تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
توزيع اقلام بهداشتي و خوراكي ويژه خشكسالي در روستاهاي ايوانغرب‌

ايوانغرب - خبرنگار اطلاعات:اقلام بهداشتي و خوراكي ويژه خشكسالي نقاط محروم استان ايلام در سه روستاي ايوانغرب توزيع شد.‌

اين اقلام شامل مواد غذايي، مواد شوينده و پوشاك با هماهنگي بسيج جامعه پزشكي ايلام و هلال‌احمر ايوانغرب در سه روستاي شورابه ملك، بلين و ونيت به ارزش 150 ميليون ريال توزيع شد.

همچنين 200 نفر از روستائيان توسط گروه پزشكي معاينه شدند و داروي رايگان دراختيار آنان قرار گرفت.

ايجاد شهربازي در سرعين‌

اردبيل --- خبر نگار اطلا‌عات : شهردار سرعين گفت: طرح ايجاد شهربازي در سرعين با مشاركت بخش خصوصي اجرا مي‌شود.

كنعانپور با اعلام اين مطلب گفت: ساخت اين شهر بازي با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد تومان منعقد شده است.

وي افزود: براي ايجاد تحول اساسي در اين شهر توريستي بايد از مشاركت بخش خصوصي استفاده كنيم زيرا اعتبارات دولتي جوابگوي نيازهاي شهروندان و گردشگران نيست.

شهردار سرعين از اجراي طرح جامع مبلمان شهري خبر داد و گفت: اين طرح را هم در اختيار پيمانكار قرار داديم تا اقدامات مطالعاتي آن انجام شود.

راهيابي بناب به جشنواره سراسري نمايش‌هاي خياباني مريوان‌

بناب - خبرنگار اطلاعات: نمايش خياباني به نويسندگي و كارگرداني عليرضا قاسمي به سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان راه يافت.

حبيب صدقي مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب افزود: اين نمايش‌ داراي مضموني اجتماعي بوده و مشكلات روزمره زندگي را به تصوير مي‌كشد.

وي اضافه كرد: در اين دوره از جشنواره مريوان از تعداد 183 نمايش 30 نمايش به مرحله نهايي جشنواره راه يافته‌اند و نمايش‌هاي خياباني براي شركت در جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر انتخاب خواهند شد.

شب شعر پايداران برگزار شد

‌ظ‌همزمان با هفته گراميداشت دفاع مقدس شب شعري با عنوان پايداران در بناب برگزار شد.‌

اين مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و انجمن ادبي بناب در سالن آمفي‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب به اجرا در آمد.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب در اين مراسم با گراميداشت هفته دفاع مقدس، اين هفته را بزرگترين حماسه مردم ايران در برابر دشمنان اين مرز و بوم خواند.

حبيب صدقي وظيفه نويسندگان و شعرا را در برابر دلاورمردان و زناني كه اين حماسه واقعي پر افتخار را آفريده‌اند، سنگين خواند.

ضرورت تامين نيروي متخصص بيمارستان شبستر ‌

شبستر - خبرنگار اطلاعات: رئيس شوراي اسلامي شهر شبستر خواستار تامين نيروي متخصص بخش‌هاي مختلف بيمارستان 96 تختخوابي اين شهرستان شد.

دكتر امين نوروزي با اشاره به اين كه بيمارستان نزديك به يك سال است گشايش يافته است گفت: با توجه به نياز مردم شبستر براي جلوگيري از مراجعه مردم براي معالجه به ديگر مناطق، تجهيز اين بيمارستان ضروري است.

اين بيمارستان هم‌اكنون با كمبود متخصص در بخش‌هاي چشم، پوست، گوش، حلق و بيني و كليه و مجاري ادرار مواجه است.

براي حل مشكل كم‌آبي، آب سد ارس را به شبستر برسانيد

* امام جمعه شبستر مشكل كم‌آبي را از مهم‌ترين مشكلات اين شهرستان عنوان كرد و افزود: مردم و مسئولان در كنار همديگر و با همكاري هم در صرفه‌جويي از اين نعمت الهي در حل مشكل كم‌آبي قدم‌هاي اساسي بردارند و حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: مسئولان نيز با تسريع در حل مشكل كم‌آبي به ويژه انتقال آب از سد ارس به دشت شبستر موجبات خوشحالي مردم و حل مشكل كم‌آبي را فراهم آورند.

براساس اين گزارش كمبود آب كشاورزي اساسي‌ترين مشكل شهرستان شبستر است.

تجهيز آتش‌نشاني كاشان‌

كاشان - خبرنگار اطلاعات: شهردار كاشان از تجهيز و به روز شدن ماشين‌آلات سازمان آتش‌نشاني اين شهر خبر داد.‌

مهندس زين‌ساز گفت: به منظور بالابردن سطح ايمني و جلوگيري از حوادث گوناگون در شهر، سازمان آتش‌نشاني شهرداري كاشان اقدام به خريد يك دستگاه خودرو سنگين با قابليت‌هاي فني از جمله دستگاه زنده‌ياب، فلزياب، ست‌هاي هيدروليكي نجات، ست نجات كوهستان، قايق غريق نجات، تجهيزات نجات چاه، ابزار و وسايل برش فلزات، لباس‌هاي عملياتي براي استفاده در محيط‌هاي مختلف و جرثقيل تلسكوپي كرد.

وي، هزينه خريد اين دستگاه را يك ميليارد و 540 ميليون ريال اعلام كرد و افزود: اين سازمان علاوه بر خريد اين دستگاه، اقدام به خريد يك دستگاه خودرو سبك به هزينه 300 ميليون ريال كرد.

37‌ هزار طرح زودبازده در فارس با بانكها قرارداد بستند‌

شيراز - خبرنگار اطلاعات: قرارداد 37 هزار طرح زودبازده در فارس از ابتداي اجراي اين طرح تاكنون با بانك‌ها بسته شده است و 7 هزار طرح نيز در حال دريافت تسهيلات هستند.

حقايقي رئيس سازمان كار و امور اجتماعي فارس افزود:

در شهرستان استهبان يك هزار و 700 طرح به ارزش 280 ميليارد ريال به بانكها معرفي شدند كه يك هزار و 300 طرح براي دريافت تسهيلات مصوب شد.

700‌ روستاي استان كرمان آب آشاميدني ندارند‌

كرمان - خبرنگار اطلاعات: 700 روستاي بالاي 20 خانوار استان كرمان از آب آشاميدني سالم بي‌بهره‌اند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان كرمان گفت: سالانه 200 ميليارد ريال براي انتقال آب آشاميدني به روستاهاي استان هزينه شود كه در مقايسه با شاخصهاي برنامه چهارم توسعه مبني بر اختصاص سالانه 400 ميليارد ريال به اين امر، مبلغ ناچيزي است.‌

موسي بختياري‌نسب افزود: 84 درصد جمعيت روستايي استان كرمان از نعمت آب آشاميدني سالم برخوردارند و بقيه روستائيان با مشكل آب روبرو هستند.

وي از اختصاص 60 ميليارد ريال اعتبار براي آب آشاميدني روستايي در سفر مقام معظم رهبري به استان كرمان خبر داد و ابراز اميدواري كرد: در سفر دوم هيات دولت به استان كرمان اعتبار كافي به اين بخش اختصاص يابد.

رهاسازي گوزن زرد ايراني در منطقه دنا

ياسوج - خبرنگار اطلاعات:‌رئيس سازمان محيط زيست كهگيلويه و بويراحمد از رهاسازي 30 راس گوزن زرد ايراني در منطقه حفاظت‌شده دنا خبر داد.

بادام‌فيروز افزود: 20 راس اين گوزنها ماده هستند.

وي تصريح كرد: اين گوزن‌ها از آذربايجان‌غربي به استان كهگيلويه و بويراحمد انتقال يافتند. به گفته او سال گذشته نيز 15 گوزن زرد ايراني در محدوده اين منطقه حفاظت شده در وسعت 100 هكتار رها شدند كه در حال حاضر در وضع مطلوبي به سر مي‌برند.‌

معرفي رئيس جديد پليس دامغان‌

دامغان - خبرنگار اطلاعات: رئيس جديد پليس دامغان طي مراسمي معرفي شد.‌

در مراسمي با حضور رئيس پليس استان سمنان و مسئولين شهرستان دامغان و طي حكمي از سوي سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي، به عنوان رئيس جديد پليس دامغان معرفي شد.

در اين مراسم از خدمات 22ماهه سرهنگ پاسدار علي پيوندي رئيس پيشين پليس اين شهرستان تقدير به عمل آمد.‌

شركت 8 هزار نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالي‌

* بيش از 8 هزار نفر از نوجوانان و جوانان دامغان در طرح نشاط و تعالي شركت كردند.‌

مدير كانون فرهنگي، ورزشي جوانان بسيج شهرستان دامغان با اعلام اين مطلب گفت: در طرح نشاط و تعالي تابستان امسال كه به منظور پر بار كردن اوقات‌فراغت نوجوانان و جوانان برگزار شد 8 هزار و 11 نفر شركت كردند كه از اين عده 3 هزار و 352 نفر برادر و 4 هزار و 659 نفر خواهر بودند.‌

سروان پاسدار مصطفي كشاورزيان افزود: در طرح نشاط و تعالي 7 دوره به شركت‌كنندگان آموزش داده شد.‌

توزيع سبد كالاي خانوار ميان نيازمندان‌

* سبد كالاي خانوار ميان نيازمندان زير پوشش بهزيستي دامغان توزيع شد.‌

اداره بهزيستي دامغان از محل دريافت كمكهاي مردمي 220 سبد كالا به ارزش تقريبي هر سبد 200هزار ريال بين خانواده‌هاي زير پوشش اين نهاد در ماه مبارك رمضان توزيع كرده است.‌

علي‌اصغر خراساني مسئول روابط عمومي اداره بهزيستي دامغان با اعلام اين مطلب افزود: همچنين 7 تن آرد و نيز 16 تن سيب‌زميني در ماه مبارك رمضان بين نيازمندان زير پوشش توزيع شده است.‌




 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن