تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري قم ، محصولات فرهنگي توليده شده توسط زندانيان راخريداري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهرداري قم ، محصولات فرهنگي توليده شده توسط زندانيان راخريداري مي كند
داخلي. اجتماعي. شهرداري. زندانها.

شهردار قم اعلام كرد:بمنظور تقويت وحمايت از زندانيان فعال در عرصه هنر ،شهرداري قم محصولات فرهنگي ومرتبط با اين نهاد را خريداري مي‌كند.

به گزارش روزدوشنبه ايرنا، مهندس محسن عابديني پور درجمع مسوولان زندان قم ، افزود: نگاه جامعه بايد نسبت به زندانيان تغيير يابد ودراين راستا مسوولان شرايطي را فراهم كنند تا زنداني پس از آزادي بتواند در زمينه اشتغال و فعاليت خود با مشكل مواجه نشوند.

وي با تقديرازفعاليت بنگاه تعاون اداره كل زندانهاي قم گفت: تقويت بنيه اقتصادي وارتقاء فعاليتهاي آموزشي بايد با جديت پيگيري و اهداف عاليه اين بنگاهها درزمينه اشتغال مورد توجه بيشتري قرار گيرد.

مديركل زندانهاي قم نيز دراين زمينه گفت: ندامتگاه مركزي قم با وجود تمام مشكلات، فعاليتهاي شايسته ودرخور شاني در خصوص اصلاح وتربيت ،كاهش آسيب هاي اجتماعي وتكريم مددجويان انجام داده واين افتخاري بزرگ درعرصه اجراي سياستهاي قوه قضاييه و سازمان زندان مي‌باشد.

محمد قطبي افزود: بسترهاي لازم جهت توجه و رسيدگي به زندانيان بايد مهيا شود ونگاه جامعه نسبت به زنداني تغيير و رو به نگرش مثبت پيش رود.

وي درادامه با اشاره به برپايي بنگاه تعاون ، حرفه آموزي و صنايع گفت: فضاهاي آموزشي علاوه در زندان‌ها در حال گسترش است و بنگاههاي تعاون، حرفه آموزي و صنايع زندانيان از جمله موسساتي است كه به كمك قوه قضاييه و با هدف ايجاد اشتغال وحرفه آموزي درزندان هاايجاد گرديده است.

وي افزود: تشكيل اين بنگاهها قدم موثري درجهت تامين معاش خانواده زندانيان مي‌باشد.

قطبي به خدمات اين بنگاهها اشاره كرد و گفت: كارگاههاي توليدي اين بنگاهها در زندان مركزي قم ضمن مهيا نمودن بسترهاي مناسب جهت توليد انبوه ،آماده انعقاد قرارداد با نهادها و ارگانهاي دولتي و خصوصي در زمينه محصولات توليدي در بخش هاي مختلف است.

وي افزود: دراين بنگاهها، كارگاههاي فلزكاري ، خياطي ، قاليبافي ، صنايع دستي ، نجاري و منبت كاري و صحافي فعاليت مي‌نمايند كه مددجويان اين بنگاهها مي‌توانند در زمينه ساخت مبلمان شهري اعم از سطل زباله ، صندلي پاركي ، فايل و ميز با شهرداري قم همكاري نمايند. ك/‪۳‬
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن