تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815030967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل دفترامورروستايي استانداري بوشهر: صددرصد پروژه‌هاي مصوب سفر رييس جمهوري اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل دفترامورروستايي استانداري بوشهر: صددرصد پروژه‌هاي مصوب سفر رييس جمهوري اجرايي شد
داخلي. اجتماعي. مصوبات سفر.

مديركل دفتر امور روستايي استانداري بوشهر گفت: دفتر روستايي اين استان توانسته است صددرصد از پروژه‌هاي مصوب شده دوردوم سفر استاني رييس جمهوري را به اين استان اجرايي كند.

حسين حيدري دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: در دور دوم سفر هيات دولت به اين استان در بهمن پارسال ‪ ۹‬پروژه مصوب شد كه با اعتباري نزديك به يك ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي و استاني به اتمام رسيد.

وي اتمام بهسازي و آسفالت معابر روستاي گورك كله‌بندي و بهسازي و تعريض آسفالت راهها و معابر گوركات درتنگستان ، محوطه‌سازي و زيرساخت‌هاي شهرك عشايري،راهسازي و آسفالت راه دشت پلنگ دردشتي ،آبرساني به كناربندك و محريز دشتي، بهسازي و آسفالت راه مناربندك دشتي را بخشي از اين طرح ها عنوان كرد.

مديركل دفتر امور روستايي استانداري بوشهر همچنين بهسازي و آسفالت معابر و آبرساني (مجتمع) روستاي بهمنياري شرقي گناوه و زيرسازي و آسفالت راه روستاي محمدطاهري تنگستان را بخشي ديگر از طرح‌هاي مصوب دوردوم سفر استاني عنوان كرد كه صددرصد اجرايي شده است.

وي محقق شدن اين مصوبات را كه از بركات سفرهاي استاني دولت نهم مي‌باشد مرهون تلاش‌ها و زحمات دهياران و مديران دستگاههاي اجرايي مرتبط اعم از راه و ترابري ، آب و فاضلاب روستايي ،بنيادمسكن انقلاب اسلامي و امور عشاير استان بوشهر بوده است.

حيدري همچنين يكي از برنامه‌هاي نو دفتر روستايي استانداري بوشهر را كه با هماهنگي سازمان شهرداري‌ها انجام شده طراحي و تدوين بوستان‌هاي روستايي اعلام كرد و گفت : دراين راستا و به ميمنت ‪ ۳۰‬سال از عمر انقلاب شكوهمند اسلامي طراحي و تدوين بوستان در‪ ۳۰‬روستاي اين استان آماده شده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ك/‪۳‬
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن