تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاشايي:بايد يكي از اعضاي كادر فني جوانان در كميته فني شركت مي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پاشايي:بايد يكي از اعضاي كادر فني جوانان در كميته فني شركت مي كرد
مربي تيم كشتي فرنگي جوانان ايران به ايرنا گفت: اكثر سرمايه ها و كشتي گيران جوان در رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني ايران در شيراز حضور داشتند به همين بهانه بايد يكي از اعضاي كادر فني تيم كشتي فرنگي جوانان و در راس آن حسن رنگرز در كميته فني اين مسابقات حضور پيدا مي كرد.


سردار پاشايي افزود : كشتي گيراني نظير سهيد عبدولي، سجاد اميري، اميد جراحي، عادل بالي تبار و كشتي گيران جوان ديگر در رقابتهاي قهرماني ايران حضور داشتند و توانستند صاحب مدال و عنوان شوند.
وي ادامه داد: به همين دليل مطلوب بود حسن رنگرز سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان ايران در جايگاه كميته فني اين رقابتها حضور پيدا مي كرد، رنگرز هم سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان است هم داراي عنوان جهاني و تحصلات عاليه دانشگاهي، چه كسي بهتر از وي مي تواننست در جايگاه كميته فني مبارزات كشتي گيران را اناليز كند؟
پاشايي با اشاره به تشريفاتي بودن كميته فني گفت: در سال هاي گذشته هم ما شاهد بوديم كه كميته فني رقابتهاي كشتي نقش سازنده و تعيين كننده اي در انتخاب و شناسايي كشتي گيران ايفا نكرده اند، بلكه اين كادر فني تيم ها بوده است كه كشتي گيران مورد نظر را گزينش و معرفي مي كنند.
وي تصريح كرد: معتقدم بايد اعضاي كادر فني تيم هاي ملي كشتي درجايگاه كميته فني حضور داشته باشند تا بتوانند در تيم هاي ملي نيز موفق تر عمل كنند.
پاشايي در پايان گفت: حتي من فكر نمي كردم كه حسن رنگرز در جايگاه كميته فني اين رقابتها قرار نداشته باشد، به همين دليل با وي تماس گرفتم و نظرش را جويا شدم اما خود رنگرز هم از اين موضوع ابراز بي اطلاعي كرد و گفت شايد فدراسيون كشتي صلاح دانسته است كه من در اين رقابتها نباشم.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 461]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن