تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور احكام بازنشستگي پيش از موعد فرهنگيان در اولويت قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: صدور احكام بازنشستگي پيش از موعد فرهنگيان در اولويت قرار گرفت
آموزش و پرورش استانها موظف شدند احكام بازنشستگان پيش از موعد را صادر كنند و براي تاييد به سازمان بازنشستگي كشوري بفرستند.

به گزارش فارس، در بخشنامه معاون برنامه‌ريزي و توسعه مديريت آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استان‌ها، آموزشكده‌ها و همه سازمان‌ها و نهادهاي وابسته به وزارت آموزش و پرورش، قرار شد با توجه به بند 2 مصوبه هيات وزيران با موضوع نسبت به صدور احكام بازنشستگان پيش از موعد و ارسال آن براي تاييد به سازمان بازنشستگي كشور اقدام شود.

براساس اين گزارش، هيات وزيران در جلسه روز 31شهريور امسال بنا بر پيشنهاد مشترك وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش، رفاه و تامين اجتماعي و معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري و به استناد اصل 138 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مواردي را تصويب كرد.

بنابراين گزارش، در بند يك اين مصوبه آمده است:‌ وزارت امور اقتصادي و دارايي (خزانه‌داري كل) موظف است 6 هزار و 500 ميليارد ريال تنخواه‌گردان از محل منابع در اختيار، براي پرداخت كسور و سنوات بازنشستگان پيش از موعد كاركنان دولت با اولويت وزارت آموزش و پرورش در اختيار وزارت رفاه و تامين اجتماعي قرار دهد. تنخواه گردان ياد شده تا نيمه اول اسفند امسال از محل اعتباراتي كه به اين منظور تامين خواهد شد، تسويه مي‌شود.

در بند 2 اين مصوبه آمده است: وزارت رفاه و تامين اجتماعي موظف است نسبت به صدور احكام بازنشستگان پيش از موعد وزارت آموزش و پرورش به تاريخ 31 شهريور 87 اقدام كند.




 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن