تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استان فارس يكي از قطبهاي تاثيرگذار تمدن اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: استان فارس يكي از قطبهاي تاثيرگذار تمدن اسلامي است
علي لاريجاني در بدو ورود به شيراز در جمع خبرنگاران استان فارس و شهر شيراز را يكي از قطبهاي مهم و تاثيرگذار در تمدن اسلامي و توسعه و آباداني كشور توصيف كرد
به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به استان فارس، دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در بدو ورود به شيراز در جمع خبرنگاران استان فارس را يكي از قطبهاي مهم و تاثيرگذار در تمدن اسلامي توصيف كرد.

وي افزود: به همين دليل نقشي كه استان فارس در تاريخ ايران داشته و هم حضور شاعران، بزرگان ادب در استان فارس موجب اين شده تا اين استان يك جايگاه تاثيرگذار در كشور داشته باشد كه از اين جهت اهتمام ويژه داشتن به استان فارس يكي از ابعاد و شاخصهاي وضعيت فرهنگي و تمدني ما محسوب مي شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: پس از انقلاب زمينه هاي مختلف صنعتي در استان فارس بايد توسعه بيشتري يابد.

لاريجاني تاكيد كرد: ما در مجلس شوراي اسلامي معتقد هستيم با ارائه يك طرح آمايش متوازن براي استانها برخي از كاستيها بايد مرتفع شود.

وي در پاسخ به اين سئوال يك خبرنگار استاني كه تا چه انداز به حافظ علاقمند هستيد اظهار داشت: كدام ايراني است كه به حافظ علاقه نداشته باشد. حافظ بخشي از هويت ايراني - ديني ما را شكل مي دهد.

رئيس مجلس عشق ورزي ايرانيان با حافظ را از سنتهاي ايراني دانست و گفت: حافظ بخشي از زندگي ماست در كنار سجاده ها حافظ جاي دارد و با ياد آن زندگي و تنفس مي كنيم.

لاريجاني در خصوص هدف خود از سفر به استان فارس را عرض ادب به مردم اين استان و همچنين ديدار نزديك با مسئولان و مديران براي شناخت بيشتر از استان و همچنين شركت در مراسم روز ملي حافظ عنوان كرد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا مي توان اين سفر رئيس مجلس را به عنوان اولين سفر استاني وي به شمار آورد، گفت: اينطور نيست معمولا در سفرهاي استاني به شهرهاي مختلف استان سفر مي شود اما بنده مدت كمي در اين استان هستم.

در بدو ورود رئيس مجلس به فرودگاه شيراز سيد محمدرضا رضا زاده استاندار فارس و معاونان وي و همچنين اعضاي شوراي شهر و اعضاي شوراي تامين استان، جمعي از نمايندگان و جمعي از روحانيون حضور داشتند.

لاريجاني پس از اينكه مورد استقبال مقامات استان شيراز قرار گرفت براي تجديد بيعت با آرمان شهدا با حضور در گلزار شهداي شهر شيراز فاتحه اي نثار روح شهيدان كرد.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن