تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش نرم افزار ياهو مسنجر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: آموزش نرم افزار ياهو مسنجر
استفاده از انواع چت نوشتاري ، صوتي و تصويري
فرستادن پيام نوشتاري را که قبلاً توضيح داده ايم ولي در اين قسمت هم اشاره اي مي کنيم .
همان طور که قبلا گفته شد با دو بار کليک کردن بر روي ID مورد نظر مي توان براي او پيام نوشتاري فرستاد که اين کار البته از طريق گزينه Message هم امکان پذير است و کاملاً توضيح داده شده است.
Voice Chat
فرستادن صدا از طريق اين برنامه يا همان چت صوتي نيز به اين صورت است که در هنگامي که پنجره چت باز است بايد گزينه Voice را کليک کرد. سپس در پائين پنجره پيامي مبني بر وصل شدن به سرور صوتي ياهو مشخص مي شود (Connecting to voice server). پس از اينکه اين عمل صورت گرفت اکنون شما در صورت داشتن ميکروفن و نگه داشتن دکمه Talk مي توانيد با شخص مورد نظر صحبت کنيد. دراين هنگام در پايين صفحه چت اين پيام درج شده است Ready totalk now به اين معني که هم اکنون امکان صحبت کردن فراهم شده است .
البته به دليل بعضي از مشکلات در خطوط ارتباطي ايران امکان قطع شدن صدا و دادن پيام خطا است که در اين مواقع بايد دوباره کمي صبر کرد تا به Voice Server وصل شويد. يا در صورت وصل نشدن بايد يک بار صدا را قطع کرد و دوباره وصل کرد . به اين صورت که با فشار دادن همان دکمه Voice مي توان صدا را قطع کرد .
توجه داشته باشيد اگر شخص مقابل مايل به چت صوتي نباشد و دعوت شما را قبول نکند وقتي شما دکمه Talk را فشار مي دهيد صداي بوق ممتدي شنيده مي شود که در اين صورت امکان چت صوتي براي شما وجود ندارد .اين عمل در صورتي امکان پذير است که هر دو طرف دکمه Voice را کليک کنند در هنگام صحبت کردن نيز حجم صدا مرتب تغيير کند و به رنگ هاي مختلف بدل شود (شيوه استفاده از صوت در اتاق هاي چت عمومي در قسمت مربوط به خود ذکر مي شود ).
توضيح در مورد قسمت Free handsتوجه داشته باشيد که با علامت دار کردن اين قسمت ديگر نيازي به اين نداريد که هنگام صحبت کردن دکمه Talk را فشار دهيد بلکه اين گزينه به اين صورت عمل مي کند که شما به محض اينکه صحبت کنيد دکمه Talk خود فشرده مي شود و صداي شما براي شخص مقابل فرستاده مي شود .البته زماني که هر طرف درعين واحد صحبت مي کند ممکن است اين گزينه به درستي عمل نکند
Webcam
يکي از بالاترين کا رايي هاي اين برنامه استفاده از چت تصويري است.
شما در صورت داشتن Webcam مي توانيد تصوير خود را نيز براي دوستان تان به صورت مستقيم ارسال کنيد. براي فعال کردن webcam در ابتدا و پس از وصل کردن Webcam به سيستم بايد وارد منوي Tools شد و از آنجا گزينه Start My Webcam را انتخاب کرد .
پس از آن صفحه اي باز مي شود که در آن از شما نوع اتصال به اينترنت را سوال مي کند. Dial-up مربوط به اتصال به اينترنت از طريق تلفن است DSL/Cable وT1/LAN نيز دو نوع اتصال پر سرعت هستند که در صورت استفاده از آنها مي توان اين گزينه ها را انتخاب کرد، پس از آن دکمه OK را فشار دهيد.
مدتي طول مي کشد تا به سرور ياهو متصل شود پس از آن کلمه Broadcasting درپايين صفحه مشخص مي شود که معني وصل شدن Webcam ميباشد
همچنين در کنار IDشما پيامي بر همين مبنا ظاهر مي شود به صورت ViewMy Webcam. پس از مطمئن شدن از اتصال اگر مي خواهيد دوستان را به ديدن خود دعوت کنيد کافي است در همان صفحه Message دکمه Webcam را کليک کنيد.
پس از آن پيامي مبني بر دعوت شما براي او فرستاده مي شود و اگر او اين دعوت را قبول کند ، مي تواند شما را ببيند .
در پائين پنجرهWebcam و در کنار عبارت Broadcastingتعداد افرادي که شما را مي بينند درج مي شود.همانطور که در تصوير فوق مشخص شده در اين حالت هيچ شخصي از اين وب کم استفاده نمي کند.
براي ديدن مشخصات افرادي که از وب کم شما استفاده مي کنند به منوي Webcamدر همين پنجره مراجعه کرده و از آنجا Who iswatching me را انتخاب کنيد تا IDآنها مشخص شود . با کليک بر روي IDآنها و انتخاب دکمه Removeمي توان اجازه ديدن را از آنها سلب کرد. حتي مي توان تصوير را بزرگ يا کوچک کردو در صورت ميل مي توان گزينه Pause را براي نگه داشتن ارسال تصاوير کليک کرد.
اما در صورتي که مايل به ديدن تصوير ديگران از طريق Webcam هستيد ، مي توانيد در همان صفحه Message و رفتن به منوي Friends و انتخاب گزينه View Webcam از شخص مقابل درخواست کنيد که او را ببينيد. اگر او به اين درخواست شما پاسخ مثبت دهد آنگاه صفحه اي باز مي شود و پس از اتصال مي توانيد او را ببينيد ولي اگر پاسخ منفي باشد پيامي مبني بر آن براي شما ارسال مي شود .







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن