تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813090073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستقيم از شبكه 3 ديدار ايران و كره‌شمالي پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مستقيم از شبكه 3 ديدار ايران و كره‌شمالي پخش مي‌شود
جام جم آنلاين: يكي از مديران شبكه سه سيما گفت: بازي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي امروز ساعت 5 بعد از ظهر به صورت زنده پخش خواهد شد و خيال فوتبالدوستان از اين بابت راحت باشد.


يكي از مديران شبكه سه سيما در گفت و گو با خبرگزاري فارس گفت: در پي اقدامات صورت گرفته توسط مديران صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران، اين ديدار ساعت 17 و به صورت مستقيم از اين شبكه به نمايش گذاشته خواهد شد.

وي با اشاره به اظهارات علي‌اصغر پورمحمدي، مدير شبكه سه سيماي جمهوري اسلامي ايران، مبني بر پخش زنده اين مسابقه، گفت: ملت شريف ايران از بابت ديدن اين ديدار به صورت زنده از اين شبكه مطمئن باشند و بدانند كه رأس ساعت اعلام شده، اين بازي را از پاي گيرنده هاي خود خواهند ديد.

تيم ملي فوتبال ايران امروز در ورزشگاه آزادي تهران در چهارچوب مقدماتي جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي با كره شمالي ديدار خواهد كرد.
تيم‌هاي فوتبال ايران، كره جنوبي، كره شمالي، امارات متحده عربي و عربستان سعودي در گروه دوم قرار دارند.
ايران در ديدار نخست، برابر تيم عربستان در رياض به تساوي يك بر يك رسيد. كره شمالي برابر امارات به پيروزي رسيد و مقابل كره جنوبي به تساي رضايت داد.

پورمحمدي:مشكلي براي پخش وجود ندارد

رئيس شوراي سياست‌گذاري ورزش صداوسيما نيز گفت: قرارداد حق پخش تلويزيوني بازي ايران برابر كره شمالي منعقد شده و مشكلي بابت پخش اين ديدار وجود ندارد.

علي اصغر پورمحمدي با اظهار بي‌اطلاعي از نامه‌اي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا براي فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرده و در آن نامه اعلام كرده تا زماني كه قرارداد حق پخش تلويزيوني بازي ايران برابر كره شمالي پرداخت نشود، اجازه‌ي پخش اين بازي را نخواهد داد، گفت: طبق روالي كه وجود دارد و ما هميشه آن را براي پخش بازي‌هاي ملي انجام مي‌دهيم، قرارداد بازي ايران و كره شمالي هم بسته شده است و مطمئن باشيد مشكلي به لحاظ پخش اين بازي به وجود نخواهد آمد.

وي در خصوص اين كه در بازي ايران و عربستان در رياض نيز چنين مشكلي باعث عدم گزارش بازي از سوي گزارشگر شبكه‌ي سوم شد، گفت: بازي ايران و عربستان در ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شد و به همين دليل تعللي از سوي طرف عربستاني ايجاد شد و در نتيجه مشكلي به وجود آمد. اما، براي بازي ايران - كره شمالي هيچ مشكلي وجود ندارد و اين بازي به طور مستقيم از شبكه‌ي سوم پخش خواهد شد.
پورمحمدي در پاسخ به اين سوال كه سرانجام تكليف قرارداد حق پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ليگ برتر به كجا انجاميد؟ گفت: مسئول اين قرارداد مهندس ضر غامي و تقدس‌نژاد هستند و من در اين باره اطلاعي ندارم.

پيش از اين عنوان شده بود كه به دليل عدم توافق سيماي جمهوري اسلامي ايران با حامي مالي و تبليغاتي ديدارهاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي، اين مسابقه از شبكه سه پخش نخواهد شد. در پي اقدامات صورت گرفته از سوي مديران اين سازمان، اين مشكل حل شد و اين بازي امروز ساعت 17 پخش خواهد شد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن