تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با سراسر كشور زنگ انضباط اجتماعي در مدارس مازندران نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با سراسر كشور زنگ انضباط اجتماعي در مدارس مازندران نواخته شد
خبرگزاري فارس: در دومين روز هفته ناجا زنگ انضباط اجتماعي همزمان با سراسر كشور با حضور فرمانده‌هان انتظامي مازندران در مدرسه‌هاي اين استان نواخته شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، فرمانده انتظامي مازندران در مراسم نمادين نواخته شدن اين زنگ در مدرسه 15 خرداد شهرستان ساري گفت: آنچه كه امروز سبب بروز برخي مشكلات براي افراد جامعه مي‌شود زياده خواهي، عدم قانون بودن افراد به حق قانوني خود و توجه به قانون است.
مهدي توكلي اظهار داشت: افراد مجرم كه روزي به دست قانون مجازات مي شوند، اگر مي‌خواهند آينده خوب و درخشاني داشته باشند بايد به حق و حقوق خود راضي باشند.
وي از پايبندي به مقررات اجتماعي در جامعه خبر داد و تصريح كرد: اگر اين مقررات رعايت نشود، نمي‌توانيم به توسعه همه جانبه دست پيدا كنيم و بستري براي فعاليت و رشد در كشور فراهم كنيم.
فرمانده انتظامي مازندران يادآور شد: امنيتي كه امروز در جامعه و خانواده‌ها حكم فرما شده است ناشي از تلاش مستمر ماموران نيروي انتظامي كه وظيفه حفظ و تامين امنيت اجتماعي مردم را بر عهده دارند.
وي با تاكيد بر اينكه آموزه‌هاي ديني در جامعه اسلامي موجب عدم گسترش ناامني‌هاي اجتماعي، اخلاقي و خانوادگي مي‌شود تصريح كرد: وظيفه نيروي انتظامي، تنظيم امور جامعه است تا افراد در فضاي آرام به فعاليت‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي خود بپردازند.
توكلي يادآور شد: در سال‌هاي جاري با همكاري آموزش و پرورش 10 هزار مورد آموزش‌هاي انتظامي براي نهادينه شدن امور مربوط به نظم و امنيت براي دانش‌آموزان برگزار شد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه نيروي انتظامي داراي افراد خستگي‌ناپذير براي حفظ امنيت و شئونات مختلف اجتماعي است گفت: زنگ انضباط اجتماعي به منظور نهادينه سازي رفتارهاي درست، نظم بخشي رفتارها و كنترل اجتماعي از دوران تحصيلي است.
عبدالوحيد فياضي با اعلام اينكه پليس در جامع حافظ امنيت است افزود: پليس در برقراري نظم و امنيت كارنده نظم است و افراد و شهروندان كساني هستند كه اين نظم را دور و از آن بهره‌برداري مي‌كنند.
وي در پايان بيان داشت: طرح پليس جوان و هميار پليس كمك بزرگي به خانواده‌ها در ارتباط با انضباط اجتماعي در مدرسه و جامعه است.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن