تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815703487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو سال تبعيد براي مزاحمت تلفني دردسرساز


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: دو سال تبعيد براي مزاحمت تلفني دردسرساز
گروه حوادث؛ مزاحم تلفني كه باعث جدايي زني از همسرش شده بود پس از محاكمه در دادگاه به دو سال تبعيد و 99 ضربه شلاق محكوم شد.

به گزارش خبرنگار ما چندي قبل مردي با مراجعه به دادسراي ناحيه 16 تهران از مرد ناشناسي كه با تماس هاي تلفني براي همسرش مزاحمت ايجاد مي كرد شكايت كرد. اين مرد كه آرمين نام دارد، گفت؛ من چهار سال است كه با همسرم بهاره ازدواج كرده ام و طي اين سال ها هيچ مشكلي با هم نداشتيم تا اينكه مدتي قبل متوجه تماس هاي مشكوك مردي ناشناس با همسرم شدم. ابتدا اين تماس ها محدود بود اما به تدريج ادامه دار شد.كم كم رفتارهاي بهاره مرا نگران كرد. به همين دليل موضوع را با او در ميان گذاشتم اما وي به من اطمينان داد مساله مهمي نيست و خودش موضوع را حل مي كند. مدتي از اين ماجرا گذشت اما باز هم تماس هاي مشكوك ادامه داشت و باعث آزار من شده بود. بالاخره تصميم گرفتم خودم موضوع را پيگيري كنم.

آرمين ادامه داد؛ وقتي چند مرتبه مكالمات بهاره را كنترل كردم متوجه شدم همسرم با مردي در ارتباط است، حتي يك مرتبه فهميدم بهاره با مرد غريبه قرار ملاقات گذاشت. آن روز من طبق معمول صبح از خانه خارج شدم و به همسرم گفتم به سر كار مي روم اما در نزديكي خانه مان پنهان و منتظر شدم تا بهاره از خانه خارج شود. سپس به تعقيب او پرداختم تا اينكه وي نزد مردي رفت. در ادامه آنها به يك كافي شاپ رفتند و پس از چند ساعت گفت وگو همسرم از آن مرد جدا شد و به خانه بازگشت. ديگر تحمل اين وضعيت برايم غيرممكن بود. شب كه به خانه رفتم با بهاره دعوا كردم و از او توضيح خواستم. بهاره وقتي متوجه شد من از همه ماجرا مطلع هستم ارتباطش با مرد غريبه را پذيرفت و گفت با او در مورد مسائل خصوصي اش مشاوره مي كند. آن شب همسرم به حالت قهر به خانه پدرش رفت. پس از آن بود كه تصميم گرفتم از مرد مزاحم شكايت كنم.در پي اظهارات اين مرد بازپرس پرونده تحقيقات خود را براي شناسايي فرد مزاحم آغاز كرد و پس از كنترل تلفن هاي بهاره سرانجام اين مرد كه فرشاد نام دارد دستگير شد. او در ابتدا با اظهارات خود قصد داشت تحقيقات را به بيراهه بكشاند اما پس از چند جلسه بازجويي به ايجاد مزاحمت براي همسر شاكي اقرار كرد. او گفت؛ مدتي قبل به طور اتفاقي با بهاره تماس گرفتم و با اين ادعا كه مدت ها به دنبال خريدن سيم كارت او كه شماره رندي داشت بودم با وي وارد گفت وگو شدم. او ابتدا گفت قصد ندارد سيم كارتش را بفروشد اما وقتي به تماس هايم ادامه دادم به تدريج در مورد مسائل ديگري با او صحبت كردم و مساله خريد سيم كارت فراموش شد.

در ساعات مختلف شبانه روز با اين زن صحبت و به او ابزار علاقه مي كردم. بهاره كه ظاهراً از زندگي اش رضايت نداشت به تدريج در برابرم تسليم شد تا اينكه پس از مدتي او را به محل كارم دعوت كردم و همديگر را ملاقات كرديم و از آن پس رابطه مان نزديك تر شد.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده بهاره نيز به دادسرا احضار شد و تحت بازجويي قرار گرفت. او ضمن رد داشتن رابطه نامشروع با فرشاد گفت فقط با او براي حل مسائل زندگي اش مشورت مي كرده است.

اظهارات اين زن در حالي بود كه بررسي مكالمات او با فرشاد نشان مي داد آنها در مدت زمان كوتاهي بيش از 70 تماس تلفني با هم برقرار كرده اند و در هر تماس صحبت هاي آنها بيش از 40 دقيقه به طول انجاميده است. بدين ترتيب بازپرس رسيدگي كننده پرونده با صدور قرار مجرميت براي فرشاد پرونده را براي صدور حكم به شعبه 1159 مجتمع قضايي بعثت ارسال كرد. در همين حال و قبل از برگزاري جلسه دادگاه مرد شاكي همراه همسرش در دادگاه خانواده حاضر شد و او را طلاق داد. صبح روز گذشته در جلسه رسيدگي به پرونده مزاحمت تلفني، قاضي محمدرضا گيوكي پس از تفهيم اتهام به فرشاد از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم كه 36 سال سن دارد و مجرد است بار ديگر اتهامش را مبني بر ايجاد مزاحمت و اغفال همسر شاكي پذيرفت و گفت هدفش از تماس با بهاره فقط ايجاد رابطه نامشروع با او بوده است.

در پايان رسيدگي به اين پرونده رئيس دادگاه با استناد به ماده 637 قانون مجازات اسلامي متهم را به 99 ضربه شلاق محكوم كرد. همچنين با توجه به اينكه اقدام متهم باعث فروپاشي كانون خانواده شاكي شده است براي وي دو سال تبعيد نيز در نظر گرفت.

قاضي گيوكي درباره اين پرونده به خبرنگار ما گفت؛ يكي از روش هايي كه مجرمان براي به دام انداختن افراد ساده لوح انتخاب مي كنند تماس هاي تلفني است. اين افراد شياد به بهانه هاي مختلف درصدد برقراري ارتباط و مطلع شدن از مسائل خصوصي خانواده ها هستند تا در ادامه با استفاده از اطلاعات به دست آمده اشخاص را در دامي كه گسترده اند گرفتار كنند. در اين بين افرادي كه از لحاظ روحي و احساسي دچار ضعف هستند به آساني اغفال مي شوند.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن