تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميراسماعيلي: براي رسيدن به موفقيت نيازمند حمايت اهالي جودو هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ميراسماعيلي: براي رسيدن به موفقيت نيازمند حمايت اهالي جودو هستم
ورزش. رزمي . جودو
سرمربي تيم ملي جودو گفت: براي رسيدن به موفقيت نيازمند حمايت اهالي جودو ، برگزاري منظم ليگ ، استفاده از تجربه پيشكسوتان و تلاش جودوكاران جوان هستيم.

آرش ميراسماعيلي روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براي رسيدن به موفقيت و پياده كردن برنامه هايم به حمايت اهالي جودو اعم از كارشناسان، پيشكسوتان، مربيان و رسانه‌هاي گروهي نيازمندم.

وي خاطر نشان كرد: وارد شدن به كادر فني تيم ملي در سن پايين شهامت وريسك مي‌خواست كه با مشورت و جمع آوري نظرت كارشناسان هدايت تيم ملي را پذيرفتم و سعي خواهم كرد همانگونه كه به عنوان قهرمان ‪ ۱۰‬سال براي جودو ايران مثل يك سرباز افتخارآفريني كردم درلباس مربيگري هم خدمت كنم.

سرمربي تيم ملي جودو اظهارداشت: هميشه مي‌خواستم در اوج خداحافظي كنم و با حضور در بوندسليگا هم نشان دادم هنوز توانايي حضور در تاتامي را دارم.

ميراسماعيلي با اشاره به اينكه در پنج دوره رقابت‌هاي جهاني، سه المپيك و ‪ ۹‬دوره بازي‌هاي اسيايي و قهرماني قاره حضور داشته است، تصريح كرد: با مربيان خوبي از ژاپن، گرجستان، كره و ايران كار كردم و ذخيره تجربيات خوبي به دست آوردم ، ضمن اينكه سابقه سه سال سرمربيگري درليگ ( دانشگاه آزاد دو فصل، پارس جنوبي يك فصل ) را دارم و دركلاس‌هاي مربيگري داخلي و خارجي هم شركت خواهم كرد.

وي پيشكسوتان را همواره در كنار خود دانست و يادآور شد: هميشه مربيان بزرگ جودو ايران و پيشكسوتان را در كنار خود دانسته و از آنان رخصت مي خواهم، ضمن اينكه بروي كمك‌هاي آنان حساب مي‌كنم .

دارنده چهار مدال قهرماني جهان درخصوص مسابقات ليگ خاطرنشان ساخت: در تمامي رشته‌هاي ورزشي ليگ ياور تيم ملي است اما متاسفانه طي اين چند سال ليگ ما هيچ كمكي به تيم ملي نكرده است ولي ازاين پس هماهنگي زيادي با مينوكده مسئول برگزاري ليگ خواهيم داشت چرا كه برنامه‌هاي تيم ملي را بايد با ليگ تدوين كنيم .

ميراسماعيلي تاكيد كرد: شرايط ورود به تيم ملي قانونمند است و با برگزاري انتخابي و ايجاد جدول ارزيابي براي هر ورزشكار ملي پوشان را انتخاب مي كنيم و دراين راستا تنها علي معلومات و رضا رودكي كه در المپيك عملكرد مناسبي داشتند براي قرارگرفتن در تركيب تيم يك پله جلوتر از ديگران هستند سرمربي تيم ملي جودو در مورد مسابقات غرب اسيا يادآورد شد : مسابقات غرب اسيا ‪ ۲۹‬آبان ماه در اردن برگزار مي‌شود كه دراين راستا تفرات اول تا سوم مسابقات جوانان ايران و افراد تيم جوانان را وارد اردو كرده و پس از انتخابي تيمي جديد را به غرب اسيا مي‌بريم ضمن اينكه تيم اميد را هم زير نظر خودم تشكيل مي‌دهم .

وي كه در جمع كميته رزمي نويسنان سخن مي‌گفت، درخصوص كادر فني اظهارداشت:
محمود ميران سرپرست تيم ملي هستند كه از ايشان كمك خواهيم گرفت و دكتر ابراهمي نژاد هم به عنوان بدنساز اولين عضو كادرفني هستند و علاوه بر مربيان سازنده مسابقات مناطق از مربيان خوب خارجي هم استفاده مي‌كنيم .

ميراسماعلي اظهارداشت : از فدراسيون فرصت چهارساله خواستم تا به المپيك لندن فكر كنيم، برنامه كوتاه مدت ما بازيهاي اسيايي گوانگجو و بلند مدت المپيك لندن است، درحال حاضر تيم ما از نفرات اصلي خالي شده و همين جا اعلام مي‌كنم نبايد از تيم ما تا دو سال انتظار مدال داشت.

وي درخصوص تعامل با مربيان نوجوانان و جوانان تصريح كرد: مسلما با مربيان تيم‌هاي پايه‌اي كه پشتوانه ما هستند جلسات متعددي در مورد سيستماتيك كردن تمرينات خواهيم داشت تا بتوانيم خلاء موجود در جودو را با تشكيل تيم اميد از بين ببريم .

ميراسماعيلي درخصوص تمرينات افزود: نظم و انضباط درتيم ما حرف اول را خواهد زد تا در راستاي عدالت كارمان را ادامه دهيم و براي انتخابي‌ها نيز به مدال آوران جهاني و اسيايي توجه خاصي خواهيم داشت ولي تنها يك كيلوگرم ارفاق وزن در انتخابي و سه كيلو ارفاق وزن در اردوها خواهيم داشت تا مشكلات هميشكي گريبان جودكاران يعني كم كردن وزن نشويم.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن