تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813265578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ايستگاه حوادث
در مجموعه توچال

بازي با جامپينگ پسربچه 7 ساله را قطع‌نخاع كرد

اعتماد ملي: پسربچه 7 ساله هنگام بازي با دستگاه جامپينگ، سقوط كرد و قطع‌نخاع شد. بازپرس پرونده، صاحب دستگاه بازي را مقصر اصلي پرونده اعلا‌م كرد. ‌

به گزارش خبرنگار ما، چندي پيش ماموران درجريان سقوط يك پسربچه 7 ساله از جامپينگ قرار گرفتند. كارآگاهان بلا‌فاصله در محل حادثه حاضر شدند و رسيدگي به موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

در ادامه تحقيقات مشخص شد اين پسربچه در حال بازي با دستگاهي به نام جامپينگ در مجموعه ورزشي توچال بود كه ناگهان كش دستگاه پاره شد و اين پسربچه از ارتفاع زياد سقوط كرد. ماموران بلا‌فاصله پسر 7 ساله را به بيمارستان منتقل كردند اما او به دليل شدت جراحات، قطع‌نخاع شد. بدين‌ترتيب با شكايت پدر و مادر مصدوم مدير اين مجموعه ورزشي به دادسرا احضار شد. صاحب اين دستگاه‌ها در بازجويي‌ها به بازپرس شعبه سوم دادسراي جرائم پزشكي تهران گفت: من اين دستگاه را به مبلغ 100 ميليون تومان خريداري كردم و از خرابي آن بي‌اطلا‌ع بودم. وي ادامه داد: جامپينگ دستگاهي است كه از چند كش بزرگ درست شده و مخصوص بازي كودكان است اما روز حادثه اين پسربچه به دليل اينكه هنگام پرتاب فعاليت زيادي داشت، سقوط كرد و دچار حادثه شد. با اظهارات اين مرد، دستگاه بازي مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد كه اين دستگاه خراب بوده و همين خرابي علت سقوط پسربچه شده است. بدين‌ترتيب بازپرس شعبه سوم دادسراي جرائم پزشكي، صاحب دستگاه را مجرم شناخت. تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد.

معاون دادستان تهران خبر داد

بازداشت دو متهم به كيف‌قاپي با شليك 13 گلوله

اعتماد ملي:‌ معاون دادستان تهران در امور جنايي از بازداشت دو متهم به كيف‌قاپي با شليك ‌13 گلوله از سوي ماموران گشت انتظامي خبر داد. رضا جعفري در اين مورد گفت: ساعات پاياني جمعه گذشته ماموران گشت كلا‌نتري خاني‌آباد حين گشت‌زني در محدوده خود با دو سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت كه مشغول كيف‌قاپي بودند روبه‌رو شدند و به همين دليل ماموران تصميم به بازداشت آنها گرفتند و تعقيب و گريز شروع شد.

پس از طي مسافت زيادي از خيابان ثمري تا خيابان ميعاد، دو متهم خود را تسليم نكردند و همين امر باعث شد كه ماموران گشت در جريان تعقيب و گريز متهمان اقدام به شليك ‌13 گلوله كنند كه دو گلوله از اين تعداد به پشت ترك‌نشين موتورسيكلت برخورد و او را مجروح كرد. جانشين سرپرست دادسراي امور جنايي تهران ادامه داد: با اعزام متهم مجروح به نام به بيمارستان، متهم ديگر به اسم نيز دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد. وي مدعي شد كه غروب، با جعفر قرار گذاشتند تا مسابقه مشروب‌خوري بدهند و به همين دليل از حالت عادي خارج شدند و بي‌اختيار دست به كيف‌قاپي زدند.

جعفري با اشاره به ارجاع اين پرونده به داديار جنايي، گفت: تحقيقات در مورد متهمان ادامه دارد و اين مجرمان با صدور قرار قانوني در دادسراي جنايي تهران روانه بازداشتگاه خواهند شد تا بررسي‌هاي كارآگاهان براي افشاي ساير جرم‌هاي احتمالي آنها آغاز شود. ‌

آتش‌نشانان دو نفر را از درد حلقه خلا‌ص كردند

اعتماد ملي:‌ زن جوان و پسر نوجواني كه حلقه‌هاي فلزي در انگشت‌شان گير كرده بود با كمك آتش‌نشانان از درد نجات پيدا كردند.

در اولين مورد خانمي به دليل گير كردن يك حلقه انگشتري در يكي از انگشتان دستش به ايستگاه 315 مراجعه كرد و از آتش‌نشانان كمك خواست.

‌ به گفته يدالله مددي‌فرمانده آتش‌نشانان اين ايستگاه انگشتري از جنس نقره در انگشت سبابه دست چپ خانم 33 ساله به نام گير كرده و باعث متورم شدن انگشت وي شده بود. اين خانم در ساعت 56/18 دقيقه روز جمعه به ايستگاه مراجعه كرد و از ما كمك خواست.

وي افزود: چون انگشت اين خانم به دليل تنگ بودن حلقه انگشتري متورم شده بود و اين شهروند درد شديدي از ناحيه دست احساس مي‌كرد، بنابراين با استفاده از حلقه‌بر برقي اقدام به بريدن انگشتري كرديم و به سرعت موفق شديم آن را از انگشت وي خارج كنيم.

‌ در دومين مورد جوان دانش‌آموزي براي رهايي از رنج ناشي از گير كردن حلقه انگشتري در انگشتش به ايستگاه 409 مراجعه كرد و در پايان كار با احساس آرامش و رضايت از ايستگاه خارج شد.

روز پنجشنبه گذشته احمد خراساني رئيس ايستگاه 409 با بيان اين مطلب افزود: دانش‌آموز جواني از شدت فشار درد دو حلقه انگشتر كه با هم در انگشت كرده و باعث تورم انگشت دستش شده بود براي رهايي از درد و رنجي كه مي‌كشيد به ايستگاه مراجعه كرد و نيروها بلا‌فاصله دست به كار شدند و در كوتاه‌ترين زمان ممكن با دستگاه حلقه‌ها را بدون كوچك‌ترين درد و ناراحتي بريدند و انگشت او را آزاد كردند. وي ادامه داد: هم‌اكنون سازمان آتش‌نشاني به دستگاه‌هاي پيشرفته مجهز شده است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌اي از اينگونه مي‌توانند به نزديك‌ترين ايستگاه آتش‌نشاني مراجعه كنند و در صورتي كه لا‌زم باشد آتش‌نشانان مي‌توانند با حضور در مراكز درماني نيز عمليات نجات را انجام دهند.

اين دانش‌آموز 17 ساله، كه قبل از انجام عمليات دچار استرس شده بود، در پايان عمليات با احساس رضايت از نحوه عملكرد آتش‌نشانان گفت: فكر نمي‌كردم امروز بتوانم به مدرسه بروم. انگشتم به‌شدت درد مي‌كرد و گمان مي‌كردم كار خارج كردن حلقه‌ها از انگشت، دردناك و همراه با خونريزي است ولي اكنون مي‌توانم به موقع سر كلا‌س حاضر شوم.

اين دانش آموز اطلا‌ع‌رساني خوب آتش‌نشاني را در رسانه‌ها علت حضور خود در ايستگاه آتش‌نشاني عنوان كرد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن