تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از آيين پاياني جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان صفار هرندي : تئاتر كودكان از لطيف ترين نمايش هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از آيين پاياني جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان صفار هرندي : تئاتر كودكان از لطيف ترين نمايش هاست


تهران – خبرگزاي ايسكانيوز: محمد حسين صفار هرندي گفت: نمايش براي كودكان از لطيف ترين نمايش هاست.دنياي كودكان دنياي صميمي و معصومي است و هر آنچه به آن مربوط مي شود اين صفا وصميميت را داراست .

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز"از آيين پاياني پانزدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان كه پس از سه سال پياپي در اصفهان برگزار شد ، شب گذشته با حضور محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و استاندار و شهردار اصفهان و جمعي از برگزار كنندگان جشنواره و هنرمندان تئاتر به كار خود پايان داد .
استاندار در مراسم اصفهان ضمن خير مقدم به ميهمانان گفت: اگر كودكان با روش صحيح آموزش بينند و تربيت شوند آينده ي درخشان در پيشرو خواهند داشت و اميدوار هستيم اين نوع جشنواره ها بتوانند در رسيدن به اين هدف ماثر و آينده ساز باشد.
در ادامه مراسم مصطفي رحماندوست دبير جشنواره پانزدهم از اينكه اين جشنواره از يك نمايش منطقه اي تبديل به نمايش بين المللي شده ابراز خرسندي نمود و افزود:تمام تلاش من در اين سالها اين بود كه چراغ تئاتر كودك روشن بماند و هر روز پر فروغ تر شود و خوشحال هستم كه پس از خاموشي چند ساله ي اين چراغ در اين سالها با حمايتي كه دولت از ما كرد شاهد فروغ و روشنايي آن هستيم چرا كه تئاتر كودك در كشور ما لياقت توجه مسئولين را دارد.
وي بي توجهي اهالي تئاتر به ادبيات و نمايش مدرن را يكي از عوامل عقب ماندن اين هنر دانست و تصريح كرد: بسياري از اهالي تئاتر خود را نيازمند نور و صدا و ... عالي ميدانند ، اين در حالي است كه بايد نيازمند خلاقيت و ابتكار خود باشند.پيشنهاد مي كنم سال آينده ارزيابي نمايش ها بر پايه تئاتر بدون امكانات و يا تئاتر بي چيز باشد.
در اين مراسم محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از دست اندر كاران و برگزار كنندگاه جشنواره و كودكان كه رونق بخش اين جشنواره بودند سپاس گذاري كرد و گفت: نمايش براي كودكان از لطيف ترين نمايش هاست.دنياي كودكان دنياي صميمي و معصومي است و هر آنچه به آن مربوط مي شود اين صفا وصميميت را داراست.اميدوار هستم با حفظ و پاسداري از اين صفا و معصوميت كودكان فضاي تئاتر بزرگسالان را هم از اين فضا سرشار سازيم.
صفارهرندي افزود: اميدوار هستم سال آينده نگاهي جدي تر نسبت به تئاتر كودك داشته باشيم.تئاتر براي كودك جاي كار بسيار دارد و تمام تلاش ما اين است كه تئاتر كودك براي كودك باشد.
در آيين پاياني پانزدهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان از منصور خلج نويسنده و كارگردان تئاتر تجليل شد و در پايان مراسم طبق توافق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و استانداري اصفهان جشنواره شانزدهم باز ميهمان اصفهان شد./120
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن