تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوي‌ترين مرد معلول جهان:همه در حال استراحتند تا پارالمپيك لندن!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قوي‌ترين مرد معلول جهان:همه در حال استراحتند تا پارالمپيك لندن!
تبريز - خبرگزاري مهر : دارنده دو مدال طلاي وزنه برداري پاراالمپيك و قوي‌ترين مرد معلول جهان با انتقاد از بي برنامگي در تيم ملي گفت: به نظر مي رسد پس از مسابقات اخير همه در حال استراحتند تا پارالمپيك لندن فرا برسد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبريز ، كاظم رجبي پيش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه براي آينده وزنه‌برداري معلولان هيچ برنامه‌اي نداريم و و فكر مي كنيم چون در پكن مدال گرفتيم همه چيز تمام شد.

وي اضافه كرد: همانند گذشته ها پس از هر رويداد بزرگ همه به خانه خود ‌رفته و منتظر هستند شش ماه مانده به بازي‌هاي پارالمپيك لندن دوباره كارها شروع شود.

اگر به همين روش پيش رويم در لندن مدال نمي گيريم

رجبي تاكيد كرد : اگر برنامه‌ها همين طور پيش برود گمان نمي‌كنم در لندن مدال بگيريم.

قويترين معلول جهان افزود: وزنه‌برداري ايران در بازي‌هاي پكن نسبت به آتن عملكرد بهتري داشت اما، با شرايط فعلي وزنه‌برداري خودمان نمي‌دانم در آينده به كجا برسيم.

قهرمان بازي‌هاي پارالمپيك پكن با تاكيد بر اينكه بايد هرچه سريع‌تر برنامه‌هاي آينده تيم مشخص شود، خاطرنشان كرد: متاسفانه مسئولان فكر مي‌كنند مدال‌هاي پارالمپيك را روي طاقچه گذاشته‌اند و ورزشكاران ما تنها مي‌روند آنها را برگردن مي‌اندازند اما واقعيت اينگونه نيست.

براي كسب مدال در پكن حدود دو سال هيچ استراحتي نداشتيم

وي در ارزيابي از شرايط بازي‌هاي پارالمپيك پكن گفت: تيم وزنه‌برداري پس از مسابقات جهاني 2006 كره‌ جنوبي استارت خود براي پارالمپيك پكن را زد. از آن مسابقات با بازي‌هاي پكن شبانه‌روز در تمرينات بوديم و حدود دو سال هيچ استراحتي نداشتيم.

رجبي يادآور شد: بهمن سال 86 در بهترين وضعيت خود 280 كيلوگرم را پرس مي كردم اما به خاطر آسيب‌ديدگي دست راست نتوانستم روند خودم را ادامه دهم.

وي با اشاره به اينكه از ارديبهشت ماه 87 تا اوايل مرداد تمرينات سنگيني نداشت افزود : پزشكان احتمال دادند تاندون دستم پاره شده و نياز به عمل جراحي دارد اما با توكل به خدا دوباره تمريناتم را شروع كردم . هم اكنون فيزيوتراپي و آب درماني مي‌كنم تا وضعيت دستم بهتر شود.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن