تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل رايان سايپا:خودروفرهنگيان بازنشسته10روزپس ازتشكيل پرونده تحويل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مديرعامل رايان سايپا:خودروفرهنگيان بازنشسته10روزپس ازتشكيل پرونده تحويل مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/16
مدير عامل شركت رايان سايپا گفت : به تعهدات خود در قبال فرهنگيان بازنشسته حداكثر 10 روز پس از تشكيل پرونده عمل مي كنيم.
ملكي در حاشيه مراسم واگذاري خودرو پرايد به برخي بازنشستگان فرهنگي درسازمان آموزش و پرورش شهرتهران در مصاحبه با خبرنگار واحدمركزي خبر افزود : بر اساس قرارداد با وزارت آموزش وپرورش قراراست 45 هزار دستگاه پرايدبه فرهنگيان بازنشسته كشورتحويل داده شود كه مرحله نخست واگذاري آن ازخرداد امسال آغاز شده است و تاكنون 3 هزار دستگاه واگذار و 3 هزار پرونده ديگر نيز تشكيل شده است كه در يك دوره يكماهه تحويل داده مي شود.
وي گفت : البته قرار بود مرحله نخست واگذاريها از خرداد امسال آغاز شود و به علت برخي ناهماهنگي ها و مسائل اداري، وقفه اي در آن ايجاد شد اما اكنون شرايط براي واگذاري طبق برنامه زمان بندي شده فراهم است.
ملكي تشكيل پرونده افراد داراي شرايط دريافت خودروهاي پرايد را از وظايف آموزش و پرورش بيان و اضافه كرد : پس از تشكيل پرونده ، افراد به نمايندگي هاي مجاز معرفي مي شوند و منوط به ناقص نبودن پرونده به رايان سايپا ارجاع و حداكثر پس از 48 ساعت بررسي پرونده ، افراد براي تحويل خودرو به سايپا معرفي مي شوند.
وي افزود: البته سايپا به علت تعهدات خود به سازمانهاي ديگر يا فروش مدت دار خود ممكن است نتواند در زمان مقرر اين خودروها را به فرهنگيان بازنشسته واگذار كند كه به اين علت،تعيين زمان مشخصي براي تحويل خودروها ممكن نيست.
ملكي با اشاره به شرايط واگذاري اين خودروها به فرهنگيان بازنشسته گفت : نرخ خدمات ليزينگ ما 17 درصد اما براي فرهنگيان 15 درصد تعيين شده ضمن آن كه كارمزد خدمات ليزينگ 120 هزار تومان است كه ما از اين افراد 60 هزار تومان دريافت مي كنيم.
مديرعامل رايان سايپا افزود: درتسهيلات ليزينگ ، قرارداد اجاره به شرط تميلك صادر و سند خودروها تا زمان تسويه و پرداخت آخرين قسط به نام اين شركت ثبت مي شود اما بر اساس قرارداد منعقده با وزارت آموزش و پرورش ، سند اين خودروها از ابتداي واگذاري به نام فرهنگيان ثبت شده است ضمن آنكه از هزينه مجدد در اين باره معاف مي شوند.
مرحله دوم واگذاري خودروي پرايد به فرهنگيان در مراسم نماديني با واگذاري چهار دستگاه خودرو به چهار نفر از فرهنگيان بازنشسته در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شد.
كد : 0001/10107
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 652]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن