تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806795697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازار تهران امروز هم تعطيل شدرئيس مجمع امور صنفي توليدي تهران:دست‌‏هاي پشت پرده امروز بازار را تعطيل كردندسوء‌‏استفاده‌‏گرها به دنبال اعتصاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بازار تهران امروز هم تعطيل شدرئيس مجمع امور صنفي توليدي تهران:دست‌‏هاي پشت پرده امروز بازار را تعطيل كردندسوء‌‏استفاده‌‏گرها به دنبال اعتصاب هستند


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس مجمع امور صنفي توليدي تهران با اشاره به تعطيلي امروز بازار، گفت: با صحبت‌‏هايي كه روز گذشته انجام شده بود قرار بود امروز بازاريان مغازه‌‏هاي خود را بازكنند اما معلوم نيست چه دست‌‏هاي در كار است كه امروز هم بازار با مشكل مواجه شد.

محمد پورمزرعه در گفتگو با ايلنا ادامه داد: چندين نفر را به بازار فرستاديم تا از شرايط مطلع شويم در تلاش هستيم شرايط را براي ادامه فعاليت بازار آماده كنيم.
وي افزود: يك عده منافعشان با جراي اين قانون به خطر مي‌‏افتد و دوست ندارند اين قانون اجرايي شود در واقع اين افراد تعطيلي بازار را دنبال مي‌‏كنند. در اين شرايط كه رئيس‌‏جمهور تعليق اين قانون را دستور داده‌‏اند، يك عده سوء‌‏استفاده‌‏گر به دنبال ادامه اعتصابات هستند.
عضو سابق هيات رئيسه شوراي اصناف تصريح كرد: واردكنندگاني كه كالاهاي قاچاق وارد مي‌‏كنند با اجراي اين قانون به مشكل برمي‌‏خورند حتي اگر درصدي به عنوان ماليات از آنها اخذ نشود منافع آنها به خطر مي‌‏افتد چراكه آنها از شفاف‌‏سازي هراس دارند.
وي گفت: مقاومت براي بازگشايي بازار و پايان اعتراضات از طرف اين دسته از افراد شكل مي‌‏گيرد. بسياري از واحدهاي صنفي مشكلي ندارند و قصد بازگشايي مغازه‌‏هايشان را دارند اما مي‌‏ترسند با آنها برخورد شود، شيشه‌‏هاي مغازه شكسته شود و اجناس آنها به مخاطره بيفتد كه مغازه‌‏ها را تعطيل نگاه داشته‌‏اند.
پورمزرعه ادامه داد: به هر حال كليه كالاهاي رسمي و غير رسمي بايد بر اساس اسناد و مدارك عرضه شود از آنجا كه كالاهاي قاچاق اسناد ندارند و صاحبان آنها در هراسند بيشتر آسيب ببينند.
وي افزود: براي شفاف‌‏سازي لازم است نظام توزيع در بازار سامان يابد. معتقديم بايد اين قانون اجرايي شود اما بايد پيش از اجرا فرصت كافي براي آموزش گذاشته شود. اينكه ده روز قبل از اجراي قانون جلسه آموزشي گذاشته شود منطقي نيست. درخواست ما يك سال و يا حداقل 6 ماه تعليق اين قانون است تا بتوان در اين مدت فرهنگ‌‏سازي لازم صورت گيرد.
گفتني است، بازار تهران، امروز را هم با آرامش آغاز نكرد. اعتصاب و تعطيلي بازار در اعتراض به قانون ماليات بر ارزش افزوده همچنان ادامه دارد. از بازار تهران خبر مي‌‏رسد امروز بازار طلا و جواهر كه در ورودي بازار تهران قرار دارد و همچنين بازار پارچه‌‏فروشان كه آن هم در موقعيت استراتژيكي در بازار قرار دارد، در تعطيلي و اعتصاب به سر مي‌‏برند ضمن اينكه بازار فرش‌‏فروشان و بلورفروشان نيز همچنان تعطيل هستند. اين تعطيلي‌‏ها در بازار تهران فعاليت كليه صنف‌‏ها را تحت‌‏الشعاع قرار داده و شرايط به گونه‌‏اي است كه بازار تهران به كلي تعطيلي را تجربه مي‌‏كند.
پايان پيام

كد خبر: 451047
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن