تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب: تحزب و حزب گرايي به معناي واقعي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: عضو شوراي مركزي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب: تحزب و حزب گرايي به معناي واقعي وجود ندارد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: عضو شوراي مركزي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب اظهار داشت: متاسفانه در كشور ما تحزب و حزب گرايي به معناي واقعي وجود ندارد تا مردم به برنامه هاي يك حزب راي بدهند و بيشتر فرد محور هستند تا برنامه محور.
به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر سعيد ياري بيان كرد: انتخاب رييس جمهور يك انتخاب راهبردي در نظام مردم سالاري ديني ما و از همان نقطه مهمترين قوه حاكميت كه قوه مجريه است با تمام اختيارات و امكانات و فرصت هاي مالي و قدرتي كه دارد مي تواند در تمام معادلات زندگي آحاد مردم موثر واقع شود.
وي گفت: به رغم وجود بعضي از روساي جمهور كه با ماهيت حزبي و سوال هاي حزبي وارد عرصه مي شوند اما عملا به عنوان يك فرد سكاندار قوه مجريه مي شوند و از سويي ديگر جريان حزب را نقد يا نفي مي كنند.
عضو شوراي مركزي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب تصريح كرد: به رغم اينكه خود احمدي نژاد از اعضاي هيات موسس جمعيت ايثارگران است كه يك حزب محسوب مي شود و در انتخابات شوراي شهر تهران رييس انتخابات شوراي شهر مي شود و آبادگران را مديريت مي كند كه تماما فوندانسيون آن يك حركت تشكيلاتي و حزبي است اما احمدي نژاد بعد از انتخابات احزاب را نفي مي كند و از آن فاصله مي گيرد.
دكتر سعيد ياري بيان كرد: امكان راي دادن به يك حزب براي مردم وجود ندارد و اگر شخصي از درون آن حزب راي بياورد در جاده فرد گرايي مسير خود را ادامه مي دهد.
وي در پايان گفت: مردم به برنامه ها راي نمي دهند بلكه به اشخاص بر اساس وعده ها راي مي دهند به طوري كه اگر سخن از عدالت مي شود خروجي اش فاصله طبقاتي است و اگر سخن از مهرورزي مي شود خروجش تنگناهايي است كه به مردم وارد مي شود./06/120
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن