تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813266798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رييس دانشگاه؛ جشن دانشجويان جديد‌الورود دانشگاه آزاد همدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با حضور رييس دانشگاه؛ جشن دانشجويان جديد‌الورود دانشگاه آزاد همدان برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس: صنفي

جلسه توجيهي دانشجويان ورودي جديد دانشگاه آزاد همدان با حضور دانشجويان ورودي سال 87 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در همدان، سيدعلي اصغر تروهيد رييس دانشگاه آزاد واحد همدان خطاب به دانشجويان ورودي جديد، گفت: شما با قبولي در دانشگاه وارد فصل نو و جديدي از زندگي خود شده‌ايد و بايد قدر اين ايام را بدانيد.

وي ادامه داد: دانشگاه آزاد همدان امروز با داشتن بيش از 13 هزار دانشجو و مجتمعي با مساحت افزون بر 100 هكتار به عنوان بزرگ‌ترين دانشگاه استان فعاليت مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: بدون ترديد، دانشگاه‌ها به عنوان مهمترين مراكز توليد علم و دانش و معرفت، نقش موثري در فرآيند رشد و توسعه همه جانبه و تعالي و پيشرفت كشور دارند.

تروهيد افزود: دانشگاه آزاد با بيش از 26 سال فعاليت، اكنون داراي 14 ميليون متر مربع فضاي آموزشي و رفاهي، دو ميليون و 500 هزار فارغ التحصيل، يك ميليون و 400 هزار دانشجو، 30 هزار نفر پرسنل، 30 هزار نفر عضو هيات علمي، 357 واحد دانشگاهي و مركز آموزشي،10 مجتمع بيمارستاني، 114 آموزشكده، 600 مدرسه سما و 50 مركز رشد و پارك فناوري و تحقيقاتي است و امروزه يكي از مهم ترين افتخارات دانشگاه آزاد نقش موثر و چشمگير در عرصه فعاليتهاي علمي، پژوهشي و تحقيقاتي در داخل و خارج از كشور است.

وي تصريح كرد: رشد چشمگير مقالات علمي، ترويجي، پژوهشي و ISI مدرسان و دانشجويان اين دانشگاه مندرج در نشريات معتبر بين‌المللي و حضور آنها در مجامع علمي جهاني و كسب بيش از 800 عنوان و مدال در مسابقات ورزشي بين‌المللي توسط دانشجويان موجب افتخار كشور است.

رييس دانشگاه آزاد همدان در خاتمه تصريح كرد: دانشگاه آزاد سرمايه‌گذاري در زمينه توليد علم، جنبش نرم‌افزاري و ايجاد كرسي‌هاي نظريه پردازي، نقد و مناظره و تاسيس مركز فناوري‌هاي نوين در جهت رشد و توسعه رشته‌هاي نانو تكنولوژي، بيوتكنولوژي، IT ICT، روبوكاپ، جوش هسته‌اي، توليد آب شيرين و توسعه علوم نوين را در دستور كار خود قرار داده است و در اين زمينه به پيشرفت‌هاي چشمگير نيز نائل شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن