليد مي‌خورد؛ اين شهر تاكنون تنها با نمايندگي تيم ابومسلم در سطح اول فوتبال باشگاهي ايران حضور داشت اما سال گذشته تيم پيام توانست در رقابت‌هاي ليگ دسته يك حضور موفقي داشته باشد و سرانجام به ليگ برتر صعود كند. اولين داربي اين شهر بين دو تيم پيام و ابومسلم از جهت ديگري هم قابل تامل است كه خداداد عزيزي سرمربي سابق ابومسلم روي نيمكت پيام مي‌نشيند و «هادي برگي‌زر» سرمربي فصل پيش پيام كه موفق شد اين تيم را به ليگ برتر بياورد، به عنوان سرمربي روي نيمكت ابومسلم خواهد نشست. برگي‌زر در بسياري از مصاحبه‌هاي اخير خود گفته، افتخار مي‌كند شاگرد خداداد باشد. حال با برگزاري اين ديدار در هفته يازدهم بايد به انتظار نشست كه انجام داربي در مشهد چه حال و هوايي دارد و با چه اتفاقاتي روبرو خواهد بود.

در حال حاضر تيم ابومسلم كه هفته پيش مغلوب تيم صدرنشين جدول يعني پيكان قزوين شد با 10 امتياز رتبه دوازدهم جدول را در اختيار دارد و در مقابل تيم پيام كه ظاهر وضعيتي بهتري نسبت به هفته‌هاي آغازين ليگ پيدا كرده و توانسته دو بازي اخير خود را با پيروزي پشت سرگذاشته و از قعر جدول فاصله بگيرد، با 9 امتياز، چهاردهم است.

راه‌آهن شهرري – صباي قم
ورزشگاه اكباتان تهران، ساعت 15

مسوولان تيم راه‌آهن پس از چندين هفته ناكامي، سرانجام دو هفته پيش سرمربي خود را بركنار كردند و بلافاصله هدايت تيم‌شان را به محمود ياوري مربي كهنه‌كار فوتبال ايران سپردند. ياوري در دو بازي گذشته راه‌آهن كه روي نيمكت اين تيم مي‌نشيند، تنها شاهد شكست شاگردانش بوده؛ او دراولين حضور مقابل تيم ذوب‌آهن ايستاد و پس از شكست، گفت در اين بازي فقط يك آناليزور هستم اما، در دومين حضورش نيز راه‌آهن اين‌بار مغلوب پاس همدان شد؛ ياوري پيش از اين بازي گفته بود كه منتظر است تاحدودي تاثيراتش را در اين تيم مقابل پاس ببيند. اكنون بايد منتظر بازي اين هفته راه‌آهني‌ها باشيم كه آيا مي‌توانند مقابل صباي قم كه فيروز كريمي سرمربي سابق ره‌آهن را روي نيمكتش دارد، نتيجه بگيرند يا خير؟. ظاهرا شانس با ياوري يار نيست چرا كه مي‌خواهد تيمش را مقابل تيم مربي به ميدان بفرستد كه بيشتر از هر كسي در ايران تيم راه‌آهن را مي‌شناسد. اين تيم اكنون تنها با 6 امتياز از ده بازي رتبه هجدهم و قعرنشين جدول ليگ برتر است.

هم چنين تيم صباي قم پس از گذشت چندين هفته از مسابقات ليگ برتر، وضعيت بهتري به لحاظ كسب نتيجه همراه با فيروز كريمي پيدا كرد. انتقال اين تيم از صباشهر به قم ظاهرا يك انتقال موفقيت‌آميز همانند انتقال پاس تهران به همدان بوده است اما بالاخره نوسانات ليگ به هيچ‌كس رحم نمي‌كند و سرنوشت اين تيم در قم را بايد پايان ليگ ارزيابي كرد. صباي قم هفته گذشته در يك بازي خارج از خانه برابر تيم ذوب‌آهن به تساوي دو بر دو رضايت دادند كه البته كسب يك امتياز برابر تيم دوم جدول، شايد نتيجه بدي نباشد؛ آنها اين هفته را هم بايد خارج از خانه اما در تهران و مقابل راه‌آهن بازي كنند. صبا اكنون با 14 امتياز در رتبه نهم جدول حضور دارد.

مقاومت سپاسي شيراز – ذوب‌آهن
ورزشگاه حافظيه شيراز، ساعت 15

شاگردان «غلام‌حسين پيرواني» در تيم مقاومت پس از شكست تحقيرآميز پنج بر دو مقابل استقلال تهران، هفته پيش در خانه خود تنها به كسب يك امتياز از تيم جديد اميرعابديني (داماش گيلان) بسنده كردند. پيش از شروع فصل كه پيرواني پس از سال‌هاي از اين تيم جدا شد، شرط برگشت خود را از دست ندادن بازيكنان بسيار و خريد نفرات مورد نياز عنوان كرد و مثل اينكه خواسته‌هايش تاحدودي برآورده شد و غلام پيرواني به شيراز بازگشت اما اكنون پس از گذشته ده هفته از رقابت‌هاي ليگ، آن فوتبال كه شايد با اين شرايط از تيم مقاومت تصور مي‌شد را نديديم. آنها با كسب يازده امتياز، يازدهم هستند و حال شايد در شرايطي كه تيم‌هاي بزرگ ليگ چون پرسپوليس، استقلال و سپاهان، مدعي هستند قضاوت درباره‌شان پس از گذشت 10 بازي زود است، وضعيت تيم مقاومت را هم بتوان توجيه كرد.

در آن سوي ميدان ذوب‌آهن با وجود كسب امتيازات بسيار و پيروزي‌هاي زياد اما از سوي بسياري از تيم‌هاي ليگ متهم به افت و نزول در اواسط يا اواخر رقابت‌هاي ليگ امسال است. اين تيم پس از چند هفته صدرنشيني، با تساوي در بازي قبل برابر صبا، به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به تيم پيكان و با 21 امتياز، به رده دوم جدول نزول پيدا كرد و اين هفته بايد با كسب امتياز از يك بازي خارج از خانه، در فكر صدرنشيني مجدد باشد.

استقلال اهواز – ملوان بندرانزلي
ورزشگاه تختي اهواز، ساعت 16:45

تيم استقلال اهواز كه سينوسي‌ترين روند را در ميان ديگر تيم‌هاي ليگ برتر دارد با شكست هفته پيش مقابل پيام، بار ديگر بر اين تشخيص صحه گذاشت. آنها در بازي قبل با قبول شكست از تيم پيام به فاصله گرفتن اين تيم از انتهاي جدول كمك شاياني كردند و البته آنها را ديگر بالاي سرشان در جدول مي‌بينند. شاگردان اكبرميثاقيان تنها با 9 امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به پيام، رده پانزدهم جدول را در اختيار دارند اما، طبق روند سينوسي بايد اين هفته در يك بازي خانگي مقابل ملوان به پيروزي برسند.

در طرف ديگر تيم ملوان با پيروزي هفته پيش برابر تيم قدرتمند ليگ يعني مس‌ كرمان، شوك مثبت شديدي را در خود احساس كرد؛ آنها پس از چندين هفته ناكامي و البته داشتن مشكلات مالي عديده، با كسب اين پيروزي روحيه دوچندان گرفتند و اين هفته در حالي مقابل تيم استقلال اهواز صف‌آرايي مي‌كنند كه با 10 امتياز در جايگاه سيزدهم جدول ليگ برتر حضور دارند.

چهارشنبه؛ يكم آبان ماه

پرسپوليس - برق شيراز
ورزشگاه آزادي، ساعت 16:45

در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر چهارشنبه چهار بازي باقي‌مانده هفته يازدهم برگزار مي‌شود كه در مهم‌ترين رويارويي‌ها تيم پرسپوليس تهران پس از دو هفته شكست در بازي‌هاي خارج از خانه مقابل تيم‌هاي ابومسلم مشهد و فولاد خوزستان، بايد در ورزشگاه آزادي تهران پذيراي تيم برق شيراز باشد. پرسپوليس كه از ديد همگان امسال پرمهره ترين تيم ليگ را در اختيار دارد و كهكشاني هاي ليگ را لقب گرفته، در دو بازي گذشته مغلوب حريفانش شد و هفت گل را دريافت كرد. در پي اين نتايج انتقادات بسياري به خصوص نسبت به خط دفاعي اين تيم مطرح شده اما افشين قطبي سرمربي اين تيم ضعف خط دفاعي شان را شديدا تكذيب مي‌كند و ناهماهنگي و ضعف دفاعي را مربوط به كل تيم مي‌داند. قطبي البته اتفاقاتي نظير مصدوميت بازيكن كليدي‌اش، ضعف داوري و... را در كسب ناكامي‌هاي اخير موثر مي داند و همه اين ها را با قضاوت زودهنگام درباره قهرمان فصل پيش، پس از گذشت ده هفته از مسابقات ليگ، جمع مي بندد. قطبي منتظر است با بازگشت به ورزشگاه آزادي و بازي مقابل هواداران پرشمار قرمزپوش استارت خوبي براي كسب يك روند سعود در ليگ داشته باشد.

تماشاچياني كه اين روزها تمرينات پرسپوليس را از نزديك نظاره گر هستند، فرصت يا فرصت هاي آخر كادر فني تيم شان را تنها معطوف به نتايج يك يا نهايتا دو بازي آينده اين تيم مي دانند. پرسپوليس اكنون با 15 امتياز و تفاضل كمتر نسبت به تيم استقلال تهران و بيشتر نسبت به تيم پاس همدان در رتبه هفتم جدول ليگ قرار دارد.

هم‌چنين برق شيراز هم هفته گذشته در همين استاديوم مقابل ديگر تيم پرهوادار تهراني يعني استقلال تهران، توانست يك امتياز حساس را كسب كند. آنها با 19 امتياز از 9 بازي در رده سوم جدول قرار دارند.

سپاهان - پيكان
فولادشهر، ساعت 15

هم چنين فولاد مباركه سپاهان و پيكان قزوين، يك ديدار حساس و تعيين‌كننده در رده‌بندي بالاي جدول ليگ را در اصفهان برگزار مي‌كنند.سپاهان هفته پيش در آخرين لحظات پيروزي يك بر صفر برابر سايپا را با تساوي عوض كرد. همچنين پيكان قزوين كه اكنون با 21 امتياز صدرنشين است، موفق شد در بازي قبل با حساب دو بر صفر ابومسلم مشهد را مغلوب كند.

مس كرمان- سايپا
باهنر كرمان، ساعت 15

مس كرمان هم چهارشنبه ميزبان تيم سايپا كرج است. مس هفته پيش يك بر صفر از تيم ملوان شكست ناباورانه‌اي را متحمل شد و سايپا هم در مقابل يك امتياز حساس را از سپاهان گرفت تا شروع نسبتا خوبي را كادر فني جديدش در ادامه مسابقات ليگ داشته باشد.

داماش گيلان - فولاد خوزستان
عضدي رشت، ساعت15

آخرين ديدار هفته يازدهم ليگ برتر را دو تيم داماش گيلان و فولاد خوزستان بايد در رشت برگزار كنند؛ داماش هفته گذشته با مديريت اميرعابديني و اولين حضور وي در اين تيم مقابل تيم مقاومت شيراز به تساوي يك بر يك رضايت داد و در مقابل تيم فولاد هم در بازي قبل موفق شد با نتيجه سه بر دو ميهمان پرآوازه خود يعني پرسپوليس تهران را شكست دهد.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن