تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805275963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

9 بزرگراه تهران امسال به دوربين كنترل سرعت مجهز مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: 9 بزرگراه تهران امسال به دوربين كنترل سرعت مجهز مي‌شوند
سرويس سياسي - اجتماعي: رئيس پليس راهور تهران بزرگ اعلام كرد كه تا پايان امسال 9 بزرگراه تهران از طريق دوربين‌هاي كنترل سرعت، مديريت مي‌شوند.‌

به گزارش ايسنا، سرهنگ هاشمي كه ديروز در حاشيه مراسم بهره‌برداري از سيستم مكانيزه ثبت سرعت در بزرگراه نيايش سخن مي‌گفت، افزود: بزرگراه‌هاي صياد شيرازي، امام علي(ع)، يادگار امام(ره)، بابايي، چمران، حكيم، همت و آزادراه تهران - كرج امسال به سيستم ثبت سرعت غيرمجاز مجهز خواهند شد.

وي به تجهيز بزرگراه نيايش به سيستم مكانيزه ثبت تخلف سرعت اشاره كرد و افزود: از اين پس تمام خودروهايي كه در اين بزرگراه بيش از 120 كيلومتر سرعت تردد كنند به صورت اتوماتيك جريمه مي‌شوند.

رئيس پليس راهور تهران، افزايش قانونمندي و جايگزيني رفتارهاي قانونمند به جاي رفتارهاي پرخطر را از ديگر مزيت‌هاي به كارگيري سيستم كنترل ثبت سرعت در بزرگراه‌ها عنوان كرد و گفت: تخلف ثبت شده به صورت اتوماتيك و آنلاين با بانك اطلاعاتي خودرو مورد كنترل قرار گرفته و آدرس متخلف استخراج و در تهران ظرف 48 ساعت قبض جريمه به منازل متخلفان ارسال مي‌شود.

وي افزود: پس از بزرگراه نيايش، پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي نيز بزرگراه همت را به زودي به سيستم كنترل سرعت مجهز مي‌كند.

سرهنگ هاشمي به اصلاح هندسي يكهزار نقطه از معابر تهران توسط شهرداري اشاره كرد و گفت: با نصب 100 دوربين در محدوده طرح ترافيك، ورود و خروج خودروها از سال آينده در اين محدوده بدون حضور پليس و تنها با دوربين كنترل مي‌شود.

رئيس پليس راهور تهران با تاكيد بر اين كه معابر تهران هم‌اكنون 7 برابر ظرفيت خودرو در خود جاي داده‌اند، افزود: بايد تلاش كنيم تا سفرهاي درون‌شهري به جاي خودرو شخصي با سيستم‌هاي حمل و نقل عمومي انجام شود.

وي در خصوص علت بالا بودن سقف 120 كيلومتر سرعت تردد در بزرگراه نيايش، گفت: فعلا در فاز آزمايشي رقم 120 كيلومتر را در نظر گرفته‌ايم كه بزودي نسبت به كاهش آن اقدام مي‌شود.

نبود مديريت واحد، مشكل ترافيك تهران‌

براساس اين گزارش، معاون ترافيك شهردار تهران نيز با تاكيد بر اين كه چيزي به نام غول ترافيك وجود ندارد گفت: بحران ترافيك تهران يك مساله بسيار معمولي، قديمي و تجربه شده در دنياست كه اگر از تجربيات در اين زمينه استفاده كنيم به راحتي قابل حل است.

مهندس تشكري هاشمي افزود: آنچه موجب بحران ترافيكي شده است لجام‌گسيختگي، نبود ساز و كارهاي مديريتي و نبود مديريت واحد در اين زمينه است.

وي با اشاره به اين كه ترافيك در تهران به سادگي قابل حل است، گفت: كشورهاي پيشرفته در دهه‌هاي 60 و 70 مشكل ترافيك را برطرف كردند.

تشكري هاشمي با انتقاد از اينكه تا چه زماني تصميم‌گيران قصد دارند به بنزين يارانه بدهند و رانندگان نيز اين يارانه را دود كرده و موجب تصادفات، اتلاف وقت، آثار زيانبار اجتماعي و زيست‌محيطي در كشور شوند، افزود: در تهران بايد سالانه 20 كيلومتر مترو ساخته شود و تصميم‌گيران يك بار درآمدهاي ملي را صرف كارهاي زيربنايي كنند.‌

وي از نمايندگان مجلس در دوره ششم، هفتم و هشتم انتقاد كرد و گفت: از نمايندگان مجلس گله داريم كه قانون اخذ جرايم رانندگي از مجلس ششم تاكنون هنوز تصويب نشده و نمايندگان مردم هنوز به اين نتيجه نرسيده‌اند كه بايد قانون مترقي در برخورد با رانندگان متخلف در كشور تصويب شود و قانون را تصويب كنند.




 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن