تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806719398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجازه نميدهيم اروپاييها اقتدار آسيا را در فدراسيون جهاني ووشو كم كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: رئيس فدراسيون ووشو ايران و عضو هيات رئيسه جهان گفت: كشورهاي اروپايي به دنبال كاهش اقتدار چين و آسيا در فدراسيون جهاني هستند اما به آنها اجازه اين كار را نميدهيم.




مهدي علي نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: معادلات جهاني در ووشو در حال تغيير است و اجلاسي كه در حاشيه مسابقات جهاني در هيات رئيسه فدراسيون بين المللي برگزار مي شود، آبستن حوادث بسياري خواهد بود.

* چيني ها به دنبال جذب متحدان خود
اروپايي ها در پي كم كردن اقتدار چيني ها هستند و از سوي ديگر ووشو در تلاش براي ورود به بازي هاي المپيك است؛ اين دو مسئله موجب شده چهره آينده اداره اين رشته متفاوت شود. به همين دليل چين به دنبال جذب متحدان خود است و از سوي ديگر مي كوشد فضا را به گونه اي فراهم كند كه ناظران كميته بين المللي المپيك دموكراسي بيشتري را در اين رشته احساس كنند.

*از قدرت آسيا حمايت مي كنيم
انتخاب پورغلامي به عنوان سرداور سانشو مسابقات جهاني براي نخستين بار در همين راستا صورت گرفت. ايران به عنوان يكي از اعضاي هيات رئيسه آسيا و جهان مي كوشد از قدرت قاره كهن در جهان حمايت كند؛ چرا كه اروپايي ها نه تنها دنبال كاهش اقتدار چين بلكه آسيا هستند. علاوه بر اين مسائل فدراسيون جهاني توانمندي هاي فني پورغلامي كه سابقه ديرينه در ووشو دارد را نيز در نظر گرفته است و اين يك موفقيت بزرگ براي ايران به شمار مي رود.

*پيشنهاد داديم اعضاي كميته فني جهان افزايش يابد
ورود يك ايراني به كميته فني فدراسيون جهاني كار سختي خواهد بود؛ چرا كه با توجه تعداد اعضاي اين كميته، تنها يك جاي خالي وجود دارد، اما ما در پيشنهادي افزايش تعداد اعضاي كميته فني جهان را مطرح كرده ايم. قرار است در جلسه هيات رئيسه مطرح شود. در اين نشست اساسنامه فدراسيون جهاني اصلاح خواهد شد. اگر اين پيشنهاد قبول شود، امكان ورود پورغلامي به كميته فني وجود دارد.

*75 درصد تيم ايران تغيير كرده است
تيم تالو و سانشو ايران با تغيير 75 درصدي راهي مسابقات جهاني كانادا خواهد شد. تيم ايران جوان است؛ اما با اين وجود بي تجربه نيست و تاكنون در ميادين بين المللي زيادي شركت داشته است. اين تيم بر اساس توانمندي فني و شناختي كه از حريفان داشتيم، انتخاب شده است.

*حداقل به دنبال حفظ عناوين گذشته هستيم
تيم ملي سانشو ايران در دور گذشته به مقام چهارم رسيد و ايران در رده هفتم مجموع مسابقات ايستاد. تيم خوبي را راهي رقابت هاي جهاني خواهيم كرد؛ اما با توجه به رشد ساير كشورها معتقديم كه تكرار عناوين گذشته نيز نتيجه خوبي است.

*سه وزن تيم ملي سانشو به چين نمي خورد
اوزان سانشو به گونه اي انتخاب شده است كه در سه وزن به چين نمي خوريم و در سه وزن ديگر با روسيه مواجه نخواهيم شد. تمركز ايران بيشتر بر روي چين است كه هميشه تيمي متحول شده با سطحي عالي در مسابقات شركت مي دهد. در چهار وزن تيم بانوان نيز در سه وزن، چينيها حضور ندارند. تركيبي از جوانان و با تجربه ها را راهي اين مسابقات مي كنيم.

*احتمال كسب مقام از سوي تيم دئولين
تيم تالو ايران شرايط بدي ندارد. به غير از روسيه رقباي آسيايي و جهاني ما يكي هستند؛ البته برخي از كشورهاي اروپايي نيز تك چهره هايي در تالو دارند. تيم دئولين ايران قهرمان آسياست و احتمال روي سكو قرارگرفتنش زياد است. چين معمولاً در اين بخش شركت نمي كند. فرشاد عربي مدال جهاني و آسيايي دارد و يكي از اميدهاي تيم ايران است و احسان پيغمبري اگر اشتباه نكند، مي تواند مقام آور باشد. در تالو بانوان انتظاري براي كسب مدال نداريم و هدف ارتقا جايگاه آنها است.

*اهميت ويتنام كمتر از مسابقات جهاني نيست
اين توانمندي فدراسيون ووشو است كه همزمان 2 تيم بانوان تشكيل داده است. به عقيده ما اهميت مسابقات داخل سالن آسيا براي ووشو بانوان كمتر از مسابقات جهاني نيست. تركيبي از جوانان و باتجربه ها را نيز راهي ويتنام خواهيم كرد. كريمي و زينال زاده از قديمي هاي تيم ملي هستند و بساطي و دهقان نفرات تيم ملي جوانان بوده اند.

*لغو ديدارهاي تداركاتي در عملكرد تيم بي تاثير نخواهد بود
سه ديدار تداركاتي تايلند، چين و تركيه را براي تيم ملي در نظر گرفته بوديم كه هر يك به دلايلي لغو شد(آنفولانزاي خوكي و سيل). اين مسئله بي ترديد در عملكرد تيم تاثيرگذار است. سعي كرديم تيم هاي ايراني را جايگزين كنيم به همين دليل تيم مقاومت بسيج زنجان با حضور در اردو به مبارزه با ملي پوشان پرداخت كه خيلي خوب بود.

*حريفان تمريني بايد مناسب باشند
8 وزن مختلف تيم ملي سانشو در اين مدت با هم تمرين كردند. دو تيم بانوان نيز با هم به مرور تمرينات و مسابقات درون اردويي مشغول بودند. حريفان تمريني اوزان مختلف زياد نيستند. بايد افرادي براي اين منظور انتخاب شوند كه مناسب باشند. بيشتر ملي پوشان، خود از تيم نفت بودند به همين دليل برگزاري مسابقه با اين تيم معني نداشت.

* زمان پيشنهادي تركيه مناسب نبود
تيم ملي ايران 30 مهرماه راهي مسابقات جهاني مي شود و ترك ها مي خواستند هفته آخر مهرماه راهي ايران شده و از اينجا به كانادا بروند. بعد از تعيين تركيب نهايي تيم ملي اين كار درست نبود و بيشتر به نفت تركيه تمام مي شد. درست است كه اين تيم شرايط خوبي دارد؛ اما ايران از قدرت هاي ووشو آسيا و جهان است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن