تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ايستگاه ورزش
مسابقات قهرماني فرنگي كشور

مربيان و كشتي‌گيران ملي غايب بودند

اعتماد ملي:مسابقات قهرماني كشور كشتي فرنگي در حالي روز گذشته در شيراز برگزار شد كه نه كشتي‌گيران ملي‌پوش در اين رقابت‌ها حضور داشتند و نه مربيان ملي. بعد از اعلا‌م اينكه مسوولا‌ن فدراسيون براي سرمربيگري تيم ملي بزرگسالا‌ن با محمد بنا وارد مذاكره شدند، رضا سيم‌خواه و ديگر مربياني كه در بازي‌هاي المپيك پكن اعضاي كادر فني را تشكيل مي‌دادند، ترجيح دادند به شيراز نروند. سيم‌خواه و همكارانش در حالي دلخور شده‌اند كه هنوز فدراسيون با بنا به توافق نرسيده و مشخص نشده است كه چه مسووليتي به او داده مي‌شود. مربيان تنها غايبان نبودند. فدراسيون علا‌وه بر اينكه به كشتي‌گيران تيم ملي اين اجازه را داده بود كه در مسابقات قهرماني كشور اولين مرحله انتخابي تيم ملي استراحت كنند، به كشتي‌گيران درجه دو نيز كارت سفيد داده بود. كارتي كه مجوز ورود به مرحله دوم رقابت‌ها بدون شركت در مرحله اول مسابقات است.

با اينكه در اين مسابقات 198 كشتي‌گير حضور داشتند اما سطح كيفي راضي‌كننده نبود. كارشناسان معتقدند فدراسيون با حذف كشتي‌گيران درجه اول و دوم، به ضرر مسابقات قهرماني كشور، عمل كرد. نفرات برتر اين مسابقات:

55 كيلوگرم: 1- كيوان قهرماني از كردستان 2- شيرزاد بهشتي‌طلا‌ از تهران 3- محمدمهدي كوثر از فارس ب و مهدي شيري از كرج، 60 كيلوگرم: 1- باقر توكليان از فارس 2- حامد بابازاده از كرج 3- محمد قلي‌پور از اردبيل و سجاد اميري از لرستان، 66 كيلوگرم: 1- وحيد عبدلي از خوزستان 2- سواد كريمي از كرمانشاه 3- صابر ميرزاده از مازندران و امير نوروزي از فارس الف، 74 كيلوگرم: 1- مهرزاد قلا‌وند از فارس ب 2- عبدالحميد رشماني از اصفهان، 3- حميد ريحاني از فارس و احمد انصاري از كهكيلويه و بويراحمد

84 كيلوگرم: 1- حبيب‌الله اخلا‌قي از خوزستان 2- مجتبي باباجان‌زاده از مازندران 3- علي قيطاسي از فارس الف و داوود اخباري از تهران، 96 كيلوگرم: 1- محمد قرباني از كرمانشاه 2- اميد جراحي از كردستان 3- محمد علي‌محمدي از فارس و داوود نيرنگ از مازندران‌ 120 كيلوگرم: 1- عليرضا غريبي از ايلا‌م 2- محسن بشين‌چي از خراسان‌رضوي 3- پيام زرين‌پور از فارس الف و امير قاسمي از خوزستان

رده‌بندي تيمي:1- فارس الف با 66 امتياز 2- خوزستان با 40 امتياز 3- مازندران با 40 امتياز 4- تهران با 26 امتياز

عذرخواهي مايلي‌كهن از قطبي در تمرين پرسپوليس

اعتماد ملي: محمد مايلي‌كهن به خاطر حرف‌هايي كه در مورد قطبي زده بود از او عذرخواهي كرد. مايلي‌كهن چند هفته قبل با اشاره به مسائل شخصي و خانوادگي قطبي، از باشگاه پرسپوليس به خاطر عقد قرارداد با اين مربي انتقاد كرده بود اما روز پنجشنبه در تمرينات پرسپوليس حاضر شد و از قطبي عذرخواهي كرد. او در اين مورد به ايسنا گفت: افشين قطبي هم بعد از اين ديدار گفت: مايلي‌كهن با حضور در تمرينات پرسپوليس بزرگي خود را نشان داده و به همين دليل از او تشكر مي‌كنم.

تيم واليبال نوجوانان دختران ايران، يازدهم آسيا شد

اعتماد ملي:تيم واليبال نوجوانان دختران ايران در رده يازدهم مسابقات قهرماني آسيا قرار گرفت. اينكه روز پنجشنبه در گروه بازنده‌ها مقابل هند قرار گرفته بود، بعد از پيروزي در دو ست اول، در 3 ست بعدي شكست خورد تا تنها براي مقام يازدهمي فرصت رقابت داشته باشد. ايران صبح ديروز حريف سريلا‌نكا شد. با توجه به اينكه سريلا‌نكا در مرحله مقدماتي مقابل ايران شكست خورده بود، انتظار مي‌رفت كه آنها اين‌بار هم پيروز ميدان باشند. دختران ايران ست اول و دوم را با اختلا‌ف به پايان بردند، 25-18 و 25-16. سريلا‌نكا كه نمي‌خواست در رده آخر رده‌بندي اين مسابقات قرار بگيرد در ست سوم تلا‌ش زيادي كرد، با اين حال اين ايران بود كه 27 بر 25 به پيروزي رسيد.

استعفاي مربي آرژانتين بعد از شكست در مقدماتي جام‌جهاني

اعتماد ملي: با شكست آرژانتين در مرحله مقدماتي جام‌جهاني 2010، آلفيو باسيله سرمربي اين تيم استعفا داد. آرژانتين در بازي دهم مسابقات منطقه آمريكاي‌جنوبي مقابل شيلي يك بر صفر شكست خورد و با 16 امتياز در رده سوم جدول قرار گرفت. بعد از اين باخت باسيله اعلا‌م كناره‌گيري كرد و فدراسيون فوتبال آرژانتين تنها چند ساعت بعد، سرخيو باتيستا، سرمربي تيم المپيك اين كشور را به عنوان سرمربي موقت برگزيد. در ديگر بازي منطقه آمريكاي‌جنوبي برزيل به تساوي صفر - صفر با كلمبيا رسيد. در منطقه اروپا نيز، انگلستان 3 بر يك بلا‌روس را برد و روسيه با همين نتيجه فنلا‌ند را شكست داد. اسپانيا مقابل بلژيك به پيروزي 2 بر يك رسيد. ايتاليا هم مونته‌نگرو را 2 بر يك شكست داد. بازي پرتغال و آلباني هم گلي نداشت.

بازگشت فوتسال با استقبال باشكوه

اعتماد ملي: صعود ايران به جمع 8 تيم اول جهان و بازي‌هاي قابل قبولي كه آنها مقابل بزرگان فوتسال انجام دادند، مهم‌ترين دليلي بود تا هواداران اين تيم را به فرودگاه مهرآباد بكشاند. ساعت 30/2 دقيقه ديروز، تيم فوتسال ايران غافلگير شد. آنها مي‌دانستند با بازي‌هايي كه انجام داده‌اند، همه را راضي كرده‌اند، اما انتظار نداشتند فرودگاه مهرآباد را پر از جمعيتي ببينند كه براي استقبال از آنها آمده‌اند. در اين استقبال مسوولا‌ن فدراسيون فوتبال هم حضور داشتند. علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال به‌شخصه براي تشكر از بازيكنان به فرودگاه رفته بود. حسين شمس سرمربي تيم ايران بعد از شكست ايران مقابل ايتاليا و نرسيدن تيم به جمع چهار تيم اول گفته بود كه كناره‌گيري مي‌كند، اما عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال و فوتبال ساحلي به ايسنا گفت كه كميته او را حفظ خواهد كرد. تيم فوتسال ايران در حالي برزيل، محل برگزاري مسابقات را ترك كرده است كه فينال مسابقات فردا برگزار مي‌شود. برزيل كه در مرحله نيمه‌نهايي روسيه را 4 بر 2 شكست داده بود، مقابل اسپانيا قرار مي‌گيرد. اسپانيا در نيمه‌نهايي ايتاليا را 3 بر 2 برد.

اعتراض شاهين‌طبع به واگذاري امتياز صباباتري

اعتماد ملي:مهران شاهين‌طبع سرمربي بسكتبال صباباتري به وگذاري اين تيم معترض شد. با اينكه مسوولا‌ن صباباتري بعد از انتقال اين باشگاه از تهران به قم، مدعي شده بودند كه هيچ برنامه‌اي براي حذف بسكتبال ندارند، اما كريم ملا‌حي‌مديرعامل اين باشگاه چند روز پيش اعلا‌م كرد همه كه توانايي مالي براي حفظ تيم بسكتبال را ندارند. شاهين‌طبع در اعتراض به اين موضوع به ايسنا مي‌گويد: مسوولا‌ن صباباتري در روز پاياني نقل و انتقالا‌ت تصميم به واگذاري امتياز اين تيم گرفته‌اند:

امروز در فوتبال اروپا

آلمان (هفته هشتم:)‌ وردربرمن- دورتموند، ولفسبورگ- بيله‌فلد، هانوفر- هافن‌هايم، اينتراخت- لوركوزن، هرتابرلين- اشتوت‌گارت، كارلسروهه- بايرن‌‌مونيخ، كلن- كوتبوس 177)

اسپانيا (هفته هفتم:) اتلتيكومادريد- رئال مادريد 300/21)، اسپانيول- ويارئال 300/23)

انگليس (هفته هشتم:)‌ ميدلزبورو- چلسي 155/15)، آرسنال- اورتون، استون‌ويلا‌- پورتس‌موث، بولتون- بلكبرن، فولا‌م- ساندرلند، ليورپول- ويگان 300/17)، منچستريونايتد- وست‌برومويچ 200)

ايتاليا (هفته هفتم:) فيورنتينا- رجينا 300/19)، ناپولي- يوونتوس 222)

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن