تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي پس از پيروزي بر كره :اين سخت ترين بازي من بود / از عملكرد بازيكنان تيم ملي راضي هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دايي پس از پيروزي بر كره :اين سخت ترين بازي من بود / از عملكرد بازيكنان تيم ملي راضي هستم
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان از بازي مقابل كره شمالي به عنوان سخت ترين مسابقه خود از زمان قبول مسئوليت در اين تيم ياد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر علي دايي پس از برتري 2 بر يك تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل كره شمالي با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس ورزشگاه آزادي افزود: تيم ما در مصاف با كره شمالي در نيمه اول به مراتب بهتر از حريف ظاهر شد و با بازي برتر خود به پيروزي يك بر صفر رسيد. در اين نيمه شانسهاي گل زيادي داشتيم اما فقط در يك مورد موفق به گلزني شديم.

وي افزود: در نيمه دوم باز هم روند بازي به سود ما دنبال مي شد و حتي توانستيم گل دوم را نيز به ثمر برسانيم. بعد از اين شروع خوب، تيم كره شمالي بر بازي تسلط پيدا كرد كه اين هم ناشي از تمايل اين تيم به بازي هجومي و دست كم گرفتن گرفتن بازيكنان ما بود.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان از عملكرد بازيكنان اين تيم در دقايق پاياني نيمه دوم به نيكي ياد كرد و گفت: بعد از زدن گل دوم، تيم ما شانس هاي گل زيادي داشت و توانستيم با ضد حمله به دروازه كره نزديك شوديم و حتي مي توانستيم بيش از دو گل به ثمر برسانيم.

دايي خاطرنشان كرد: تيم كره شمالي زماني كه ما بازي را آسان گرفته بوديم به يك گل رسيد و دو موقعيت گلزني اين تيم را سيد مهدي رحمتي مهار كرد.

وي با ابراز رضايت از عملكرد مدافعان ملي فوتبال كشورمان گفت: خط دفاعي ما بجز در چند صحنه در باقي زمان مسابقه عملكرد خوبي داشت. به عقيده من تيم كره شمالي از عمق دفاع ما حمله نمي كرد . مهاجمان اين تيم زماني كه راه نفوذشان از عمق دفاع ما بسته شده بود از كناره ها با ارسال هاي بلند قصد ساختن موقعيت داشتند كه در نهايت روي يكي از همين سانترها به گل رسيدند.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه در فوتبال كل 90 دقيقه را نمي توان حمله كرد و يك تيم در طول مسابقه تماما نمي تواند هجومي بازي كند افزود: روند بازي ما طبيعي بود نمي توانستيم در كل 90 دقيقه ابتكار بازي را دست داشته باشيم.

وي، كره شمالي را تيمي بزرگ خواند و اظهار داشت: كره شمالي درحال حاضر يكي از تيم هاي خوب آسياست . اين تيم در امارات تيم ملي اين كشور را شكست داده و مقابل كره جنوبي به نتيجه تساوي رسيده است . با اين شرايط كره شمالي نمي تواند تيم كوچكي باشد. من به اين تيم احترام مي گذارم.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان افزود: بازي با كره شمالي يكي از بازي هاي دشوار من از زماني بود كه هدايت تيم ملي را بر عهده گرفتم. اين تيم پس از خوردن گل دوم فشار زيادي روي دروازه ما وارد آورد. اين تيم پس از دريافت گل دوم چيزي براي از دست دادن نداشت و بي محابا حمله مي كرد.

وي با ابراز رضايت از عملكرد مهدي مهدوي كيا در بازي مقابل كره شمالي گفت: مهدي همانند همه بازيكنان زحمت كشيد و تلاش كرد. او وظايفش را به خوبي در زمين پياد كرد.

علي دايي در خصوص عملكرد حسين كعبي نيز گفت: كعبي از بهترين بازيكنان تيم ملي ايران بود. من در اين بازي به تجربه بازيكناني چون كعبي نياز داشتم و آنها به خوبي خواسته هاي مرا در زمين پياد كردند.

خبرنگاري از دايي پرسيد چرا در اين بازي از وجود مجيد غلام نژاد كه در بازي مقابل عربستان يكي از بهترين بازيكنان ايران بود استفاده نكرديد گفت: من نمي دانم چطور به اين دوگانگي سئوالهاي شما پاسخ دهم . زماني كه در بازي مقابل عربستان از وجود غلام نژاد استفاده كردم به من خورده گرفتيد كه چرا از اين بازيكن جوان استفاده كردم و او نتوانست بازي خوبي را ارائه كند. امروز هم كه كعبي را به بازي گرفتم باز هم از من ايراد مي گيريد. من به عنوان مربي تيم ملي ايران در پست دفاع راست فقط از يك بازيكن مي توانستم استفاده كنم. كعبي و غلام نژاد از بهترين هاي ايران هستند اما در اين بازي كعبي بهتر و آماده تر از غلام نژاد بود و به همين خاطر از وجود او استفاده كردم.

دايي يادآورشد: پس از برگزاري مراسم قرعه كشي مرحله نهايي انتخابي جام جهاني گفتم كه در گروه ما رقابت نزديكي بين تيم ها وجود خواهد داشت. امروز كه در اين گروه 4 تيم 4 امتيازي حضور دارند نشان مي دهد كه اظهار نظر من درست بوده است.

وي افزود: با اين شرايط ما بايد در بازي سوم خود در مرحله انتخابي جام جهاني، امارات را شكست دهيم. اين پيروزي و پيروزيي كه در هفته پاياني در خانه به دست مي آوريم مي تواند ما را از رقباي اصلي خود يك گام جلو بياندازد و اختلاف امتيازي خوبي با حريفان ايجاد كند.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با ابراز تشكر از حمايت تماشاگران و هواداران تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: بدون شك حضور آنها و حمايتشان نقش پررنگي در پيروزي امروز تيم ملي داشت . هواداران تيم ملي امروز 90 دقيقه تيم ملي كشورمان را تشويق كردند و تا پايان مسابقه يار و همراه ما بودند.

خبرنگاري از دايي در خصوص عملكرد خط حمله پرسيد كه وي گفت: با توجه به داشته هاي ما در خط حمله فكر مي كنم خطيبي ، غلامرضا رضايي و سيدمهدي سيد صالحي عملكرد خوبي داشتند و من از كار آنها راضي هستم.

دايي با تاكيد بر اين كه در حال حاضر به بازي آينده تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل امارات مي انديشد افزود: براي من بازي با كره شمالي تمام شد ، من اين بازي را فراموش مي كنم، اعتقاد دارم بايد پله پله پيش برويم و بازي به بازي برابر حريفان خود راه صعود به جام جهاني را همواره كنيم. براي ما تمام بازي ها دشوار است حتي بازي آينده مقابل امارات. اين تيم كه سه بازي گذشته خود را واگذار كرده قطعا دوست ندارد كه در بازي چهارم خود نيز بازنده باشد و بدون شك روز سختي را براي تيم ما رقم خواهد زد.

وي با بيان اينكه در اردو آينده تيم ملي بهترين هاي فوتبال ايران و ليگ كشور را دعوت خواهد كرد با دفاع از عملكرد رسول خطيبي افزود: خطيبي و رضايي اگر قدري خوش شانس بودند امروز مي توانستند گلزني كنند. من اعتقاد دارم در يك تيم فوتبال فقط مهاجمان نبايد گلزني كنند . در اين تيم همه بازيكنان در گلزني نقش دارند و به همان اندازه بايد در دفاع نيز شركت كنند چرا كه كل تيم گل مي زند و كل تيم گل مي خورد.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد: من در 5 روز نمي توانم معجزه كنم. طي مدت فقط تيم را هماهنگ كردم با اين حال به بازيكنان تيم ملي ايران تبريك مي گويم كه بدون بازي تداركاتي عملكرد خوبي را در بازي مقابل كره شمالي به نمايش گذاشتند. متاسفانه ما بيرون از گود نشسته ايم و مي گوييم لنگش كن. ما در كمترين زمان ممكن بايد تيم را آماده كنيم و در اين بين با مشكلات زيادي روبرو هستيم.

وي هدف فوتبال تيم ملي كشورمان در بازي مقابل كره شمالي را كسب 3 امتياز بيان كرد و در خصوص برنامه هاي آينده فوتبال كشورمان براي بازي مقابل امارات گفت: يك هفته مانده به بازي مقابل امارات، به كويت مي رويم و به فاصله 5 روز به اين بازي يك بازي دوستانه را با تيم ملي فوتبال كويت برگزار خواهيم كرد.

خبرنگاري از دايي در خصوص شعار تماشاگران عليه رسول خطيبي پرسيد كه وي گفت: شما بايد از تماشاگران تيم ملي تشكر كنيد و به آنها خسته نباشيد بگوييد. متاسفانه قبل از اين كار با سئوالهاي حاشيه اي ما را به بيراهه مي بريد. به عقيده من رسول امروز خوب بازي كرد و بايد به اين بازيكن خسته نباشيد بگويم.

وي درخصوص عملكرد فريدون زندي نيز گفت: زندي در زماني كه به زمين آمد يكي از بازيكنان خوب تيم ملي بود و توانست به خط مياني ما سروسامان دهد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن