تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان برنامه چهارم،برنامه هاي مصوب آب منطقه اي مازندران اجرايي نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تا پايان برنامه چهارم،برنامه هاي مصوب آب منطقه اي مازندران اجرايي نمي شود
ساري - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت آب منطقه اي مازندران با اشاره به اينكه بر اساس برنامه سند توسعه استان بايد تا پايان برنامه چهارم به شاخص 34 درصد مي رسيديم، اظهار داشت: به علت عدم تخصيص اعتبار از سوي دولت و مجلس، تحقق برنامه هاي مصوب امكان پذير نخواهد بود.

به گزارش خرنگار مهر، عزيزالله واحد صبح امروز در نشستي خبري افزود: شاخص سرمايه گذاري در بخش آب در مازندران پنج درصد است كه نسبت به متوسط كشوري كه 30 درصد است بسيار عقب هستيم.

وي با بيان اينكه سد البرز داراي پيشرفت فيزيكي 30 درصد و سد گلورد داراي پيشرفت فيزيكي 26 درصد بوده است، اظهار داشت: در صورت توافق با وزارت راه و ترابري در مورد سايت منگول مي توانيم نسبت به انجام كار عملياتي آن اقدام كنيم.

وي با بيان اينكه در سال گذشته به علت خشكسالي و كمبود بارش به ميزان 64 درصد سال پرتشنجي داشتيم، خاطرنشان كرد: در سال آبي قبل با كمبود 24 درصدي آب مواجه بوديم كه با مديريت خوب در زمينه هاي مختلف توانستيم در حد امكان آنرا كنترل كنيم.

وي با اشاره به تجربه روشهاي جديد در مديريت آب استان تصريح كرد: با اجراي طرحهاي نجات بخشي، اجراي مديريت زماني براي بهره برداري از چاه هاي آب، اجراي مديريت الگوهاي كشت و مصرف آب گام خوبي در كنترل كم آبي برداشته ايم.

واحد همچنين با اشاره به ادامه مديريت كنترل خشكسالي سال قبل افزود: در سال آبي جاري با كمبود و خشكسالي و تنش آبي روبرو خواهيم بود.

وي در ادامه با اشاره به عدم رعايت حريم رودخانه ها و مسيرهاي جاري آب توسط مردم افزود: به همين علت خسارات زيادي به اين مجاريها وارد شد كه خسارات طوفان اخير در مازندران از نتايج آن بود.

مديرعامل شركت سهامي آب منطقه اي مازندران اظهار داشت: منابع آب استان به علت زباله هاي صنعتي و خانگي به شدت آلوده است.

واحد با بيان اينكه آلودگي رودخانه هاي استان نگران كننده است خاطر نشان كرد:به علت بي تفاوتي بعضي از مسئولين و عدم فرهنگ سازي مناسب كاري تاكنون انجام نشده كه اين موضوع بايد بصورت جدي پيگيري شود.

وي با اشاره به اينكه يكي از مشكلات استان مازندران تامين آب شرب براي شهر ها و روستاها است افزود:شاخص بهره مندي آب شرب در روستاهاي مازندران 70 درصد است كه 30 درصد بقيه هنوز آب شرب بهداشتي ندارند.

واحد با بيان اينكه در تمامي شهرستانهاي استان طرحها و پروژه هاي آبرساني در دست اقدام داريم اظهار داشت:اميدواريم با تامين اعتباربه موقع براي تمامي شهرستانها بتوانيم در سريعترين زمان خدمات لازم را به مردم ارائه كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش افزود:به علت برداشتهاي غير اصولي و غير مجاز رودخانه هاي استان به آبشارهاي رودخانه اي تبديل شدند.

واحد با اشاره به اينكه 6 هزار پرونده متخلفين و متجاوزين به رودخانه ها در دستگاههاي قضائي در دست بررسي و اقدام است اظهار داشت:70 دستگاه انواع ماشين آلات و دستگاههاي متخلفان كشف و ضبط شده است.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن