تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818264463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم تجليل از سيد محمد خاتمي در يزد لغو شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مراسم تجليل از سيد محمد خاتمي در يزد لغو شد
مراسم تجليل از خاتمي در زادگاهش لغو شد.
به گزارش فرارو، برگزاركنندگان اين مراسم بين المللي در يزد ،دقايقي پيش در اطلاعيه اي اعلا م كردند :« در راستاي تجليل از شخصيت هاي يزدي تبار، اين بار قرار بود كه از سيد محمد خاتمي ، يزدي تباري كه در عرصه جهاني برگزيده اين كانون و افتخار استان يزد و ايران مي باشند تجليل به عمل آيد كه مورد موافقت ايشان قرار نگرفت و با توجه به اصرار هيئت مديره كانون ، از "ايده گفتگوي تمدن ها" تجليل به عمل خواهد آمد.

با توجه به بازديد شخصيت هاي جهاني به همراه خاتمي از استان يزد ، همايشي با عنوان يزد بستر تمدن باستاني و مظهر گفتگو طراحي شده بود كه به جاي برنامه تجليل از خاتمي در 24 مهر ماه در يزد برگزار مي گردد.

عليرغم تلاش براي برگزاري جلسه اي در پاسخ به اشتياق مردم يزد به ديدار با آقاي خاتمي ، به علت محدوديت وقت، اين امرنيز ميسر نگرديد.

گفته مي شود بر اثر فشار ها و تماس هاي مكرر تهديد آميز با برگزاركنندگان مراسم در يزد و دفتر خاتمي در تهران ، اين تصميم غير منتظره بر اي مصلحت انديشي از سوي خاتمي گرفته شده است.

شنيده شده سيد محمد خاتمي پس از اطلاع از برخي واكنش ها، مخالفت خود را اينگونه اعلام نموده كه "خيلي راضي نيستم كه تجليل از من در يزد صورت بگيرد و علاقه مند هستم كه شهر يزد به جهانيان معرفي شود .اميدوارم از اين موقعيت، مسئولين و مردم براي معرفي يزد استفاده نمايند وزندگي مسالمت آميز پيروان اديان مختلف در استان يزد را به جهانيان معرفي كنند."

وي افزوده است :اگر قرار است تجليلي هم بشود بهتر است تجليل از ايده گفتگوي تمدن ها انجام شود و نبايد هيچ گونه بهره برداري سياسي از اين جريان صورت گيرد.

خاتمي در سفر به يزد، برنامه ديدار مردمي و حضور در تجمعات سياسي را ندارد
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن