تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812999356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنان در كسب فضيلت گوي سبقت را از آقايان ربوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زنان در كسب فضيلت گوي سبقت را از آقايان ربوده اند
همدان - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان همدان و امام جمعه مردم همدان گفت: در عرصه رسيدن به فضيلتها و كرامتها زنان از آقايان پيش قدمتر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، آيت الله غياث الدين محمدي ظهر امروز در جلسه هماهنگي همايش دختران ولايت با بيان اين مطلب افزود: در دنياي امروز براي اصلاح جامعه و زدودن هرج و مرج ابتدا بايد زنان جامعه اصلاح شوند در غير اين صورت جامعه اصلاح نمي شود.

آيت الله محمدي نقش محوري مادر را در هدايت خانواده ها بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: در خانواده بيشترين تأثير را مادر دارد و خارج شدن بانوان ار صراط مستقيم منجر به گم راهي اطرافيان نيز مي شود كه در اين راستا وظيفه بانوان اين است كه وارد صحنه اجتماع است.

وي زنان ايراني را بانوان ولايت دانست و يادآور شد: با توجه به شرايط كنوني در دنيا زنان ايراني عزت نفس و شرافت بالايي دارند لذا آنها مي توانند با رسيدن مراتب بالاتري از عزت و كرامت الگويي براي بانوان جهان باشند.

نماينده ولي فقيه در استان همدان با اشاره به اينكه در دنيا از هر نفر 4 زن يك نفر گرفتار خشونت است، تصريح كرد: فقر و بيكاري از جمله عوامل مشكلات پيش روي زنان جامعه است.

آيت الله طه غياث الدين محمدي وجود حوزه علميه قم را از بركات وجود حضرت معصومه (س) در قم دانست و اظهار داشت: فساد و هرج و مرج نسل زنان در جهان را در معرض نابودي قرار داده است.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان نيز دراين جلسه با گراميداشت ميلاد باسعادت حضرت معصومه (س) گفت: همايش دختران ولايت براي سومين بار است كه در استان همدان برگزار مي شود.

حجت الاسلام سيدآقا حسيني با اشاره به اينكه زنان در جامعه نقش بسيار مهي را ايفا مي كنند،اضافه كرد: در هفته كرامت به منظور بزرگداشت ميلاد حضرت معصومه (س) برنامه هاي مختلفي ازجمله همايش دختران ولايت ،ارسال يك حديث با موضوع دختران از طريق يك پيامك توسط مخابرات، ديدار از جمعي از دختران ولايت مدار با مسئولين استاني، مسابقات ورزشي و عصر شعر برگزار خواهد شد.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن