تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين نيروي دريايي سپاه:شناورهاي بدون سرنشين عرصه فناوري هاي دريايي را متحول خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: جانشين نيروي دريايي سپاه:شناورهاي بدون سرنشين عرصه فناوري هاي دريايي را متحول خواهد كرد
تهران - حيات

جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت:‌حاصل زحمات ارزشمند دانشجويان در ساخت شناورهاي بدون سرنشين عرصه فناوري هاي دريايي را متحول خواهد كرد.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سردار سرتيپ پاسدار علي فدوي، صبح امروز پيش از آغاز مرحله نهايي اولين دوره مسابقات ملي،‌ طراحي و ساخت شناورهاي بدون سرنشين در درياچه مجموعه ورزشي آزادي اظهار داشت: توجه به امر خطير حفاظت از مرزهاي كشور،‌اهميت حفظ جان نيروهاي مسلح و در نتيجه آن كاهش هرچه بيشتر تلفات انساني از الزامات ضروري پيش برد اهداف امنيتي كشور است و پرداختن به فناوري ساخت شناورهاي بدون سرنشين ما را در نزديك شدن به اهداف ياد شده كمك مي‌كند.
وي در ادامه با تقدير از زحمات دكتر سهراب پور، رييس دانشگاه صنعتي شريف، پيشرفت گروه هاي شركت كننده در مسابقات را اميدوار كننده خواند و تاكيد كرد: حاصل زحمات ارزشمند دانشجويان، عرصه فن آوري هاي دريايي را متحول خواهد كرد.
در حاشيه اين مراسم سردار علي فدوي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر استفاده از ظرفيت علمي نخبگان، از برگزاري صدها ساعت جلسه‌ مشاوره‌ فني ،مهندسي ما بين نيروي دريايي سپاه و گروه‌هاي نخبه‌ دانشجويي خبر داد و تصريح كرد:‌ در حال‌حاضر بيش از ده پروژه بزرگ تحقيقاتي مشابه با همكاري نيروي دريايي سپاه و گروه هاي نخبه دانشجويي در حال انجام است.
وي افزود:‌ نيروي دريايي سپاه قصد دارد با حمايت هاي مالي و فني خود پروژه هاي مذكور را به مرحله صنعتي شدن نزديك‌تر كند.
اين مسابقات به ابتكار گروه مهندسي دريايي دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه صنعتي شريف و با همكاري مراكز و ارگانهاي مختلف دريايي كشور به ويژه نيروي دريايي سپاه پاسداران؛ آذرماه سال گذشته با حضور بيش از70 تيم از دانشگاهها و مراكز علمي،‌صنعتي سراسر كشور مرحله طراحي مفهومي را پشت سرگذاشت و 39 تيم برگزيده از جمله تيم سيمرغ از دانشگاه امام حسين (ع)‌ صبح امروز در درياچه مجموعه ورزشي آزادي مرحله نهايي اين مسابقات را برگزار كردند.
ارتقا سطح ارتباطات دانشگاهها با صنايع دريايي‌كشور و فراهم سازي زمينه هاي بروز خلاقيت و نوآوري در دانشجويان از اهداف عمده برگزاري اين مسابقات عنوان شده است.
در پايان مراسم سهراب پور، ‌رييس دانشگاه صنعتي شريف از حمايت هاي مالي و فني نيروي دريايي سپاه قدرداني كرد.
پايان پيام
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن