تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير رفاه: اعتبارات بخش مسكن نيازمندان 900 درصد افزايش يافت‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: وزير رفاه: اعتبارات بخش مسكن نيازمندان 900 درصد افزايش يافت‌
سرويس سياسي - اجتماعي: وزير رفاه و تامين اجتماعي، از افزايش 900 درصدي اعتبارات بخش مسكن نيازمندان در سال گذشته و سالجاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، عبدالرضا مصري صبح امروز در آيين واگذاري 3400 واحد مسكوني به مددجويان سازمان بهزيستي، گفت: وزارت رفاه امسال براي ساخت 44 هزار و 800 واحد مسكوني ويژه نيازمندان اعتبار در نظر گرفته است.

او با اشاره به اهميت مسكن در زندگي افراد افزود: شايد مهمترين دغدغه در هر زندگي به ويژه براي معلولان مسكن باشد.‌

مصري در ادامه با اشاره به تصويب آيين‌نامه‌اي در دولت در فروردين ماه سال جاري گفت: براساس اين آيين‌نامه كمك افراد به معلولان و نيازمندان جزء هزينه‌هاي قابل‌قبول مالياتي در نظر گرفته مي‌شود.

مهندس سعيدي‌كيا وزير مسكن و شهرسازي نيز در اين مراسم گفت: براساس آمار سال 1385، هفده و نيم ميليون خانواده و 16 ميليون خانه در كشور موجود است كه به اين ترتيب 5/1 ميليون خانه به صورت بالفعل در كشور كم داريم.‌او افزود: بايد سالانه بيش از يك ميليون و 200 هزار واحد مسكوني در كشور ساخته شود، اين درحالي است كه در بيشترين تعداد، سالانه 600 هزار واحد مسكوني در سالهاي گذشته ساخته شده است.

او با بيان اين كه بين 40 تا 70 درصد هزينه‌هاي خانوار به مسكن اختصاص داده مي‌شود، افزود: پرداخت پول به نيازمندان حلال مشكل آنان نيست و دولت بايد مسكن افراد را تامين كند.

سعيدي‌كيا ادامه داد: خوشبختانه طرح جامع مسكن در دولت نهايي شده و هم‌اكنون درحال تصويب است.‌

او همچنين از اجراي طرح مسكن اجتماعي در آينده نزديك خبر داد و گفت: به موجب اين طرح دولت تا 20 درصد هزينه ساخت و ساز را به صورت كمك بلاعوض تامين مي‌كند.

دكتر ابوالحسن فقيه رئيس سازمان بهزيستي نيز در مراسم امروز گفت: در نيمه نخست امسال 3400 واحد مسكوني به معلولان و مددجويان بهزيستي واگذار شده است.

او با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه‌اي بين سازمان بهزيستي و وزارت مسكن گفت: به موجب اين تفاهم‌نامه 25هزار واحد مسكوني و 200 تعاوني مسكن مهر ويژه معلولان و نيازمندان ساخته مي‌شود.

‌در حاشيه‌

وزير رفاه و تامين اجتماعي در حاشيه اين مراسم با بيان اين كه بيش از 75 درصد افراد تحت پوشش كميته امداد و سازمان بهزيستي فاقد مسكن هستند و يا مسكن مناسب ندارند، گفت: به همين دليل 50 درصد اعتبارات سالجاري وزارت رفاه به مسكن محرومان اختصاص يافته است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اين كه برخي از بازنشستگان تامين اجتماعي افزايش 5/17 درصدي حقوق خود را در شهريورماه دريافت نكردند، افزود: افزايش 5/17 درصدي حقوق در مورد تمامي بازنشستگان تامين اجتماعي اعمال شده و به حساب آنان واريز شده است.‌




 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن