تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نطق پيش از دستور نماينده مردم سيرجان و بردسيرخواستار جلوگيري از ورود اتباع بيگانه كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در نطق پيش از دستور نماينده مردم سيرجان و بردسيرخواستار جلوگيري از ورود اتباع بيگانه كشور شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نماينده مردم سيرجان و بردسير گفت: از نيروي انتظامي و وزارت كشور خواستار تعطيلي اردوگاه افاغنه بردسير و جلوگيري از ورود اتباع بيگانه به كشور هستيم.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، شهباز حسن پوربيگدلي در نطق پيش از دستور در مجلس با بيان اينكه عمده ترين مشكلات گريبانگير مردم اين شهرستان به دليل قرارگرفتن در موقعيت ويژه جغرافيايي و در مسير محورهاي ترانزيتي 5 استان مهم كشور يعني يزد، هرمزگان، فارس، سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبي است، اظهار داشت: وجود پتانسيل قوي معدني فلزي و غير فلزي به ويژه معدن سنگ آهن گل گهر و مزيت هاي فراوان در بخش كشاورزي از موارد قابل ذكر است.
وي گفت: پتانسيل هاي بالاي صنايع تبديلي، جانبي و بسته بندي، بهره مندي از اولين منطقه ويژه اقتصادي حراست شده كشور به عنوان قطب توليد و تجارت بين المللي ايران، بهره مندي از صنايع متنوع و با ارزش از نكته هاي ديگر است.
نماينده مردم سيرجان و بردسير با اشاره به اينكه وجود مراكز مختلف آموزش عالي اين شهرستان را به يكي از شهرستان هاي مهم و بي نظير و مهاجر پذير تبديل كرده است، تصريح كرد: جمعيت اين شهرستان نسبت به اوايل انقلاب بيش از 5/4 برابر شده است در حالي كه جمعيت هيچ كدام از شهرهاي ديگر از 5/2 برابر تجاوز نكرده است.
حسن پوربيگدلي خاطرنشان كرد: شهرستان مظلوم بردسير و يا به عبارتي ديگر همان بهشت فراموش شده نيز داراي مزيت هاي فراوان در بخش كشاورزي، صنايع تبديلي و برخورداري از پتانسيل هاي ارزشمند معدني از قبيل مس، گرانيت و گوگرد است.
وي با بيان اينكه استعدادهاي بالقوه و ارزشمند نيروي انساني شهرستان بردسير در تمامي بخش ها اعم از آموزش عالي، صنعت، معدن، كشاورزي، گردشگري و تمام زيرساخت هاي ديگر مهيا است، افزود: متاسفانه عليرغم همه تلاش ها و پيگيري مسوولين محلي شهرستان هاي سيرجان و بردسير و مسوولين استان كرمان در سال هاي گذشته و در دولت پيشين و دولت فعلي، اما هنوز سايه فقر و محروميت و مظلوميت بر اين شهرستان سايه افكنده است.
نماينده مردم سيرجان و بردسير عنوان كرد: دهك هاي پايين اين مناطق كه تعداد آنها نيز نسبت به شهرستان ديگر قابل ملاحظه است، در نهايت فقر و تنگدستي گذران زندگي مي كنند و يا در بهترين حالت آن، مشتريان كميته امداد امام خميني و سازمان بهزيستي هستند.
حسن پور بيگدلي با اشاره به اينكه فقط در شهرستان سيرجان بيش از 4 هزار نفر جوانان بيكار جوياي كار وجود دارد اظهارداشت: عليرغم وجود معادن فراوان از جمله معدن عظيم سنگ آهن گل گهر و دهها كارخانه بزرگ و كوچك توليدي در سيرجان باز هم پاسخگوي يك دهم از اين همه جوان جوياي كار نيست.
وي خاطرنشان كرد: اختصاص كرسي مستقل در مجلس شوراي اسلامي براي مردم شهرستان بردسير را با توجه به مواردي كه در نامه اي كه ارايه شده بود، دارم كه جميع شرايط لازم و كافي جهت اختصاص كرسي مستقل را دارا است.
نماينده مردم سيرجان و بردسير با بيان اينكه از نيروي انتظامي و وزارت كشور خواستار تعطيلي اردوگاه افاغنه بردسير و جلوگيري از ورود اتباع بيگانه به كشور هستم افزود: متاسفانه روزانه شاهد ورود هزاران نفر از اتباع خارجي به داخل كشور هستيم و اين موضوع باعث از دست رفتن فرصت هاي شغلي، افزايش آمار بيكاري و تهديد بهداشت عمومي شده است.
وي عنوان كرد: بيش از 2 ميليون مهاجر در كشور وجود دارد كه با خروج اين تعداد به اين ميزان ضرورت شغلي براي جوانان توانمند و جوياي كار فراهم مي شود.
حسن پور بيگدلي با اشاره به اينكه عمليات جاده ترانزيتي بردسير بسيار كند بوده است، تصريح كرد: به هيچ عنوان طبق برنامه اعلام شده پيشرفت كاري به چشم نمي خورد و همچنان شاهد جان باختن افراد در اين جاده هستيم./02/120
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن