تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812998724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس آموزش و پرورش استان سمنان : اولياي دانش آموزان بايد در اداره مدرسه مشاركت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس آموزش و پرورش استان سمنان : اولياي دانش آموزان بايد در اداره مدرسه مشاركت كنند


شاهرود – خبرگزاري ايسكانيوز :رئيس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان تاكيد كرد: اولياي دانش آموزان و همه خانواده ها بايد در اداره مدرسه مشاركت كنند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگار دانشجويي ايران " ايسكانيوز " ابوالقاسم قزوهي افزود: امروزه ضرورت مشاركت آحاد مختلف مردم به ويژه اولياي دانش آموزان در امر تعليم و تربيت بيش از هميشه محسوس است.
وي تصريح كرد: پيشرفت ها، تحولات و تغييراتي كه بر جهان حاكم شده است، مي طلبد تا نسل امروز و فردا به گونه اي آموزش ببينند و تربيت شوند كه بتوانند خود را با اين فضاي به شدت متغير و رو به رشد، وفق دهند.
قزوهي افزود: اگر خانه، نخستين مدرسه و مدرسه خانه دوم محسوب مي شود، ارتباط و تعامل اين دو نهاد عظيم اجتماعي بسيار تاثيرگذار خواهد شد.
وي تصريح كرد: با وجود تمام اهتمام، توجه و هزينه هاي نظام و دولت در مقوله آموزش و پرورش باز هم اين فرآيند نيازمند توجه مردم، اوليا و مشاركت خيرخواهانه در اجرا و پيشبرد اهداف، سياست ها و برنامه هاي آموزشي و تربيتي فرزندان و نسل آينده ساز اين مرز و بوم است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان اضافه كرد: زمينه سازي، تحكيم و تعميق اين ارتباط و مشاركت از وظايف و ماموريت هاي خطير انجمن هاي اوليا و مربيان است تا از دستاورد اين جهاد مشاركت جويانه، اشاعه آموزش و فرهنگ به عنوان پايه هاي اصلي توسعه پايدار و متوازن استفاده شود.
قزوهي گفت: امروزه دانايي محوري مبتني بر اخلاق و ارزش هاي ديني در ميان ميليون ها دانش آموز صورت پذيرفته و در اين رهگذر از انرژي نهفته و توامندي هاي بي نظير علمي، فكري و اجرايي اوليا، خانه و مدرسه مي توان بهره برداري كرد.
لازم به ذكر است بيست و چهارم تا سي ام مهرماه به عنوان هفته پيوند اوليا و مربيان نامگذاري شده است.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن