تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815551883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رئيس شوراي عالي استان ها:مديريت واحد شهري، مهم ترين لازمه اداره كلان شهرها است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نايب رئيس شوراي عالي استان ها:مديريت واحد شهري، مهم ترين لازمه اداره كلان شهرها است
خبرگزاري موج - نايب رئيس شوراي عالي استان ها، مهمترين لازمه اداره كلان شهرهايي مثل اصفهان را تحقق مديرين واحد شهري دانست
به گزارش موج از اصفهان، مهندس عباس حاج رسولي ها در يك گفت و گويي راديويي با انتقاد از عدم همكاري لازم مسئولين مربوط براي تحقق اين مديريت گفت: بيشترين ضرر عدم تحقق اين مديريت توسط مردم پرداخت خواهد شد و هزينه سنگين آن بر دوش مردم است.
وي انجام امور مردم از طريق سيستم شورايي را بسيار راحت و روان تر از راه هاي دولتي دانست و تأكيد كرد: راه حل مشكلات مردم خصوصاً در بخش خدمات عمومي، تحقق مديريت واحد شهري است.
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در همين زمينه به مصوبه اين شورا در خصوص احداث تصفيه خانه فاضلاب شمال اشاره كرد و گفت: طرحي كه چندين سال به دلايل مختلف معطل مانده بود با يك مصوبه شوراي اسلامي شهر آماده بهره برداري شد.
مهندس حاج رسولي ها به آزادسازي و احداث بسياري از معابر و خيابان هاي شهر اصفهان در يك دهه اخير اشاره و گفت: احداث خيابان هايي چون مدرس، مولوي، ميرداماد، وحيد و باغ گلدسته كه از آرزوهاي 50 ساله مردم اصفهان بود با تشكيل شوراي شهر محقق شد و اميدواريم در 5-4 سال آينده بيش از 80 درصد از معابر باقيمانده نيز آزادسازي شود.
به گفته نايب رئيس شوراي عالي استان ها، در اختيار گرفتن مديريت زمين، مباحث فرهنگي و ورزشي از ديگر موارد پيش بيني شده در مديريت واحد شهري است كه احداث 80 درصد سالن هاي ورزشي شهر و بسياري از سالن هاي مطالعه، كتابخانه و فرهنگسراها توسط شهرداري در همين راستاست.
مهندس حاج رسولي ها در ادامه به اجراي چندين طرح بزرگ عمران شهري در اصفهان اشاره كرد و گفت: پروژه هاي عظيم پل روگذر بزرگراه امام خميني(ره)، تونل هشت بهشت-بزرگمهر و تقاطع هاي غير همسطح سردار شهيد آقاخاني و حكيم نظامي از جمله طرح هاي مهم و ماندگاري است كه در نقاط مختلف شهر با سرعت و كيفيت قابل قبولي در حال اجراست و با بهره برداري كامل از آنها، گره هاي كور ترافيكي در خيابان هاي پرتردد امام خميني(ره)، بزرگمهر، دانشگاه و حكيم نظامي باز خواهد شد.
وي نظارت شوراي اسلامي شهر بر مراحل مختلف اجراي پروژه هاي عمراني را يادآور شد و تأكيد كرد اين شورا در همه مراحل مطالعات، برآورد، تخصيص بودجه، اجرا و بهره برداري از اين پروژه ها حضور مستمر و فعال داشته و نقش نظارتي خود را به طور كامل اجرا مي كند، ضمن آنكه حسابرسان شورا ضمن بررسي حساب هاي مالي مربوطه، از ميزان انحراف بودجه شهرداري در برنامه ها و پروژه ها، گزارش ارائه مي كنند.
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان تأكيد كرد: قانونگذار به شهرداري و ساير نهادهاي دولتي اجازه داده تا 10 درصد اعتبارات پروژه ها را جابجا كنند تا اجراي ديگر طرح ها به دليل تورم و افزايش قيمت مصالح ساختماني همچون ميلگرد . سيمان معطل نماند.
مهندس حاج رسولي ها در بخش ديگري از اين گفتگو از اقدامات شهرداري در بخش توسعه فضاي سبز اظهار رضايت كرد و با اشاره به احداث مجموعه بزرگ تفريحي در شرق اصفهان گفت: اين مجموعه كه هم اكنون در مراحل انعقاد قرارداد است در مدت 2 سال و توسط يك شركت از كشور چين احداث خواهد شد و شامل مراكز مختلف تفريحي و شهربازي بزرگ و بي نظيري در شرق اصفهان خواهد بود.
وي همچنين در پاسخ به سؤالي پيرامون مناسب سازي معابر عمومي و فضاي شهر جهت استفاده جانبازان و معلولين گفت: دولت محترم، مصوبه اي را ابلاغ كرد كه بر اساس آن همه دستگاه هاي اجرايي موظف به اصلاح سيستم هاي خود جهت سهولت دسترسي آنان به همه امكانات شدند و در خمين راستا شهرداري اصفهان هم علاوه بر انجام اين كار اقدام به احداث پارك ويژه جانبازان و معلولين در كنار كوه تاريخي آتشگاه نمود، ضمن آنكه همه سالن هاي ورزشي شهر هم براي جانبازان قابل استفاده است.
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در همين زمينه از واگذاري زمين 5 هزار مترمربعي توسط اداره كل تربيت بدني به شهرداري اصفهان خبر داد و گفت: هزينه احداث يك سالن ورزشي ويژه جانبازان و معلولين نيز در بودجه سال 1388 شهرداري پيش بيني خواهد شد.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن