تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815573191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ممنوعيت استفاده از نرم افزار كپي رايت DVD


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه فن آوری اطلاعات ایران: ممنوعيت استفاده از نرم افزار كپي رايت DVD
نرم افزاري كه ادعا شده بود شيوه قانوني كپي رايت DVD ها مي باشد پس از اقدامات قانوني ، مردود شناخته شد.
شركت پشتيبان نرم افزار فوق در واكنش به راي صادره از دادگاه ايالات متحده ، از فروش نرم افزار RealDVD ممانعت به عمل آورد.به گزارش يخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران ،سيتنا،30 سپتامبر روزي كه نرم افزار راه اندازي شد 6 استاديو فيلم عمده به شركت اعتراض كردند . قرار است 7 اكتبر دادگاه قضايي سانفرانسيسكو در اين مورد تجديد نظر كند.RealDVD توسط RealNetworks به عنوان شيوه قانوني براي تبديل PC به سرور رسانه اي به مشتريان معرفي شد.
راب گلاسر ، مدير اجرايي RealNetworks ، در وبلاگ خود اظهار داشت : نرم افزار فوق دستيابي مجدد به برنامه اي كه آن را متوقف كرده ، كنار گذاشته ايد و يا يافتن فيلم مورد علاقه اتان در مواقعي كه صلاح نمي دانيد ديسكتي را براي آن هدر دهيد ، آسان مي كند.
آقاي گلاسر ادعا مي كند در اين نرم افزار لايه رمزگذاري ثانوي به كار رفته درحالي كه MPAA(Motion Picture Association of America) اظهار مي دارد RealDVD قوانين خود را درمورد كپي رايت توجيه مي كند.
سايت RealDVD از سوم اكتبر بالا نمي آيد ولي پيغام جسورانه زير براي خوانندگان ارسال شده است :
" مطمئن باشيد مجدانه مي كوشيم تا اين امكان را براي شما فراهم آوريم تا با استفاده از اين نرم افزار به طور قانوني از DVD ها براي خود كپي برداريد ."
آقاي گلاسر از اتفاقات روي داده اظهار نااميدي كرد.
وي در وبلاگ خود اظهار مي دارد " شركتي با حدود 15 سال ضبط نوآوري ها كه هم مصرف كنندگان بسياري داشته و هم ويژگي هاي معنوي پرباري درخود داشته ، متاثر مي شويم از اين كه استوديوهاي فيلم تصور مي كنند مجبورند دعاوي خود را بايگاني نمايند" .وي افزود بحث هاي ما با استوديوها حتي قبل از معرفي RealDVD آغاز شد ه و تا شب گذشته ادامه داشته درحاليكه شايد مي توانستيم بدون توسل به سيستم قانوني ، زمينه هاي مشتركي بيابيم .گفتني است RealNetworks تا آن اندازه براي مباحثه قوي نمي باشد.سال 2004 پس از آن كه ادعا كرد شيوه اي براي پخش موسيقي از طريق ipod در مواردي كه مورد تاييد اپل نيستند يافته است ، اپل آن را به اتهام "فنون هك كردن" متهم كرد.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه فن آوری اطلاعات ایران]
[مشاهده در: www.iritn.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن