تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812930967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجلس اعلا، كوچ اجباري مسيحيان از شهر موصل را محكوم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مجلس اعلا، "كوچ اجباري مسيحيان" از شهر موصل را محكوم كرد
خبرگزاري فارس: مجلس اعلاي اسلامي عراق در بصره با انتشار بيانيه‌اي كوچاندن مسيحيان از شهر موصل در شمال عراق را بشدت محكوم كرد و از دولت عراق و سازمانهاي امنيتي اين كشور خواست مانع از چنين اقدام پليدي شوند.


به گزارش فارس به نقل از دفتر مجلس اعلا در بصره، اين مجلس با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد، بعد از شكست طرح‌ها و تلاش‌هاي دشمنان عراق و تروريست‌ها و بازمانده‌هاي رژيم سابق عراق در دامن زدن به جنگ طائفه‌اي در بين فرزندان عراق و نيز شكست برنامه كوچ طائفه‌اي در بغداد و ديگر استانهاي اين كشور، اين كوتولوهاي سياسي به بازي با برگه جديد روي آورده
‌اند كه همان كوچ فرزندان ملت ما از طائفه مسيحي است.
در اين بيانيه آمده است: آنها قصد دارند با اين اقدام خود چهره دولت منتخب عراق و ديگر نيروهاي سياسي اصلي شركت كننده در آن را كه به دستاوردهاي زيادي در سطح ثبات امنيتي و سركوب نيروهاي تكفيري دست يافته و شوكت و عزمت آنها در بسياري از مناطق در هم شكسته، خدشه دار كنند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اين اقدام پس از آن صورت مي گيرد كه دولت عراق توانسته است بسياري از مهاجرين داخل و خارج عراق را به محل سكونت اصلي‌شان بازگرداند و سازمانهاي بين المللي و دولت‌هاي جهان ، دستاوردهاي دولت در اين زمينه را شاهد بوده است.
مجلس اعلاي اسلامي عراق در بيانيه خود خاطرنشان كرد: مرجعيت ديني، نقشي بزرگ در حفظ ماهيت و شكل توازن جامعه عراق و احترام به قانون و همبستگي اين كشور دارد و سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق در تحقق اين دستاوردها نقشي مهم داشته است.
مجلس اعلاي اسلامي عراق در بصره ضمن محكوم كردن اقدام كوچ اجباري مسيحيان در شهر موصل از دولت عراق و سازمانهاي امنيتي اين كشور خواست تا جلوي اين افراد جنايتكار و تروريست را بگيرند و طرح‌هاي پليدشان را به شكست بكشانند همان طور كه طي سالهاي گذشته جنايت آنها را به شكست كشانده‌اند.
در پي كشته شدن 12مسيحي در موصل و نيز منفجر كردن سه باب منازل و تهديد به قتل اين افراد طي دو هفته گذشته ، بيش از يك هزار و 300 خانواده مسيحي به سمت "نينوا" در شمال و شرق اين شهر مجبور به كوچ شده‌اند.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن