تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با توديع مهرداد راياني مخصوص معارفه مدير جديد تئاترشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با توديع مهرداد راياني مخصوص معارفه مدير جديد تئاترشهر برگزار شد
خبرگزاري فارس: مراسم توديع و معارفه مدير سابق و مدير جديد مجموعه تئاتر شهر روز گذشته با حضور مدير مركز هنرهاي نمايشي و تعدادي از هنرمندان و منتقدان تئاتر در سالن كنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، حسين پارسايي، مدير مركز هنرهاي نمايشي با تقدير از خدمات مهرداد راياني مخصوص در مجموعه تئاتر شهر گفت: همه اذعان دارند كه مجموعه تئاتر شهر به عنوان يك نماد ارزشمند در عرصه‌ فرهنگ و هنر عرض‌اندام مي‌كند و كوچكترين وقايع آن به‌عنوان يك رويداد ملي مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.
وي افزود: مجموعه تئاتر شهر از همان آغاز فعاليت خود در معرض اتفاقات خوب و بد بسياري قرار گرفته و هر از چند گاهي نيز با تهديداتي مواجه شده است، البته دريك مقطع زماني بازسازي شد و اين سير فعاليت با ورود و خروج مديران و هنرمندان روبه رو شد اما هسته مركزي مجموعه تئاتر شهر، يعني كارمندان باقي‌مانده اند و تلاش آن‌ها گواه فعاليت در هر دوره است.
مدير مركز هنرهاي نمايشي با اشاره به دوران مديريت خود در تئاتر شهر گفت: در طول 18 ماهي كه در مجموعه تئاتر شهر به عنوان مدير حضور داشتم تمام تلاش خود را انجام دادم كه فعاليت‌هاي اين مجموعه منظم‌تر شود به همين ترتيب دوستان ديگر من از جمله حسين راضي، جواد افشين نژاد، شهريار رشيدعليپور و مهرداد راياني مخصوص تلاش كردند تا با ارايه خدمات بهتر پذيراي هنرمندان تئاتر باشند.
پارسايي گفت: در مدتي كه راياني به عنوان مدير در تئاتر شهر حضورداشت، ما شاهد نظم ارزشمندي بوديم به گونه‌اي كه تمامي دريافت‌ها و پرداخت‌هاي كاركنان در تاريخ مقرر انجام مي شد، ضمن اين كه برنامه تالارهاي نمايشي مجموعه تا خرداد ماه سال آينده بسته شده است و اين اتفاق معمولي نيست جز اين كه مدير با تدبيري چون مهرداد راياني پشت ماجرا باشد.
وي افزود: اگر به‌طور جدي به دوران مديريتي مهرداد راياني مخصوص نگاهي كوتاه داشته باشيم، خواهيم ديد كه دوران مديريتي وي از معدود دوره‌هايي است كه من به‌عنوان مدير مركز هنرهاي نمايشي با آرامش خاطر به وظايف كلان خود مي‌پرداختم و به‌هيچ‌عنوان در مسايل مديريتي وي دخالت نمي‌كردم و با كمترين اضطراب و كمترين حضور در تئاتر شهر درمقام مدير به فعاليت‌هاي خود ادامه مي دادم.
وي در خصوص آغاز فعاليت محمد حيدري به عنوان مدير مجموعه تئاتر شهر هم گفت: وي تاكنون به دليل تدبير و تسلطي كه در عرصه تئاتر دارد، توانسته خدمات قابل توجهي به تئاتر شهرستان‌ها ارايه دهد و آمار و اطلاعات موجود، گواه اين مسئله است و با يك بررسي خردمندانه، مي توان رشد و تفاوت‌ها را به شكل محسوب ديد. من اميدوارم او همچون مهرداد راياني بتواند خدمتگزار شايسته‌اي براي تئاتر ايران باشد.
در ادامه اين مراسم كه با حضور كاركنان تئاترشهر برگزار شد، مهرداد راياني مخصوص هم با تقدير از تمام مديران و هنرمنداني كه در اين مراسم حضور پيدا كردند، گفت: نظمي كه در دوران مديريتي من در تئاتر شهر به وجود آمد، مرهون تلاش گروهي از همكارانم در مديريت مركز هنرهاي نمايشي به ويژه حسين پارسايي است كه بدون حضور و تفاهم همه جانبه‌اي كه وجود داشت امكان پذير نبود و من اميدوارم تمام همكاراني كه در اين مدت دركنار آن ها با هم به فعاليت مي پرداختيم از من راضي باشند و مرا حلال كنند.
محمد حيدري، مدير جديد مجموعه تئاتر شهر هم دراين مراسم گفت: به عنوان يك همكار و در طول اين مدت كه راياني به عنوان مدير در مجموعه تئاترشهر فعاليت داشت، در جريان فعاليت‌هاي او قرار داشتم و مي‌ديدم كه در همان ايام بازسازي با چه تلاشي به امور تئاتر شهر رسيدگي مي‌كرد، بنابراين اميدوارم من نيز به عنوان يك عضو كوچك از خانواده بزرگ تئاتر در كنار ساير همكارانم بتوانم مديريتي قابل قبول را در تئاتر شهر ارايه دهم.
در پايان اين مراسم توديع و معارفه هدايايي از طرف مدير مركز هنرهاي نمايشي، مديران واحدهاي مجموعه تئاترشهر و هيات مديره كانون ملي منتقدان تئاتر به رسم يادبود به مهرداد راياني اهدا شد.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن