تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده‌اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزيده‌اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها
پيشرفت جامعه مديون امنيت است‌

* امام جمعه موقت زاهدان گفت: پيشرفت هر جامعه‌اي مديون ثباتِ و امنيت از سوي حكومت است.‌

حجت الاسلام در جمع نمازگزاران زاهداني در مصلي قدس گفت: اكنون امنيت به مهم‌ترين دغدغه مردم تبديل شده است و بايد عموم مردم و مسئولان در راه برقراري و افزايش امنيت و بالابردن احساس امنيت تلاش كنند.‌

بازاريان نقش بسزايي در حمايت از شعاير ديني دارند

زنجان --- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اصناف و بازاريان نقش بسزايي در حمايت از شعاير ديني و شيعي دارند.‌

حجت‌الاسلام به حمايت‌هاي اصناف از ارزشهاي اسلامي در قبل و بعد از انقلاب اشاره كرد و افزود: اين قشر از سال 42 حضرت امام خميني(ره) را همراهي كرده و در پيروزي انقلاب اسلامي نقش بسزايي داشته است.‌

لزوم صرفه‌جويي و پرهيز از اسراف‌

ساري --- امام جمعه موقت‌ ساري بر لزوم صرفه‌جويي و پرهيز از هرگونه اسراف و تبذير در بخش‌هاي مختلف از سوي مردم تاكيد كرد.‌

حجت‌الاسلام سيد حسن تائبي گفت: بر اثر اسراف و تبذير از سوي برخي كشورهاي استعماري حدود 900 ميليون نفر در جهان گرسنه و از اثرات سوء بي غذايي در رنج هستند.

اجراي منويات رهبري ، حلال مشكلات است‌

سمنان --- امام جمعه سمنان گفت: با عملياتي شدن منويات و بيانات رهبر معظم انقلاب بسياري از مشكلات كشور درمان مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد شاهچراغي با اشاره به بيانات رهبري در جمع ائمه جمعه كشور افزود: اين بيانات مختص ائمه جمعه نيست و همه بايد به آن عمل كنند.

‌ضرورت جهت‌دهي به سمت نيازهاي آموزشي‌

سنندج --- امام جمعه سنندج با تاكيد بر ضرورت جهت‌دهي وقف به سمت نيازهاي آموزشي گفت: وقف زمين و منازل براي آموزش و پرورش به عنوان بزرگترين نهاد فعال در عرصه تعليم و تربيت بدون شك بهتر از وقف براي ساير سازمان‌ها است.

ماموستا حسام‌الدين مجتهدي با اشاره به كمبود مدرسه و زمين براي ساخت فضاهاي آموزشي در كردستان، از مردم خواست زمين‌هايي را كه براي وقف در نظر گرفته‌اند، به اين امر خير اختصاص دهند.

نياز اجراي طرح تحول اقتصادي به كار كارشناسي‌

شيراز --- نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت: اجراي طرح تحول اقتصادي و ماليات بر ارزش افزوده به كار دقيق و كارشناسي نياز دارد.

آيت‌الله محي‌الدين حائري شيرازي افزود: وقتي مطلبي اعلام مي‌شود، جانب حق را بگيريد و پيرامون آن بررسي كنيد.

وي اظهار داشت: اگرچه اعلام شده است كه طرح ماليات بر ارزش افزوده براي مدتي متوقف مي‌شود، ولي مساله عمده اين است كه، طرح‌ها بايد در يك چارچوب صحيح و كارشناسي شده، به اجرا گذاشته شود.

بحران اقتصادي غرب، تحريم‌هاي عليه ايران را بي‌اثر كرد

شهركرد --- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: سقوط ارزش سهام بورس‌هاي جهان و آمريكا، تمامي تحريم‌هاي اين كشورها عليه ايران را بي‌اثر كرد.

آيت‌الله همچنين گفت: عراق به عنوان يك باتلاق براي آمريكا در آمده و اين كشور براي رهايي از اين باتلاق به دنبال امضاي تفاهمنامه امنيتي است و مردم عراق بايد در اين زمينه ايستادگي كنند.

رهبر فرزانه انقلاب؛ بزرگترين سرمايه نظام‌

قزوين --- امام جمعه موقت قزوين گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي سرمايه‌هاي ارزشمندي در اختيار دارد كه بزرگترين آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامي هستند.

سيد افزود: مقام معظم رهبري براي نظام مقدس جمهوري اسلامي يك ركن بارز و قدرتمند محسوب مي‌شوند كه سخنان حكيمانه ايشان، همواره راهنماي حركت دولتمردان بوده است.

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار ائمه جمعه سراسر كشور با مقام معظم رهبري، اظهار داشت: معظم‌له در اين ديدار بر ايجاد اميد و نشاط در بين مردم تاكيد ويژه‌اي داشتند.

‌كارشكني استكبار بر حركت اسلامي تأثير نداشت‌

كرمان --- امام جمعه موقت كرمان گفت: كارشكني و توطئه‌هاي دنياي استكبار تاكنون بر حركت پوياي اسلامي تأثير نداشته و اين حركت روز به روز نيز پررنگ‌تر مي‌شود.‌

حجت‌‌الاسلام مهدي عرب‌پور گفت:در حالي كه وضع اقتصادي غرب بر مبناي پول واقع شده و دچار آشفتگي گشته حركت اسلامي به صورت پويا و روشن در حال انجام است.

زنگ‌هاي ركود اقتصادي آمريكا به صدا درآمد

گرگان --- امام جمعه گرگان گفت: نظام‌هاي زورگو روزي از بين خواهند رفت.

آيت‌الله نورمفيدي گفت: همان طور كه شاهد فروپاشي ابرقدرت شرق بوديم، دوران حاكميت مطلق آمريكا نيز به پايان رسيده كه اين يك سنت الهي است.

آغاز سقوط تدريجي ليبرال دموكراسي‌

مشهد --- امام جمعه مشهد با اشاره به فرمايشات اخير رهبر معظم انقلاب گفت: امروزه سقوط تدريجي انديشه‌هاي ليبرال دموكراسي غرب و آمريكا آغاز شده است.

آيت‌آلله سيداحمد علم‌الهدي افزود: پيروان انديشه ماده پرستانه ليبرال دموكراسي غرب و آمريكا به معاد الهي اعتقادي ندارند و هم اكنون زمان سقوط تدريجي اين انديشه است.

خطيب جمعه مشهد افزود: عده‌اي افراد سودجو به بهانه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده در صدد تعطيلي بازار برآمدند و اين اقدام را در تهران و اصفهان اجرا كردند، ولي بازار مشهد و بازاريان اين شهر دستخوش حركتهاي مرموزانه و شيطاني اين قبيل اشخاص نشدند.

اكرام عالمان ديني وظيفه همه است‌

همدان --- نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت: اكرام عالمان ديني اكرام از حضرت رسول (ص) است و اين وظيفه همه مردم و مسئولان است.

آيت‌الله در خطبه‌هاي نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران در حسينيه امام خميني (ره) اين شهر افزود: عالمان ديني حق بزرگي بر گردن مردم دارند و بايد مورد عزت قرار گيرند.

وي خواستار برگزاري باشكوه اولين سالگرد رحلت آيت‌الله موسوي همداني امام جمعه سابق همدان شد و اظهار داشت: اين عالم ديني زحمات بسياري براي استان كشيده است.

وي افزود: اولين سالگرد اين عالم رباني همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع همدان برگزار مي‌شود.

ملت ايران مراقب تهاجم فرهنگي دشمنان باشد

ياسوج --- خطيب جمعه ياسوج گفت: انتظار مي‌رود كه ملت هوشيار و هميشه در صحنه ايران اسلامي از جمله مردم استان كهگيلويه و بويراحمد در شرايط كنوني بيش از هر زمان ديگري مراقب تهاجم فرهنگي دشمنان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي‌اصغر حسيني افزود:

دشمنان با ملت ايران مخالف نيستند، بلكه مخالفت اصلي آنان با دين اسلام است زيرا تاكنون ضربه‌هاي جبران‌ناپذيري از اسلام و انقلاب خورده‌اند.

تأكيد بر گسترش اخلاق اسلامي‌

يزد --- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مقام معظم رهبري در گردهمايي ائمه جمعه سراسر كشور بر گسترش اخلاق اسلامي تأكيد فراوان داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر يزد افزود: رهبر معظم انقلاب تأكيد فرمودند كه با وحدت و همبستگي، اخلاق اسلامي را گسترش دهيم.وي در ادامه به اول آبانماه سالروز شهادت آيت‌الله اشاره كرد و افزود: ايشان زيرنظر امام تربيت شد و در راه تهذيب و تزكيه نفس كوشيد.وي همچنين با بيان اينكه متأسفانه سرانه فضاي ورزشي در استان يزد خوب نيست از خيرين و نيكوكاران استان خواست به اين بخش نيز توجه بيشتري كنند.




 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن