تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813221467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهادينه شدن آموزش در كانونهاي فرهنگي و هنري ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نهادينه شدن آموزش در كانونهاي فرهنگي و هنري ضروري است
بيرجند - خبرگزاري مهر: دبير چهارمين جشنواره بزرگ جوانان كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور نهادينه شدن آموزش در ستاد عالي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد را در جهت توسعه و پيشرفت اين كانون ها ضروري دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، مجيد مغازه اي ظهر امروز در نشست خبري توسعه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان جنوبي را از نظر كمي مناسب ارزيابي كرد و افزود: در حال حاضر تعداد اين كانونها در اين استان حدود 94 كانون در استان فعال و پيش بيني مي شود تا سال آينده به دو برابر افزايش يابد.

وي با بيان اينكه در سال 84 بيش از دو هزار كانون فرهنگي و هنري مساجد در سطح كشور فعال بوده است، تصريح كرد: در حال حاضر اين آمار به چهار هزار و 500 كانون رسيده كه پيش بيني مي شود اين رقم تا پايان سال جاري به شش كانون افزايش يابد.

مغازه اي به برگزاري هفت جشنواره توسط ستاد عالي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور اشاره كرد و افزود: در اين جشنواره استان گيلان ميزبان جشنواره قرآني، اصفهان ميزبان جشنواره هنرهاي تجسمي، قم ميزبان جشنواره آواها و نغمه ها، مركزي ميزبان جشنواره هنرهاي نمايشي و استان گلستان ميزبان برگزاري جشنواره شعر و قطعات ادبي و آئيني خواهد بود.

دبير چهارمين جشنواره بزرگ جوانان كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور تعداد هسته هاي پژوهشي در استان خراسان جنوبي را بالغ بر 38 هسته برشمرد و افزود: در حال حاضر تعداد چهار كانون تخصصي فرهنگي و هنري در مساجد استان فعال است.

مدير كل بازرسي، نظارت و ارزشيابي ستاد عالي كشور نيز در اين نشست كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد را پايگاه هاي اصلي بنيانگذاري انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: در سه سال گذشته اين كانون ها از نظر كمي در سراسر كشوررشد قابل توجهي داشته است.

سيد علي حسيني خراساني راه اندازي، توسعه و تجهيز كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان ها را از عمده وظايف ستاد عالي كانون هاي فرهنگي و هنري كشور برشمرد و اظهار داشت: امسال براي اولين بار در سطح جشنواره هاي برگزار شده در كشور آئين نامه هاي اين جشنواره به صورت كتابچه بين كانون هاي مساجد سراسر كشور توزيع شده است.

وي در خصوص طرح هاي اوقات فراغت تابستاني تصريح كرد: 200 هزار نفر ساعت دوره هاي آموزشي براي ائمه جماعات، مسئولان كانون هاي و خبرنگاران طي سال جاري برگزار شد.

مدير كل بازرسي، نظارت و ارزشيابي ستاد عالي كشور توزيع بيش از ششش ميليارد تومان كتاب به كانون ها مساجد را از مهمترين اقدامات دولت نهم عنوان كرد و يادآور شد: امسال سهم خراسان جنوبي از اين كتاب ها بالغ بر 80 ميليون تومان كه در سه مرحله بين كانون ها توزيع مي شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن