تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از ورزش آبادان
خبرگزاري فارس: حضور بانوان آباداني در مسابقات كاراته كشور، شركت تيم واليبال بانوان آبادان در مسابقات واليبال ليگ برتر استان و قهرماني تيم واليبال پالايش نفت آبادان در مسابقات پالايش كشور مهم‌ترين عناوين ورزشي آبادان در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان، تيم كاراته بانوان آبادان در مسابقات كاراته آموزشگاهي كشور كه در سبك گوجوريو برگزار مي‌شود، شركت مي‌كند. اين مسابقات اواخر ماه جاري در تهران برگزار مي‌شود و تيم بانوان آبادان به عنوان نماينده استان خوزستان در اين مسابقات شركت مي‌كند.

* شركت تيم واليبال بانوان آبادان در مسابقات واليبال ليگ برتر استان
مسابقات ليگ واليبال استان خوزستان از بست و دوم مهر ماه آغاز مي شود در اين مسابقات كه با حضور شش تيم برگزار مي‌شود تيم واليبال بانوان آبادان نيز حضور دارد.
علاوه بر بانوان آبادان، تيم‌هاي واليبال بانوان پتروشيمي بندر امام، مناطق نفت خيز جنوب، ماهشهر و ملي حفاري اهواز نيز در اين مسابقات حضور دارند، كه به صورت رفت و برگشت با يكديگر رقابت مي‌كنند.

* قهرماني تيم واليبال پالايش نفت آبادان در مسابقات پالايش كشور
تيم واليبال پالايش نفت آبادان قهرمان رقابت هاي پالايش كشور شد. در اين مسابقات كه با حضور تيم هايي از پالايشگاه هاي سراسر كشور برگزار شد، پس از پالايش آبادان تيم‌هاي پالايش بندر عباس و تبريز دوم و سوم شدند.
انتهاي پيام/ب
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 592]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن