تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804929760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مجمع عمومي ساليانه بانك صورتهاي مالي سال 86 بانك‌‌سپه تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مجمع عمومي ساليانه بانك صورتهاي مالي سال 86 بانك‌‌سپه تصويب شد
خبرگزاري فارس: صورتهاي مالي (ترازنامه، سود و زيان) سال 86 بانك‌‌سپه در مجمع عمومي بانكها با حضور معاون وزير امور اقتصاد و دارايي، نماينده بانك مركزي و ساير اعضاء مجمع بررسي و مورد تصويب قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بانك‌سپه،در مجمع عمومي ساليانه بانك‌سپه حميد پورمحمدي با اشاره به تلاشهاي صورت گرفته در بانك‌سپه به منظور خنثي كردن تلاشهاي بيگانگان براي تحريم بانك و ايجاد خلل در سيستم پولي كشور اظهار داشت: اقدامات بانك‌سپه در اين خصوص ستودني و قابل تقدير است.
وي افزود: هر بانكي تنها 10 درصد از موانع و مشكلاتي را كه بيگانگان براي بانك سپه به وجود آوردند تجربه مي‌كرد از هم مي‌پاشيد و شاكله و نظم خود را از دست مي‌داد اما بانك سپه با قدرت و به واسطه مجاهدت تمام همكارانش توانست تمام تلاش بدخواهان و بيگانگان را خنثي و آنها را نااميد كند.
پورمحمدي اظهار داشت: با برنامه‌ريزي دقيق و حرفه‌اي بانك سپه تمام مطالبات ايرانيان و مهمتر از آن مشتريان خارجي به بهترين نحو ممكن بدون آنكه كوچكترين نارضايتي ايجاد كند پرداخت شد. معاون بيمه و بانك و شركتهاي دولتي وزارت امور اقتصاد و دارايي با بيان اينكه اين افتخار بزرگي براي بانك سپه به شمار مي‌رود گفت: بانك سپه در مواجه با تهديدها و بحران آفريني بيگانگان و آمريكا اعجاب كرد.
وي گفت: با درايت بانك سپه وجوه بلوكه شده ايران در خارج از كشور مديريت شد. پورمحمدي افزود: بانك سپه بيرق‌دار سيستم بانكي و باعث افتخار ملي در جريان بحران‌آفريني بيگانگان در نظام پولي كشور است.
معاون بيمه و بانك و شركتهاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي اظهار داشت: بانك سپه يكبار در 83 سال پيش با تولد و شروع به كار خود باعث شد ايران بانكداري را خود تجربه كند و طي سال گذشته با برنامه‌ريزي و مجاهدت همكاران خود موجب شد تا مجددا كشور و سيستم بانكي به فعاليت بانكي خود ببالد و شاهد به سنگ خودرون تير بدخواهان و بيگانگاني باشد كه به بحران رسيدن نظام پولي كشور را به انتظار نشسته بودند.
قنبري مدير عامل بانك سپه نيز در اين مراسم با اشاره به تلاشهاي صورت گرفته توسط مجموعه بانك سپه در جهت تحقق اهداف كلان اقتصادي دولت اظهار داشت: مشاركت فعال و همگامي با سياست‌هاي محترم دولت و اقدامات قابل توجهي در خصوص صدور سفر كارت ملي، پرداخت سود سهام عدالت و پرداخت تسهيلات به بنگاههاي زودبازده و مشاركت در تامين مالي و پروژه‌هاي عظيم مولد همچون سيمان، فولاد و صنايع غذايي تنها گوشه‌اي از تلاشهاي صورت گرفته در اين مجموعه خدوم است. مديرعامل بانك سپه افزود: طي سال گذشته با بسيج امكانات بانك بالغ بر 4 ميليون و 529 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت از بانك سپه سود دريافت كردند.
وي گفت: به منظور تسهيل انجام اين وظيفه عظيم و كمك به تحقق يكي از مهمترين اهداف و برنامه‌هاي عدالتخواهانه دولت يعني پرداخت سهام عدالت بانك سپه اقدام به برنامه‌ريزي دقيق و بكارگيري تمام امكانات خود كرد و موفق شد در كوتاه‌ترين زمان ممكن سود اين سهام را پرداخت نمايد.
قنبري در ادامه با اشاره به اجراي پروژه بزرگ سفر كارت ملي اظهار داشت: از جمله ديگر برنامه‌هاي عظيم دولت در جهت تحقق هدف عدالت گستري كه از محوري ترين اهداف دولت تعريف شده پروژه سفر كارت ملي است. وي افزود: بانك سپه فعالانه در اين پروژه عظيم مشاركت كرد و طي مدت زمان كوتاه بالغ بر 2 ميليون و 400 هزار سفر كارت ملي براي دارندگان آن يعني كاركنان دولت صادر نمود.
مديرعامل بانك سپه در ادامه با اشاره به اجراي طرح نظام آراستگي در بانك سپه اظهار داشت: اين طرح به منظور فراهم كردن شرايط لازم براي ارائه خدمات بهتر و شايسته‌تر به مشتريان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي افزود: با اجراي اين طرح شعب بانك به لحاظ امكانات فيزيكي و سخت‌افزاري مورد بازنگري و اصلاح قرار گرفت. وي گفت: طي سال گذشته بانك سپه با پرداخت بيش از 9 هزار ميليارد ريال تسهيلات به بخشهاي مختلف اقتصادي بالغ بر 10 هزار فرصت شغلي جديد ايجاد كرد. مديرعامل بانك سپه در ادامه به برنامه‌هاي آتي بانك سپه اشاره كرد و گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در بانك امكان دسترسي آن‌لاين و لحظه‌اي مشتريان به حسابهاي بانكي خود بيشتر و گسترده‌تر از گذشته در حال انجام است.
وي افزود: بيش از 1504 شعبه از شعب بانك سپه تا سال گذشته مجهز به سيستم آن‌لاين شد. قنبري گفت: بالغ بر 1232 شعبه بانك سپه مجهز به خودپرداز شد كه در ميان بانكهاي تجاري رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
مديرعامل بانك تعداد كارت خوانهاي نصب شده در فروشگاهها و شعب بانك را بالغ بر 3342 دستگاه عنوان كرد و اظهار داشت: تمام تلاش بانك كمك به اجراي هر چه گسترده‌ تربانكداري الكترونيك و راحتي دسترسي مشتريان به حسابها و فعاليتهاي بانكي خود است.
قنبري در ادامه با اشاره مجدد به دستگاههاي ATM نصب شده در بانك سپه اظهار داشت: بيش از 2/71 درصد شعب بانك مجهز به دستگاه خودپرداز شدند كه بيانگر مقام اول بانك سپه در اين زمينه بين بانكهاي تجاري است.
مديرعامل بانك سپه با اشاره تجهيز منابع صورت گرفته در اين بانك اظهار داشت: سپرده‌هاي قرض‌الحسنه جاري بانك در سال 86 نسبت به 85 بيش از 95/2 درصد رشد داشت. وي افزود: حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز 91/23 ، سپرده‌هاي سرمايه گذاري بلندمدت 10/3 درصد در سال 86 نسبت به سال 85 رشد داشت. دكترقنبري كل سپرده‌هاي بانك سپه در پايان سال 86 را بالغ بر 148309 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: سپرده‌هاي بلندمدت بانك در سال 86 نسبت به سال قبل بالغ بر 22 درصد رشد داشته است.
وي با اشاره به تخصيص منابع صورت گرفته در اين بانك طي سال 86 اظهار داشت: طي اين سال پرداخت تسهيلات در بانك سپه بالغ بر 20 درصد رشد داشته است.
قنبري در ادامه مانده تسهيلات اعطايي در بخش صنعت و معدن طي سال 86 را بيش از 47263 ميليارد ريال عنوان كرد. دكتر قنبري همچنين ضمن بيان برنامه‌ريزيهاي صورت گرفته در بانك براي تحقق اهداف كلان اقتصادي ضمن تبريك به تصويب رسيدن صورتهاي مالي بانك گفت: اطمينان كامل دارم موفقيت فوق و تصويب صورتهاي مالي بانك مرهون اعتماد و اطمينان سپرده‌گذاران و مشتريان ارجمند بانك است كه صميمانه از آنان سپاسگزارم.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن