تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي مقدم خبر داد:صدور دو ميليون گذرنامه طي سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي مقدم خبر داد:صدور دو ميليون گذرنامه طي سال گذشته
فرمانده نيروي انتظامي گفت: طي سال گذشته دو ميليون گذرنامه توسط ناجا صادر شده است كه تعداد آن بيشتر از صدور شناسنامه براي مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه افتتاح نمايشگاه مركزي نيروي انتظامي واقع در بوستان گفتگو اعلام كرد: ناجا خدمات مختلفي به آحاد جامعه ارائه مي كند و تلاش شده است در هفته ناجا اهدافي مانند جذب مشاركت هاي مردمي، افزايش احساس امنيت و افزايش آموزشهاي مردمي جهت پيشگيري از جرائم دنبال شود.

احمدي مقدم گفت: همچنين بهبود قانونگرايي ، توسعه نظم و انضباط اجتماعي يكي ديگر از وظايف اجتماعي ناجا است.

فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه هر ساله 100 شهيد در ناجا تقديم انقلاب مي شود، گفت: ايجاد امنيت و افزايش احساس امنيت از بهترين خدماتي است كه نيروي انتظامي مي تواند به مردم ارائه دهد.

احمدي مقدم برخورد با مواد فروشان، اراذل و اوباش و برخورد با سارقين به عنف را از مهمترين دستاوردهاي طرح امنيت اجتماعي ذكر كرد.

فرمانده نيروي انتظامي بزرگترين دستاورد سال جاري نيروي انتظامي را كشف 86 درصدي جرايم عنوان كرد و گفت: اين رقم طي سالهاي گذشته كمتر از 60 درصد بود در حالي كه اكنون در موضوع جرايم مهم اين رقم بيش از 90 درصد است.

احمدي مقدم گفت: خدماتي كه پليس در هفته ناجا ارائه مي دهد راه اندازي سيستم رسيدگي به جرائم راهنمايي و رانندگي در مركز پليس + 10 است و همچنين واگذاري خانه به كاركنان ناجا از ديگر برنامه هايي است كه در هفته ناجا افتتاح مي شود.

وي اظهار داشت: تلاش شده است تا در هفته ناجا از اقدامات پرخرج جلوگيري شود و برنامه هاي آموزشي در اولويت كار قرار گيرد.

وي همچنين از برپايي 10 هزار نمايشگاه در مدارس سراسر كشور خبر داد و تصريح كرد: اين آمار در سال گذشته 5 هزار نمايشگاه بود و با توجه به استقبال خوب مردم و دانش آموزان از برپايي اين نمايشگاهها ، تعداد آنها را تا دو برابر افزايش داديم.

همچنين در اين مراسم ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز اگر مديران و مسئولان جامعه در سايه امنيت و آرامش كار مي كنند مديون اقدامات نيروهاي مسلح و به ويژه اقدامات نيروي انتظامي هستند.

وي ادامه داد: مردم در سايه حضور شما است كه در عرصه هاي مختلف حاضر مي شوند و قوه قضائيه با حمايت قانونمندانه از اين نيروي كارآمد زمينه افزايش احساس امنيت را هموار مي كند.

وي گفت: من باور دارم كه زيربناي اصلي توسعه كشور در سايه امنيت است.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن