تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815052789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي تكواندو تشريح كرد: جزئيات برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي تا جهاني 2009 مهماندوست: قدم ساعي روي چشم ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرمربي تيم ملي تكواندو تشريح كرد: جزئيات برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي تا جهاني 2009 مهماندوست: قدم "ساعي" روي چشم ماست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

سرمربي تيم ملي تكواندو بزرگسالان جزئيات برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي و برگزاري مراحل مختلف مسابقات انتخابي را تا مسابقات جهاني 2009 دانمارك تشريح كرد.

رضا مهماندوست به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: چهارم تا هشتم آذرماه امسال، نخستين مرحله از مسابقات انتخابي تيم ملي در قالب رقابت‌هاي آزاد كشوري برگزار مي‌شود كه در پايان اين مسابقات، 16 بازيكن برتر را به اردوها دعوت خواهيم كرد.

وي افزود: در مرحله دوم، 16 بازيكن برتر مسابقات كشوري با برترين‌هاي ليگ، مدال آوران المپياد ايرانيان و پنج بازيكن برتر ليگ با هم مصاف خواهند كرد كه اين انتخابي 18 آذر و پس از آن سومين مرحله مسابقات انتخابي چهارم دي ماه با حضور برترين‌هاي رقابت‌هاي دانشجويان جهان، مدال آوران جهاني‌، آسيايي و المپيك انجام مي‌شود.

مهماندوست خاطرنشان كرد: چهارمين مرحله از مسابقات انتخابي چهارم دي با حضور منتخبين انتخابي قبل و ملي‌پوشان اميد انجام مي‌شود كه در پايان 16 بازيكن نهم دي نخستين مرحله اردوها را آغاز خواهند كرد. در فواصل برگزاري مراحل مختلف انتخابي اين امكان براي ورود مدال آوران مسابقات جهاني دانشجويان به مسابقات انتخابي و دعوت از آنها وجود دارد.

سرمربي تيم ملي تكواندو بزرگسالان در ادامه گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: دومين مرحله اردوهاي تيم ملي 19 بهمن آغاز و تا پايان سال و تعطيلات نوروز ادامه خواهد يافت. اردوي سوم نيز از سوم فروردين 88 آغاز مي‌شود و در ادامه از 16 تا 31 فروردين 88، حضور در دو تورنمنت بين‌المللي آلمان و بلژيك در دستور كار فدراسيون قرار دارد.

وي با اشاره به پنجم ارديبهشت به عنوان آغاز اردوي چهارم پس از بازگشت از بلژيك، درباره زمان شركت در مسابقات جام جهاني باكو، گفت: خرداد ماه سال 88 اين مسابقات برگزار مي‌شود كه هنوز زمان دقيق آن اعلام نشده است. مساله مهم آغاز اردوي پنجم تيم ملي در 18 تيرماه 88 و پس از بازگشت از جام جهاني است. پس از آن نيز از 15 تا 25 مرداد حضور در يك تورنمنت برون مرزي از جمله مسابقات آزاد كره را پيش‌بيني كرده‌ايم.

وي يادآور شد: مسابقات جهاني دانمارك از 18 مهر در كپنهاك برگزار مي‌شود. به همين دليل اردوي ششم تيم ملي از يكم شهريور تا زمان اعزام به مسابقات جهاني برگزار مي‌شود.

مهماندوست درباره مصدوميت ساعي و ضرورت طي شدن دوران نقاهت پس از عمل جراحي به روي زانوي مصدوم وي، تصريح كرد: علاقه‌مند به حضور مجدد ساعي در تيم ملي هستم زيرا ساعي به دليل وقف زندگي و جان خود در تكواندو دچار اين مصدوميت‌ها شده است. در هر مرحله از اردوهاي تيم ملي نيز كه وي برسد، قدم وي به روي چشم ماست.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن