تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از شهرري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از شهرري
*** همزمان با فرارسيدن روز جهاني كودك، جشنواره گلدونه ها با حضور كارشناسان موسسه پژوهشي كودكان روز سه شنبه در شهرري برگزار شد.


همت مجتمع علوم و فنون شهيد رحيمي با هدف ايجاد يك روز شاد وبه يادماندني با بخش هاي مختلفي مانند ايستگاه كتاب و نمايشگاه كتاب هاي پارچه اي، غرفه عرضه لوازم تحرير با تخفيف ويژه، اجراي نمايش و موسيقي، بازي هاي محلي و سنتي، قصه گويي و نقاشي برپا شده است.
در نخستين روز از برپايي اين جشنواره استقبال مردم چشمگير بود.
اين جشنواره به مدت يك هفته در پارك "13 آبان" ادامه دارد.
ك/2 *** زنگ امنيت وانضباط اجتماعي روز چهارشنبه به منظور بزرگداشت هفته نيروي انتظامي با حضور مسوولان شهرستاني در مدارس شهرري نواخته شد.
در اين آيين، سر كلانتر شهرستان ري گفت: امنت و آرامش يكي از مهم ترين نيازهاي اوليه زندگي است.
"نعمت الله طباطبايي" اظهار كرد:نيروي انتظامي در تلاش است تا با فعاليت هاي شبانه روزي خود امنيت و آرامش را براي شهروندان فراهم كند.
وي تصريح كرد: وجود امنيت در جامعه يك ضرورت است كه احساس نياز به آن با نبود آن بيشتر محسوس است.
وي با اشاره به شخصيت حضرت فاطمه (س ) گفت: دانش آموزان و دختران جوان بايد با الگو قرار دادن اين بانوي بزرگوار در جامعه حضور يابند تا از گزند ارازل در امان باشند.
*** مراسم جشن روز جهاني كودك روز چهارشنبه به همين مناسبت با حضور جمعي از مسوولان در سالن اجتماعات دبستان دخترانه موجاني در شهرري برگزار شد.
در اين مراسم بيش از 200 كودك پيش دبستاني و مهد كودك در روز جهاني كودك با اجراي برنامه هاي متنوع به جشن و سرور پرداختند.
همچنين دراين مراسم بيانيه اي با عنوان حقوق كودك توسط معلمان آن ها قرائت شد.
در اين مراسم فرشته هاي كوچك جوايزي را به عنوان يادبود از اين روز دريافت كردند *** جشنواره رنگين كمان به مناسبت روزجهاني كودك در كتابخانه شيخ كليني (ره ) در شهرري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي كتابخانه شيخ كليني (ره )، اين جشنواره به منظور ايجاد ساعاتي شاد و مفرح براي كودكان و گراميداشت اين روز برگزار شده است.
بر اساس اين گزارش در اين جشنواره برنامه هايي گوناگوني از جمله ايستگاه نقاشي، نمايش شاد و موزيكال عروسكي و ديگر برنامه هاي متنوع براي كودكان شهرري اجرا شد.
*** 7304/1644/ 1645 شماره 589 ساعت 14:05 تمام
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن