تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كردستان: حركتي جهاني براي حفظ محيط زيست بايد صورت پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار كردستان: حركتي جهاني براي حفظ محيط زيست بايد صورت پذيرد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: استاندار كردستان تصريح گفت: حركت جهاني براي حفظ محيط زيست بايد صورت گيرد و يك آموزه ديني سردمدار نهضت محيط زيست شود.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به اروميه ، اسماعيل نجار در مراسم امضاي سند ملي راهبردي مديريت جامع پارك ملي درياچه اروميه در آذربايجان غربي افزود: تجربيات جهاني نشان مي دهد كه پايداري تالاب ها در درجه اول به ميزان مشاركت جوامع محلي در مديريت آنها بستگي دارد و در اين راستا جوامع محلي بايد در حفاظت و مديريت درياچه و تالاب هاي اقماري آن دخيل باشند.
وي افزود: افزايش بهره برداري از آب و استفاده از مواد شيميايي در كشاورزي همراه با اجراي طرح هاي توسعه كشاورزي باعث كاهش كميت و كيفيت آب ورودي به درياچه و تالاب هاي اقماري آن مي شود.
نجار با اشاره به اينكه بخشي نگري كه در گذشته در خصوص مسايل زيست محيطي وجود داشت، گستره آن كاهش يافته و بايد به آن در كشور نگاه فرابخشي داشته باشيم، اظهار داشت: نگاه به محيط زيست بايد تمام ابعاد قضيه را در نظر گرفته و يك نگاه فرابخشي جهاني باشد.
استاندار كردستان با بيان اينكه درياچه اروميه نگين آذربايجان شرقي و غربي بوده، اظهار داشت: تالاب زريوار نگين كردستان است كه مانند اروميه در معرض نابودي است.
وي اظهار داشت: 10 تا 15 سال است كه جنگل ها و اكوسيستم محيط خسارات زيادي ديده و بايد امكانات ملي را در اختيار قرار دهيم.
نجار خاطر نشان كرد: درياچه زريوار مراحل ثبت در كنوانسيون رامسر را طي مي كند و اين در حالي است كه اين درياچه زخم هاي فراواني در طول جنگ هاي تحميلي به خود ديده و نيز در حال حاضر هر روز محدوده درياچه تنگ تر مي شود. /05/146/125
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن