تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812983371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار چهارمحال وبختياري:مديران وارد مباحث زودرس انتخابات نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار چهارمحال وبختياري:مديران وارد مباحث زودرس انتخابات نشوند
داخلي. سياسي. شوراي اداري
معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري تاكيد كرد: مديران دستگاههاي اجرايي وارد مباحث زودرس انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري نشوند.

به گزارش ايرنا، "احمد ايرج‌پور" روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري چهارمحال وبختياري در استانداري افزود:تا ‪ ۲۳‬خردادماه سال ‪ ۸۸‬فرصت زيادي در زمينه انتخاب وجود دارد و مديران فعاليت‌هاو كارهاي عمراني را همانند گذشته به شدت دنبال كنند و پيگير فعاليتهاي عمراني باشند.

به گفته‌وي،بحث درزمينه انتخابات از سوي برخي از مطبوعات به صورت زودرس آغاز شده و بحث در اين زمينه ، چندان مطلوب نيست.

وي تاكيد كرد: مباحث فكري در خصوص انتخابات ضروري است، اما اين مباحث نبايد به كار مديران ضربه بزند چرا كه تا چند ماه پيش از انتخابات و چند ماه پس از انتخابات بحث‌ها و فعاليت‌ها پيرامون اين مساله است.

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طول ماه مبارك رمضان پروژه‌هاي عمراني استان با رشد ‪ ۱۱‬درصد روبرو شد و اين نشان از توجه به تلاش كار همراه با معنويت در دستگاههاي اجرايي بوده است.

ايرج پور، از مديران اجرايي خواست نسبت به زير مجموعه خود بدون تبعيض رفتار كنند تا موجب رنجش ديگران نشود و با جذب افراد همراه باشد.

به گفته وي، چهارمحال وبختياري به عنوان يكي از استانهاي نمونه در امر " نهضت مصلاسازي " در سطح كشور انتخاب شد و در مراسمي كه با حضور ائمه جمعه سراسر كشور و هيات دولت در تهران برگزاري شد،از استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان يكي مديران برتر كشوري در امر مصلاسازي در شهرهاي مختلف چهارمحال و بختياري ، قدرداني شد.

معاون استاندار چهارمحال وبختياري گفت:دولت نهم‌گامهاي بلندي در امر فعاليتهاي عمراني مراكز فرهنگي و ديني برداشته است و ‪ ۱۱‬درصد از مجموع بودجه چهارمحال و بختياري به بخش فرهنگ اختصاص يافت و ‪ ۱۴۰‬ميليارد ريال در بخش فرهنگي سرمايه‌گذاري شد.

همچنين استاد دانشگاه علم و صنعت ايران در اين نشست شوراي اداري گسترش دولت الكترونيك را موجب كاهش هزينه‌هاي دولت و ايجاد اشتغال در امر فناوري اطلاعات دانست.

پرفسور" علي اكبر جلالي "اظهار داشت:زيرساختهاي مخابراتي براي رسيدن به يك چشم انداز بزرگ در فناوري اطلاعات در ايران فراهم نيست و در اين زمينه بايد اقدامات لازم صورت گيرد.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن