تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815786700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري سوداگران مرگ و كشف 30كيلوگرم كراك در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دستگيري سوداگران مرگ و كشف 30كيلوگرم كراك در تهران
خبرگزاري فارس: دستگيري قاچاقچيان، كشف 30كيلوگرم كراك در تهران، دستگيري سوداگران مرگ در دو منطقه تهران و به دام انداختن سارقان فراري از جمله فعاليت‌هاي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در 24 ساعت گذشته‌بود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، چندي پيش اخباري در رابطه با تهيه و توزيع مواد مخدر توسط چند نفر در شهرك طلائيه واقع در بومهن تهران به ماموران كلانتري 206 بومهن رسيد.
اين گزارش حاكيست،‌ با اقدامات اطلاعاتي، ماموران كلانتري اطلاع مي‌يابند شخصي به نام «امين .ن» 24 ساله اهل شهرستان پل‌دختر در بومهن تهران مواد مخدر توزيع مي‌كند. ماموران مخفيگاه اين سوداگر مرگ را مورد شناسايي قرار دادند و در ادامه رفت آمدها و حركات او و دوستانش تحت نظر پليس قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش، در نهايت ظهر روز گذشته ماموران پليس با هماهنگي مقام قضايي وارد منزل «امين .ن» شدند و او را به همراه دو نفر از دوستانش به اسامي «عليرضا .الف» 24ساله و «ايوب .ب» 29 ساله دستگير كردند.
در ادامه و در بازرسي از منزل متهمان، مقدار نزديك به 21 كيلوگرم كراك كه بصورت بسته‌هاي يك كيلويي بسته‌بندي شده بود كشف شد. با تحقيقات مجدد و هوشيارانه، ماموران از داخل كابينت آشپزخانه بيش از 9 كيلوگرم كراك ديگر را كشف كردند و سه دستگاه خودرو متعلق به اين افراد توسط پليس توقيف شد.
اين گزارش مي‌افزايد: سوداگران مرگ هنگام انتقال به كلانتري به ماموران پيشنهاد رشوه كرده و اعلام مي‌كنند كه اگر موضوع را ناديده بگيرند و به آزادي آنان كمك كنند مبلغ 4 ميليارد ريال به ماموران خواهند داد كه ماموران از گرفتن چنين مبلغي امتناع مي‌ورزند.
متهمان به همراه مواد مكشوفه تحويل پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر «تهران بزرگ» شدند كه در تحقيقات تخصصي ضمن اعتراف متهمان به جرم خود مشخص شد همگي آنان در زمينه حمل مواد مخدر داراي سابقه مي‌باشند. گفتني است،‌رسيدگي به اين پرونده در دستور كار پليس قرار گرفته است.

* دستگيري كلاهبردار در تهران
كلاهبرداري كه يك خانه را به دو نفر فروخته بود توسط پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شد. در تاريخ 31 شهريورماه سال جاري پرونده‌اي تحت عنوان كلاهبرداري به دادخواهي يكي از شهروندان از دادسراي ناحيه 14 تهران به پايگاه ششم پليس آگاهي «تهران بزرگ» ارسال شد.
بر اساس اين گزارش فرد شاكي در تحقيقات به پليس گفت: يك واحد آپارتمان از فردي به نام «داريوش .م» خريداري كردم و بابت آن مبلغ 140 ميليون ريال پرداخت كردم.
او در ادامه گفت: طبق قرار پس از مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاك متوجه شدم نامبرده ملك مذكور را به شخص ديگري هم فروخته است.
بر اساس اين گزارش، با توجه به ادعاي شاكي ماموران اقدامات همه‌جانبه را آغاز كردند و طي يك سري عمليات اطلاعاتي، متهم «داريوش.م» را در منطقه نارمك شناسايي و دو روز پيش دستگير كردند. در تحقيقات متهم به جرم خود اعتراف كرده و پرونده به همراه متهم تحويل دادسراي مربوطه شد.

* پليس آگاهي تهران سارقان فراري را به دام انداخت
دستگيري و اعتراف سارقان كيف قاپ به 50 فقره سرعت در تهران بزرگ صورت گرفت. در ادامه رسيدگي به پرونده اتهامي «حسين.د» و همدستان وي دائر بر سرقت و كيف‌قاپي در تهران بزرگ، با تلاش بي‌وقفه ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي 4 نفر ديگر از متهمان اين پرونده دستگير شدند.
اين گزارش حاكيست، اين متهمان به اسامي «مسعود و محمد .ز» ،«سعيد .د»‌و (معرف به حسين گاوي) در محدوده خيابان مولوي توسط ماموران م ورد شناسايي قرار گرفتند و دو روز پيش در تاريخ 22 مهر ماه طي عملياتي دستگير شدند.
بر اساس اين گزارش ‌و در بازرسي از مخفيگاه آنان سه عدد كيف دستي زنانه، دو قبضه چاقو،‌تعداد زيادي كارتن گوشي تلفن همراه ، 14 دستگاه شارژ گوشي موبايل، مقداري طلاجات و دو دستگاه موتورسيكلت بدون پلاك كشف شد. ‌اين متهمان به 50 فقره سرقت كيف قاپي اعتراف كرده‌اند و پليس در جستجوي مالباختگان و جرائم ديگر اين افراد است.

* دستگيري سوداگران مرگ در شهرك مطهري تهران
صبح روز گذشته ماموران كلانتري( 158)‌كيانشهر حين گشت‌زني در شهرك شاهد به فردي به نام «فرزاد .ر» مظنون شدند و در بازرسي بدني از نامبرده يك قبضه كلت رولور و يك گرم شيشه كشف شد، در تحقيقات ماموران، متهم دستگير شده اظهار داشت: اسلحه و مواد مخدر متعلق به «مهدي. ج» ساكن شهرك مطهري است.
بر اساس اين گزارش، ماموران به محل اعلامي مراجعه كردند و «مهدي . ج» را دستگير كردند. او نيز به پليس گفت: مواد مخدر را از فردي به نام «عليرضا . و» معروف به ابوالفضل خريده است.
پليس با كسب اين اطلاعات و بررسي موضوع متوجه نگهداري مواد مخدر توسط اين افراد و فرد ديگري به نام «حامد .خ» در محله تامين اجتماعي شد كه طي انجام عملياتي از منزل آنها نزديك به نيم كيلوگرم مواد مخدر شيشه و چند عدد پايپ كشف شد. تحقيقات در رابطه با اين افراد ادامه دارد.

* كشف مواد مخدر و دستگيري سوداگران مرگ در تهران
حسب خبر دريافتي مبني بر خريد و فروش مواد مخدر در خيابان فدائيان اسلام، نرسيده به پل بعثت، بلافاصله ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در محل حاضر شدند. در ادامه، ماموران به همراه وي وارد كارگاه آنان شدند و دو نفر را به اسامي «محمود .ه» و «رضا .ف» دستگير كردند كه در بازرسي بدني از آنها هم 80 سانت كراك و 20 سانت شيشه كشف شد.
بر اساس اين گزارش،‌در بررسي پليس مشخص شد اين كارگاه بعنوان محل ساخت پايپ و خريد و فروش مواد مخدر مي‌باشد. در بازسي از محل تعداد 15 كارتن بزرگ لوله شيشه‌اي جهت ساخت پايپ،‌1000 عدد پايپ آماده و 2000 عدد قرص پزوتدسودآفرين كشف شد.
اين گزارش مي‌افزايد: در همين حين دو نفر با يك دستگاه پرايد كه قصد ورود به كارگاه را داشتند با ديدن ماموران اقدام به فرار كردند كه پس از تعقيب و گريز و شليك يك تير هوايي دو نفر به اسامي«محمد .ر» و «محمود . پ» دستگير شدند و در بازرسي از داخل خودرو مقدار بيش از 12 كيلوگرم حشيش و بيش از نيم كيلوگرم سوخته ترياك، يك كيلوگرم ترياك و 7300 عدد قرص پزوتدسودآفرين بدست آمد. در بازرسي بدني از متهمان دستگير شده به اسامي «محمد .ر» و «سينا. ه» چند گرم شيره ترياك و 80 سانت شيشه كشف شد.
با بررسي موضوع يك برگه جريمه اتومبيل متعلق به پژو 405 از متهم «محمد .ر» كشف شد، كه با تيزهوشي ماموران مشخص شد خودرو در يكي از خيابان‌هاي اطراف پارك مي‌باشد در همين رابطه،‌دو نفر ديگر به اسامي «منوچهر .ع» و همسرش « مريم . م» نيز دستگير شدند. در بازرسي از داخل خودرو مبلغ 15 ميليون و 700هزار تومان وجه نقد كشف شد.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن