تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون فوتبال قطر:اشتباهات دفاعي باعث شكست ما مقابل استراليا شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس فدراسيون فوتبال قطر:اشتباهات دفاعي باعث شكست ما مقابل استراليا شد
تهران / واحد مركزي خبر /ورزشي 1387/07/24
رئيس فدراسيون فوتبال قطر اشتباهات خط دفاعي را علت شكست سنگين تيم ملي فوتبال كشورش مقابل تيم ملي فوتبال استراليا در دور سوم از رقابتهاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده آفريقاي جنوبي در قاره آسيا دانست .
به گزارش پايگاه اينترنتي الكره / شيخ حمد بن خليفة بن أحمد آل ثاني تاكيد كرد خط دفاعي ما در طول مسابقه انتظارات را بر‌آورده نساخت ،اگر چه منكر قدرت تيم ملي فوتبال استراليا نيستم اما عملكرد بهتري را از بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورم انتظار داشتم .
وي تاكيد كرد بازيكنان ما به ويژه مدافعان در اين مسابقه بسيار پر اشتباه ظاهر شدند وبايد با دقت اين مسابقه را آناليز و اشتباهات بازيكنان را به آنان گوشزد كنيم تا در مسابقات آينده دچار مشكل نشويم .
وي تاخير نيم ساعته مسابقه را به علت ريزش باران به ضرر بازيكنان تيم ملي فوتبال قطر دانست و گفت نمي خواهم شكست تيم ملي قطر را توجيه كنيم اما ريزش باران و تاخير نيم ساعته بازي باعث شد بازيكنان قطري پس از گرم كردن بار ديگر وارد رختكن شوند .
شيخ حمد بن خليفة بن أحمد آل ثاني درباره شانس تيم ملي فوتبال قطر براي صعود مستقيم به جام جهاني گفت ما هنوز اميدواريم و مي توانيم در پنج بازي آينده شكست مقابل استراليا را جبران كنيم به شرطي كه اشتباهاتمان را برطرف سازيم. رئيس فدراسيون فوتبال قطر درباره برنو متسو سرمربي فرانسوي تيم فوتبال قطر گفت ما به كادر فني فعلي اعتماد داريم و متسو مدت كمي است كه هدايت تيم را به عهده گرفته است و به زمان نياز دارد ؛بي شك بازي با استراليا سخت ترين بازي ما در اين گروه بود.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن