تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت بر MySql از راه دور


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مديريت بر MySql از راه دور
پايگاه هاي داده (DataBase )به ابزار و برنامه هايي گفته مي شود كه در آنها از اطلاعات و داده ها نگهداري مي شود.
پايگاه هاي داده (DataBase )به ابزار و برنامه هايي گفته مي شود كه در آنها از اطلاعات و داده ها نگهداري مي شود. به عنوان مثال تمامي وب سايت هاي اينترنتي كه به صورت Dynamic برنامه نويسي شده اند و اطلاعات در آنها هميشه در حال تغيير است داراي پايگاه هاي داده هستند. يا اينكه يك وب سايت به شكلي طراحي شده است كه كاربران آن مي توانند اطلاعات مورد نظر خود را در آن وارد كرده و آنها را درون سايت ثبت كنند. در اينجا نوع اطلاعات را مد نظر قرار نمي دهيم زيرا ممكن است اين اطلاعات هر چيزي باشند، شماره تلفن، نام كاربري، رمز عبور و ... براي نگهداري اينگونه اطلاعات از پايگاه هاي داده استفاده مي شود. پايگاه هاي داده مختلفي براي برنامه نويسان موجود است كه با زبان هاي مختلف برنامه نويسي تحت وب سازگاري دارند. پايگاه هايي همچون Microsoft SQL Server, MySQL ,PostgreSQL , Oracle و ... در اختيار برنامه نويسان قرار دارد تا به كمك آنها اقدام به ساخت سايت ها كنند.
استفاده از اين پايگاه هاي داده روش هاي گوناگوني دارد كه يكي از اين روش ها دسترسي به آنها از راه دور است كه به اين دسترسي در اصطلاح Remote Access مي گويند. براي ايجاد اين نوع دسترسي مي توان از نرم افزارهاي مختلفي كه براي هر يك از اين نوع database ها طراحي شده اند، استفاده كرد.
EMS SQL Manager for MySQL نام نرم افزاري از شركت معروف Electronic Microsystems است كه با نام اختصاري EMS در اينترنت فعاليت مي كند. اين شركت در زمينه ساخت نرم افزارهاي گوناگون در زمينه كنترل و مديريت بر پايگاه هاي داده به صورت Remote فعاليت مي كند.
به كمك اين نرم افزار شما مي توانيد با اتصال به پايگاه داده خود اقدام به ويرايش اطلاعات مربوطه كنيد. همچنين اين نرم افزار از امكانات مديريتي زيادي براي كنترل و نظارت بر جزئيات كار برخوردار است كه كاربران به كمك آنها مي توانند تمامي اقدامات مربوطه را به راحتي انجام دهند.
در ضمن اين نرم افزار بيشتر براي برنامه نويساني كاربرد دارد كه براي طراحي پايگاه داده خود از MySQL استفاده مي كنند. از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره داشت:
- پشتيباني از اطلاعات به صورت كامل و UTF8
- داراي ابزار حرفه اي ويرايشي براي ساختار query ها
- داراي رابط گرافيگي كاربري جديد و زيبا براي انجام دستورات
- قابليت IMPORT اطلاعات در Database
- امكان برقراري ارتباط امن و مطمئن توسط SSH
- قابليت اتصال به سرور MySQL از طريق پروتكل HTTP
- توانايي ذخيره سازي اطلاعات از سرور به فرمت هاي Excel , access , word , PDF , HTML , Text و ...
و بسياري از ديگر امكانات مديريتي ديگر. علاقه مندان به دانستن اطلاعات بيشتر در خصوص اين نرم افزار مي توانند به سايت www.p30world.com مراجعه كنند تا علاوه بر دسترسي به اطلاعات بتوانند به راحتي اين نرم افزار را بارگذاري كنند.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن