تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اساسنامه خانه مطبوعات كرج به ارشاد استان ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اساسنامه خانه مطبوعات كرج به ارشاد استان ارسال شد
كرج - خبرگزاري مهر: مدير اداره فرهنگ و ارشاد كرج از ارسال اساسنامه خانه مطبوعات اين شهرستان به اداره كل ارشاد استان خبر داد.

غلامحسين شاه علي در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: خانه مطبوعات تنها در مركز هر استان تشكيل مي شود اما شهرستان كرج با توجه به شرايط ويژه اي كه دارد به طور حتم بايد خانه مطبوعاتي جدا از استان تهران را براي اين قشر تشكيل مي داد.

وي خاطرنشان كرد: به همين دليل نامه توجهي را به منظور درخواست خانه مطبوعات در شهرستان كرج به مديركل استان ارسال كرده و اين امر مورد موافقت آنان قرار گرفت.

اين مسئول افزود: با توچه به آنكه حدود 95 درصد از مركزيت نشريات و روزنامه هاي كشوري در شهر تهران مستقر هستند و شهرستان كرج نيز جمع عظيمي از اصحاب رسانه را پذيرا است و خانه مطبوعات است به دليل حجم بالاي كار نتوانسته است خواسته هاي اين قشر را در شهرستان كرج محقق كند مقرر شد خانه مطبوعات كرج راه اندازي شود.

شاه علي ادامه داد: اساسنامه خانه مطبوعات كرج با همكاري نمايندگان جامعه خبري شهرستان تدوين و پس از بررسي نهايي در ارشاد شهرستان اين اساسنامه به اداره كل ارشاد استان تهران ارسال شده است.

وي عنوان كرد: به زودي اداره كل ارشاد استان نظر قطعي خود را در خصوص اين اساسنامه اعلام مي كند و پس از آن با تشكيل مجمعي با حضور خبرنگاران، سرپرستان روزنامه ها و مديران مسئول نشريات اين اساسنامه مطرح و مراحل تعيين هيئت مديره انجام خواهد شد.

مدير اداره فرهنگ و ارشاد كرج يادآور شد: اين خانه مطبوعات بايد نياز صنفي اكثريت جامع خبر را تامين كند و در تلاش هستيم تجربيات تلخ گذشته در اين تشكل تكرار نشود.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن