تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815728878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكميلي/ دايي در نشست خبري:خيلي از اعتقادات مايلي كهن را قبول ندارم / جاي كريمي بودم برمي گشتم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تكميلي/ دايي در نشست خبري:خيلي از اعتقادات مايلي كهن را قبول ندارم / جاي كريمي بودم برمي گشتم
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان قبل از ديدار روز چهارشنبه با كره شمالي، امروز در نشستي با خبرنگاران رسانه هاي گروهي به سوالات آنها پاسخ گفت.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبري علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پيش از ظهر امروز در محل روابط عمومي فدراسيون فوتبال برگزار شد. همانطور كه پيش بيني مي شد بيشتر زمان اين جلسه به بحث وگفتگو در خصوص دلايل دعوت از علي كريمي به اردوي تيم ملي و انصراف وي ازهمكاري اين تيم در بازيهاي انتخابي جام جهاني پرداخته شد.

وي با انتقاد ازخبرنگاراني كه طي هفته جاري به بحث دعوت از علي كريمي به اردوي تيم ملي پرداختند ، گفت: من وظيفه خود مي دانستم كه بهترين ها را به اردوي تيم ملي دعوت كنم در فهرست تيم ملي براي بازي مقابل كره شمالي مي توانستيم بازيكنان شايسته ديگري نيز حضور داشته باشند كه به علت محدوديت زماني نتوانستيم از حضورآنها در اردوي تيم ملي دعوت كنيم اين بازيكنان اگر به روند رو به رشد خود ادامه دهند قطعا در اردوهاي آينده آنها را نيز دعوت خواهيم كرد.

چرا زندي را دعوت كرديد ؟
خبرنگاري از وي پرسيد مگر ملاك دعوت بازيكنان به اردوي تيم ملي حضور پررنگ آنها در مسابقات نيست با اين شرايط چرا از فريدون زندي به اردوي تيم ملي دعوت به عمل آوريد مگر او در چه تيمي بازي مي كند كه دايي در پاسخ به سئوال اين خبرنگار گفت: مطمئن باشيد هر بازيكني كه به اردو دعوت مي شود توانايي هايش توسط من و يا همكارانم تاييد شده است من همكاراني دارم كه در ايران و كشورهاي خارجي بدون حقوق فعاليت مي كنند و عملكرد بازيكنان ايراني در نقاط مختلف را پيگير هستند.

پاسخگويي به داستان دنبال دار كريمي
درادامه خبرنگاران بحث خداحافظي علي كريمي از اردوي تيم ملي را مطرح كردند كه سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با حرارت خاص پاسخگوي آنها شد.

دايي در ابتدا گفت: كريمي كاپيتان تيم من در بازي مقابل بحران و كويت بود من در اولين اردوي تيم ملي او را دعوت كردم. او حتي در دو بازي ما راهمراهي كرد و در اردوي اردبيل تيم ملي نيز حضور داشت تا اينكه مشكل مصدوميت او بوجود آمد كه باعث از تيم ملي جدا شود. بعد از آن كريمي درهيچ تيمي بازي نمي كرد.

انتخاباتم درست بود
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه انتخابات اخيرش براي تيم ملي درست بوده است گفت: من در آلمان ،قبرس، اسپانيا و امارات همكاراني دارم كه مانند چشماهايم مي مانند. آنها به دقت عملكرد لژيونرها را زير نظردارند و مداوم به من گزارش مي دهند.

40 ساله را هم دعوت مي كنم
دايي ياد آور شد: هميشه گفته ام شايسته ها و بهترين ها را دعوت مي كنم در اين ميان سن و سال برايم مطرح نيست در تيم ملي كه من هدايت آن را بر عهده دارم هم بازيكن 16 ساله دعوت مي شود و هم بازيكن 40 ساله ، براي من شايستگي بيشتر از سن اهميت دارد.

نمي توانم معجزه كنم
وي با تشريح مشكلات تيم ملي و خط دفاعي گفت: در حال حاضر بعضي از باشگاههاي ليگ برتري ما با سيستم دفاع خطي بازي مي كنند و در بعضي تيم ها روش دفاع سه نفره مورد استفاده قرار مي گيرد اين مسئله كار را براي انتخاب سيستم دفاعي تيم ملي دشوار مي كنند با اين شرايط من نمي توانم طي 4 يا 5 روز معجزه كنم در اين شرايط فقط مي توانم بين بازيكنان هماهنگي ايجاد كرد و مشكلات خط دفاعي را بر طر ف كنم.

بايد بساطمان را جمع كنيم و برويم خانه !
خبرنگاران پس از صحبت هاي دايي مجددا بحث علي كريمي را پيش كشيدند، دايي نيز در پاسخ گفت: حرف آخر من در مورد كريمي هماني است كه روز گذشته اعلام كردم. اگر قرار باشد يك نفر به هر دليلي به تيم ملي نيايد و من منتظر تبعات نيامدن او باشم بايد همگي ما بساطمان را در تيم ملي جمع كنيم و به خانه مان برويم. در اين شرايط بايد گفت عشق و علاقه و نظم و انضباط در تيم ملي كجا مي رود.

وي گفت: تيم ملي دست من امانت است. تيم ملي براي من و شما نيست براي يك ملت است. من امين اين تيم هستم و دوست دارم از اين امانت به نحو احسن استفاده كنم.

نيامدن كريمي برنامه ريزي شده بود
دايي درادامه افزود: بازيكني كه مي خواهد براي تيم ملي بازي كند بايد به تيم كشورش عشق بورزد نمي توانيم آن بازيكن را به زور به اردوي تيم ملي بياوريم. هر بازيكني با عشقي كه به تيم ملي دارد بايد به گونه اي عمل كند كه ازعملكردش ديگران لذت ببرد. وي درادامه مدعي شد: نيامدند علي كريمي به اردوي تيم ملي از قبل برنامه ريزي شده بود.

خبرنگاران هم مي دانستند كريمي نمي آيد!
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اين نكته خطاب به خبرنگاران گفت: بسياري از شما از اين تصميم علي كريمي با خبر بوديد پس چرا به دعوت او به اردوي تيم ملي پا فشاري مي كرديد. شما كه تيم ملي كشورتان را دوست داريد چرا در اين موضوع تيم محبوبتان را همراهي نكرديد.

شايد از خيلي ها خوشم نيايد
دايي با تاكيد بر اينكه بحث تيم ملي با همه چيز فرق مي كند افزود: شايد امروز من از خيلي ها خوشم نيايد اما براي منافع تيم ملي آنها را به اردو دعوت مي كنم چرا كه تيم ملي براي من نيست من يك بازيكن تيم ملي بودم از اين تيم رفته ام و دوباره به تيمي كه دوستش داشتم بازگشتم. قطعا اين روند در آينده ادامه خواهد داشت ما نبايد چيزي را بر تيم ملي ارجاع بدهيم.

نامه كريمي خداحافظي از امارات
وي خاطرنشان كرد: اطرافيان كريمي طي چند ماه اخير اين ور و آن ور مي گفتند كه اين بازيكن در صورت دعوت به اردوي تيم ملي از همراهي اين تيم سرباز خواهد زد. اين دوستان در امارات چنين مسائلي را برنامه ريزي كرده بودند تا كريمي اگر به تيم ملي هم دعوت شد به اردوي نيايد همين دوستان پس از دعوت علي كريمي به اردوي تيم ملي نامه خداحافظي او را تنظيم كردند و پيش از آن در زمان حضور كريمي در پرسپوليس نامه اي با همين محتوا نوشتند كه باشگاه پرسپوليس با تعديل اين نامه را منتشر كرد.

كريمي مراقب صحبت كردنش باشد
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان خطاب به افرادي كه آنها را مشاور علي كريمي مي خواند افزود: همه شما مصاحبه كريمي بعد از بازي با ابومسلم را ديديد. من از كساني كه اين نامه ها را تنظيم كردند و به علي كريمي خط دادند مي خواهم كه مواظب صحبت كردن اين بازيكنان جلوي دوربين باشند. كسي كه مقابل دوربين به راحتي به تيم ملي كشورش توهين مي كند چطورمي تواند براي بازي در اين تيم عطش داشته باشد. دايي با بيان اينكه قرار نيست همه چيز را بر زبان بياورد، گفت: من با كارم اعتقاد و ايمانم را بيان مي كنم.

مي دانستيم كريمي نمي آيد
وي خاطرنشان كرد: من مي دانستم علي كريمي به اردوي تيم ملي نمي آيد اما يك درصد احتمال دادم شايد او به خاطر منافع ملي از تصميم خود صرف نظر كند به همين خاطر اين بازيكن را به اردو فرا خواندم چرا كه دعوت از او را وظيفه خود مي دانستم امروز كه او به تيم ملي نيامده وظيفه دارم كسي كه به تيم ملي پشت كرده را به اردو دعوت نكنم.

وقت مان را با ماجراي كريمي گرفته ايم
دايي با انتقاد از خبرنگاران حاضر در نشست امروز گفت: همه ملت چشمشان به بازي تيم ملي مقابل كره شمالي اما ما امروز وقتمان را با اين بحث ها گرفته ايم و فقط صحبت مان اين شده است كه بگوييم چرا كريمي دعوت شده و چرا نيامد. يك بار براي هميشه رو راست باشيم. اگر از من خوشتان نمي آيد روراست باشيد و حقيقيت را بنويسيد و به تيم ملي تان كمك كنيد. همه ما تيم ملي را دوست داريم اگر اين تيم به جام جهاني برود همه ما نفع مي بريم و مردم خوشحال مي شوند. ما در دور گذشته مسابقات انتخابي جام جهاني با يك سري بازيكن جوان نتيجه گرفتيم مطمئن باشيد در دور نهايي اين مسابقات نيز با همين بازيكنان جوان به توفيق مي رسيم. اين برخلاف نظر و خواسته آقاياني است كه فكر مي كردند تيم ملي موفق نمي شود.

احمدي نژاد توضيحاتم را پذيرفت
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان يادآور شد: زماني كه آقاي احمدي نژاد نيز از من خواستند علي كريمي را به اردوي تيم ملي دعوت كنم از ايشان خواستم انجام مسائل كوچك را به ما بسپارند و تاكيد كردم علي كريمي در حال حاضر آماده نيست و گفتم در آينده اگر آمادگي خود را به اثبات برساند مجددا از وجود او استفاده خواهم كرد. مسئول تيم ملي من هستم و اعتقاد دارم در اين تيم بايد حد و حريم ها حفظ شود. در اين بين به هيچ عنوان توصيه كسي را نمي پذيرم.

نمي توانم سكوت كنم
وي ادامه داد: من دوست دارم تيم ملي موفق شود اما بدنبال اتفاقاتي كه رخ داده نمي توانم حرفي نزنم. اعتقاد دارم علي كريمي مي توانست در نامه اخير خود از دست اندركاران تيم ملي به خاطر دعوت از وي تشكر كند اما چنين كاري را نكرد او حتي مي توانست در برهه اي كه شما خبرنگاران مي گفتيد چرا كريمي به اردو دعوت نمي شود رسما اعلام كند كه قصد بازي براي اين تيم را ندارد. او مي توانست بگويد من عاشق تيم ملي هستم اما در شرايط فعلي نمي توانم اين تيم را همراهي كنم. با اين كار هم عشق و علاقه اش به تيم ملي ثابت مي شود و اقدامي زيبا و شايسته انجام داده بود.

دلايل دعوت از كريم باقري
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص دلايل دعوت از كريم باقري به اردوي اين تيم گفت: زماني كه كريم ، عالي كار مي كند چرا نبايد از او دعوت نكنم. كريم پيش از اين نيز خوب بازي مي كرد اما من در اردوي تيم ملي بازيكناني داشتم كه مي توانستند وظايف او را انجام دهند. به همين خاطر از دعوت اين بازيكن با تجربه خودداري كردم. كريم براي من مانند يك برادر مي ماند و بسيار به او علاقه دارم. من امروز مطمئن هستم كه او مي تواند به تيم ملي كمك كند و به همين دليل از وي براي همراهي اين تيم دعوت به عمل آوردم .

تمجيد از كريميان
وي مهدي كريميان را يكي از بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي خواند و تاكيد كرد: اين بازيكن شايسته در آينده يكي از بهترين نفرات تيم ملي خواهد بود و شايستگي هاي خود را به اثبات خواهد رساند. وي همچنين تاكيد كرد من و ديگر همكارانم در كادر فني تيم ملي سعي كرديم بهترين ها را انتخاب كنيم. شايد اشتباهاتي را در اين بين مرتكب شده باشيم اما سعي ما بر اين بوده كه انتخابي شايسته داشته باشيم.

دعوت از قرباني و حمايت هواداران استقلال
خبرنگاري از دايي در خصوص انتخاب پيروز قرباني در فهرست جديد تيم ملي پرسيد و گفت آيا اين بازيكن مي تواند در سيستم 4 دفاع خطي تيم ملي مثمر ثمر باشد دايي پاسخ داد: قرباني و تمام بازيكنان تدافعي كه به اردوي تيم ملي دعوت شده اند مي توانند در سيستم دفاع با 3 يا 4 بازيكن عمل كنند و زماني كه من پيروز را در بازيهاي اخير استقلال و اردو هاي تيم ملي ديدم مطمئن شدم كه اين بازيكن مي تواند براي تيم من مهره دفاعي مثمر ثمري باشد . او در حال حاضر يكي از آماده ترين بازيكنان تيم ملي است. همان خبرنگار مدعي شد كه با دعوت از پيروز قرباني سعي داشته به نوعي حمايت از هواداران استقلال در بازي با كره شمالي جلب كند.

دايي در پاسخ به اين سئوال نيز گفت: براي چه بايد از استقلال بازيكن بيشتري به اردوي تيم ملي دعوت كنم؟ متاسفانه من هر چه بگويم و هر تصميمي بگيرم شما يك فكر تازه و جديد مي كنيد. من به عنوان سرمربي تيم ملي اصلا به مسائلي كه شما گفتيد اعتقاد ندارم. ما در رياض 18 نفر تماشاگر داشتيم اما به نتيجه اي كه مي خواستيم رسيدم. امروز هم اگر پيروز قرباني به اردوي تيم ملي دعوت شده به خاطر عملكرد خوبش در استقلال بوده نه اينكه بخواهم با دعوت از او حمايت هواداران استقلال را جلب كنم.

غلام نژاد بهتر از كاظميان است
دايي در پاسخ به خبرنگاري كه گفت چرا از لژيونرهاي شاغل در ليگ امارات كمتر بازيكني به اردوي تيم ملي فراخوانده شده است گفت: تمام بازيكناني كه در امارات حضور دارند خوب و بزرگ هستند اما من از شما مي پرسم كه اگر من اين بازيكنان را به اردو دعوت مي كردم كداميك از بازيكنان فعلي را بايد كنار مي گذاشتم. آن خبرنگار در پاسخ گفت: شما مي توانستيد با كنار گذاشتن مجيد غلام نژاد از جواد كاظميان بهره ببريد. دايي نيز گفت: به عقيده من در حال حاضر از نظر فني غلامژاد بهتر از كاظميان است در تيم ملي همه چيز تجربه نيست. در حال حاضر بازيكن باتجربه زياد داريم كه در كنار اينها بايد از وجود يكسري بازيكن جوان استفاده كنيم بدون شك با تليق نيروي جواني و تجربه تيم ملي نتيجه خواهد گرفت.

وي با دفاع از عقيده خود براي دعوت از رسول خطيبي گفت: در حال حاضر خطيبي يكي از بازيكنان خوب فوتبال ماست ، عنايتي هم بازيكن خوب و بزرگي است كه در بازيهاي گذشته تيم ملي به او فرصت بازي دادم. در مقطع زماني فعلي به صلاح تيم ديدم كه سيد صالحي را به جاي عنايتي به اردو دعوت كنم.

برنامه هاي تيم ملي
دايي با تشريح برنامه هاي آتي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: پيش از بازي مقابل امارات با كويت يك دوستانه خواهيم داشت به غير از آن مسابقه ديگري نداريم اما براي سال 2009 بازيهاي تداركاتي زيادي خواهيم داشت. در اين راستا برنامه هاي خود را به كميته تيم هاي ملي و آقاي كفاشيان ارائه كرده ايم. چندين بازي تداركاتي خوب هماهنگ شده كه پس از بازي با امارات انجام خواهيم داد. همچنين نفرات شايسته ليگ نيز به اردوي تيم ملي دعوت مي كنيم.

هميشه واقعيت را مي گويم
وي ادامه داد: من بايد حقايق را بگويم مطمئن باشيد اگر شما امروز درمورد كريمي از من سئوال نمي كرديد من هم در اين مورد چيزي نمي گفتم من هميشه واقعيت رامي گويم اما هميشه اين واقعيت برخلاف ميل شماست. بعضي ها مي خواهند تيم ملي موفق شود اما من بازنده باشم.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تصريح كرد: زماني كه از اين ور و آن ور نامه حماسي مي نويسند من هم بايد هم از حق خوددفاع كنم. شما ( خبرنگاران ) همه مي دانستيد و نوشتيد كه علي كريمي به اردوي تيم ملي نخواهد آمد. پس چرا به آن چه كه مي دانستيد بي جهت اصرار ورزيديد.

تيم ملي عاشق مي خواهد
دايي خاطرنشان كرد: تيم ملي كسي را مي خواهد كه عاشقش باشد. به غير از اين من و تيم ملي موفق نمي شويم من به عنوان سرمربي تيم ملي افرادي را به اردوي اين تيم دعوت مي كنم كه سرشان را براي تيم كشورشان بدهند و زماني كه سرود ايران نواخته مي شود مو به تنش سيخ شود.

قطبي رقيب من نيست
خبرنگاري از وي پرسيد آيا قطبي را رقيب خود مي دانيد و احتمال دارد از كمك فكري او براي بازي با كره شمالي بهره مند شويد كه دايي پاسخ داد: من قطبي را رقيب خود نمي دانم اما در پاسخ به سئوال دوم شما بايد بگويم اين كره نسبت به زماني كه قطبي مربي كره جنوبي بود تغيير كرده است. كره شمالي نسبت به سال قبل جوانتر شده و تغييرات زيادي داشته است. با اين حال من اگر كسي بتواند به تيم ملي كمك فكر كند از كمكش نهايت بهره را خواهم برد آن فرد مي تواند قطبي يا كوچكترين عضو تيم ملي باشد.

جاي كريمي بودم به تيم ملي برمي گشتم
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تاكيد كرد: شرايط علي كريمي با هيچ كدام از بازيكنان تيم ملي فرق نمي كند اين اشتباه است كه فكر كنيم او شرايط متفاوت با ديگر بازيكنان دارد ما كار خود را انجام مي دهيم و آنچه از بيرون عنوان مي شود توجه نداريم ،كريمي بهترين بازيكن ايران و جهان است. اصلا او ليونل مسي ايران است اما بايد توجه داشته باشيم كه در فوتبال 25 نفر زحمت مي كشند تا در نهايت 11 بازيكن وارد زمين شوند. شك نكنيد كه تيم ملي نيز از نبودن كريمي ضربه نمي خورد و جايگزين مناسبي براي خود خواهيم داشت. دايي همچنين مدعي شد اگر جاي كريمي بود و شرايطي هم چون او برايش در تيم ملي ايجاد مي شد حتما به اردوي اين تيم باز مي گشت.

روته مولر از بازي با امارات مي آيد
وي در خصوص همكاري لوته مولر با تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: اين مربي آلماني در اسكاتنلند بود اما تمايل داشت از فردا به اردوي تيم ملي ملحق شود اما من صلاح ديدم از اردوي آينده به جمع ما محلق شود. وي 10 روز قبل از بازي مقابل امارات به ايران مي آيد قرارداشت تنظيم شده و از سال 2009 رسما كار را با تيم ملي ايران را آغاز خواهد كرد.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان نقطه قوت تيم ملي را استفاده از ضربات ايستگاهي دانست و گفت: در بازي با كره شمالي نيز از همين نقطه قوت براي رسيدن به موفقيت استفاده خواهد شد.

دلايل دعوت نكردن نيكبخت واحدي
دايي در خصوص دلايل دعوت نكردن از نيكبخت واحدي به اردوي تيم ملي گفت: نيكبخت تا قبل از بازي مقابل كويت همراه تيم ملي بود اما به خواست خود پيش از برگزاري اين بازي از جمع اردونشينان جدا شد اين روزها نيز از نظر فني نيكبخت سابق را در بازيهاي پرسپوليس نديده ام اگر او در ليگ خوب بازي كند مانند ديگر بازيكنان شايسته به اردو فرا خوانده خواهد شد.

نيمكت تيم ملي سنگين وزن است!
خبرنگاري درخصوص وزن نيمكت تيم ملي از وي پرسيد كه دايي پاسخ داد: وزن من، غلام پور و افاضلي پيش از 100 كيلو است! و از اين بابت ما مشكل كمبود وزن نداريم من از شلوغي خوشم نمي آيد و سعي كردم بهترين ها را براي همراهي خود استفاده كنم من كه هزينه جذب مربيان را نمي دهم هزينه آن با فدراسيون فوتبال است و اگر لازم بود قطعا مربيان بيشتري به كادر فني تيم ملي اضافه مي شد.

ماجراي دايي و مايلي كهن
دايي در مورد اختلاف نظر خود با محمد مايلي كهن كه منجر به شكايت از وي به دادگاه شده بود، گفت: من كجا گفته ام كه مايلي كهن بايد معذرت خواهي كند تا از شكايت خود صرف نظركنم من از همان روز اولي كه به دادگاه شكايت كردم به دنبال اين بودم تا حق ثابت شود. مردم بايد مي دانستند چه كسي حق مي گويد. مايلي كهن استاد من است و براي او احترام قائل ام اما نمي توانم از حقم چشم پوشي كنم. تا به امروز آيا يك بار شده است كه مايلي كهن بگويد كه دايي شاگرد من بود و من او را ناراحت كرده ام او به جاي بيان اين مسائل من را قلدور خطاب كرد و آرم دايي را از روي پيراهنش كند. من هميشه به مايلي كهن احترام گذاشته ام و در آينده نيز احترام مي گذارم اما آيا يكي از شما اين همه مايلي كهن كه در مورد من حرف زد يكي دليلش را از وي پرسيد، مايلي كهن در دادگاه با يكي از همكاران شما به 70 ضربه شلاق محكوم شد. آخرش چه شد مطمئن باشيد اگر مايلي كهن يك قدم بر مي داشت همه چيز حل مي شد اما من شدم قلدور و مايلي كهن شد كارشناس فوتبال ، مگر مايلي كهن كارشناس نساجي است كه راجع به لباس من اظهار نظر مي كند. او پيشكسوت من است و فردي قابل احترام اما خيلي از حرفها و اعتقاداتش را قبول ندارم اگر هم به دادگاه شكايت كردم براي اين بود كه مي خواستم مردم حق را بدانند اما با كمال تعجب گذاشتندم كنار ديوار و به سمتم تيراندازي كردند امروز هم كه حق ثابت شده مي گويند از حق خود چشم پوشي كند.

وي در پايان در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي سوال كرد كنفرانس خبري امروز را چطور ارزيابي مي كنيد گفت: نشست خوبي بود اما برخي صحبت ها به مسائل تيم ملي كمك نمي كند و خيلي ها به مسائل حاشيه اي مي پردازند اما من هرگز از اين صحبت ها ناراحت نشدم. برخي خبرنگاران صحبت هاي خوبي را مطرح كردند و من هم با صبوري پاسخ انتقادهاي آنها را دادم و اين حق را براي خودم نيز قائلم تا برخي موارد از خبرنگاران انتقاد كنم.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن