تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804743937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت توليد خودروهاي سفارشي: پيش فروش سايانا به زودي آغاز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مديرعامل شركت توليد خودروهاي سفارشي: پيش فروش سايانا به زودي آغاز خواهد شد
تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل شركت توليد خودروهاي سفارشي گفت: مشتريان داراي انواع مدل سايانا مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي آپكو مراجعه كرده و براي اسپرت كردن خوردوهاي خود پيش ثبت نام كنند، از طرفي پيش فروش محصول سايانا نيز به زودي آغاز خواهد شد.
به گزارش روز جمعه خبرنگارگروه اقتصادي باشگاه خبرگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز"در اولين روز برگزراي دوازدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو تبريز نشست خبري توسط گروه صنعتي ايران خودرو با عنوان معرفي با عنوان " معرفي محصولات جديد " برگزار شد.
محورهاي عمده اين نشست خبري معرفي خودروهاي جديد، سفارشي و تيونينگ ايران خودرو چالشها و چشم اندازها پيش روي اين شركت بود.
علي اصغرسرايي نيا،معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو در اين نشست خبري اعلام كرد : گروه صنعتي ايران خودرو براي پاسخگويي به نياز و سليقه جامعه خودروهاي جديدي را به بازار معرفي كرده است.
وي گفت : گروه صنعتي ايران خودرو طي سه ماهه اخير ، چندين محصول جديد از جمله پژو 407، ون ، تندر 90، سمند اتو ويلچر ويژه معلولان، روآي سال، سمند سايانا را به بازار معرفي كرده است و در نمايشگاه تبريز روآي سال وسمند تيونينگ سايانا را رونمايي كرد.
وي افزود : نمايشگاه هاي كشور و به ويژه نمايشگاه تبريز براي گروه صنعتي ايران خودرو از اهميت خاصي برخوردار است و براي همين است كه اين شركت تازه هاي خود را در اين نمايشگاه رونمايي مي كند.
سرايي نيا در خصوص روآي سال تصريح كرد: اين خودرو داراي موتور 1700 سي سي است و هفت درصد نسبت به روآي معمولي بهبود يافته و اصلاح و كامل شده آن است كه موتور آن نيز پايه گازسوز است.
وي در مورد قيمت خودرو گفت: تاكيد مديريت ارشد شركت ايران خودرو بر عدم افزايش قيت ها است اما به دليل اضافه شدن برخي آيتن ها به روآي سال قيمت آن اندكي افزايش خواهد يافت.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو در مورد پژو 407 اذعان داشت : اين خودرو با استقبال بسيار خوبي مواجه شد به شكلي كه ظرفيت پيش فروش اين خودرو يك نصف روز تكميل شد.
*** 15 درصد فروش اينترنتي
سرايي نيا اعلام كرد: ايران خودرو علاوه به تنوع محصول ، به منظور رفاه حال مشتريان و ارتباط مستقيم با آنان و كوتاه كردن دست واسطه ها، اقدام به فروش اينترنتي كرده است.
وي افزود : طي سه ماه اخير 15 درصد فروش ايران خودرو به صورت اينترنتي انجام شده است و اين روند رو به گسترش است.
سرايي نيا در خصوص سازوكار نظارت بر نمايندگي ها خاطرنشان كرد: خطاهاي نمايندگي در ايران خودرو به حداقل رسيده و درصورت وجود ايراد در كار نمايندگي ها ابتدا به آن ها تذكر داده مي شود و در برخي موارد امتياز آن ها لغو مي شود.
وي تصريح كرد: در شش ماهه گذشته اين روند شدت گرفته و به صورت محسوس و نامحسوس از كل نمايندگي ها يك دور كامل گزارش تهيه شده كه در نتيجه آن تعداد زيادي از نمايندگي ها تشويق، تعدادي توبيخ كتبي و تعدادي اندكي لغو امتياز شدند.
به گفته وي براي اين گروه صنعتي رضايت مشتريان بسيار مهم است و در استان آذربايجان نيز دفتر منطقه اي ايران خودرو پاسخگوي سوالات و شكايات مردم و مشتريان است.
وي در مورد چالشهاي ايران خودرو اظهار كرد:انتظار درايم دولت به اين صنعت مادر توجه ويژه داشته باشد و با توجه به جلسات اخير مديريت ارشد شركت ايران خودرو با مسوولان عالي كشور مشكلات نقديينگي نيز در حالر مرتفع شدن است.
*** توليد خودروهاي سفارشي گام بسيار مهمي در توجه و احترام به سليقه مشتري
پور سعيدي، مديرعامل شركت توليد خودروها سفارشي ( آپكو )در نشست خبري معرفي محصولات جديد گفت: توليد خودورهاي سفارشي و ايجاد آپشن ها تنوع و آزادي مشتري در انتخاب اين آپشن ها براي اولين بار در كشور در ايران خودور صورت گرفته است.
وي افزود: پيش بيني مي شود بين 20 تا 30 درصد توليد سمند ال ايكس به صورت سفارشي انجام شود كه در نمايشگاه خودرو تبريز نيز پيش ثبت نام آن صورت مي گيرد.
وي درخصوص سمند سايانا اظهار داشت: سايانا در سه كلاس پايه ، اسپرت و لوكس به بازار عرضه مي شود و ويژگي خاص اين خوردو توليد ميكس است.
وي دامه داد: چنين امكاني پيش از اين در كشور وجود نداشته است كه خودروسازي آپشن هاي درخواستي مشتري را دقيقا روي خودرو نصب كند و خودرو منطبق با درخواست مشتري تحويل مشتري مي شود.
وي به برخي ويژگي هاي سمند سايانا اشاره كرد و اذعان داشت: سايانا اولين محصول شركت آپكو است و صندلي هاي جلو و عقب آن داراي تاييد موسسه استاندارد و بر طبق اصول ارگونومي طراحي شده است.
وي افزود : در ساير مدل هاي سايانا مشتريان مي توانند خودروي خود را اسپرت كرده و آن را ارتقاء دهند.
وي اعلام كرد: مشتريان مي توانند به سايت اينترنتي آپكو به آدرس www.apco.co.ir مراجعه و پيش ثبت نام خود را انجام و آپشن هاي مورد نظر خود را انتخاب كنند، همچنين به زودي پيش فروش محصول سايانا نيز آغاز خواهد شد.
وي به قيمت سمند سايانا اشاره كرد و تصريح كرد: مدل پايه سمند سايانا تقريبا 25 ميليون ريال بالاتر از سمند ال ايكس و داراي 18 آپشن است كه حداكثر تا 70 ميليون ريال مي توان روي اين خودرو آپشن نصب كرد.
پورسعيدي اعلام كرد: البته قيمت خريد اين قطعات به صورت غير استاندارد خارج از شركت بسيار بالاتر از قيمت ارائه شده توسط شركت است.
وي همچنين در خصوص توليد وانت سفارشي گفت : شركت آپكو به توليد خودروهاي سفارشي مي پردازد و تعدادي وانت آپكو نيز توليد و به بازار عرضه كرده است كه با استقبال خوبي نيز مواجه بوده و در صورت ادامه استقبال توليد اين خودرو افزايش خواهد داشت./125
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن