تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره تئاتر ايثار در استان فارس گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جشنواره تئاتر ايثار در استان فارس گشايش يافت
جشنواره تئاتر ايثار منطقه سه كشور روز دوشنبه با حضور اصحاب هنر و صاحبنظران هنر تئاتر در تالار ابوريحان شيراز گشايش يافت.


مدير اجرايي جشنواره تئاتر ايثار روز دوشنبه در حاشيه مراسم افتتاحيه اين جشنواره به خبرنگار ايرنا گفت: جشنواره هاي موضوعي به دليل آزاد نبودن در انتخاب سوژه معمولا بااستقبال كمي روبرو هستندامااين جشنواره با ارسال بيش از 200 متن روبرو بود.
بهمن سليماني بااشاره به سطح كيفي بالاي جشنواره افزود:حركت اوليه برگزاري اين جشنواره از فروردين ماه آغاز شد.
وي ادامه داد:اين جشنواره با حضور 14 استان به ميزباني معاونت پژوهشي و ارتباطات فرهنگي و بنياد شهيد استان فارس از 15 تا 19 مهرماه در تالار ابوريحان و تالار استاد محي الدين لايق برگزار مي شود.
سليماني افزود:از 200 متن ارسالي به دبيرخانه تعداد57 متن پس از بازبيني تصويب شد و در نهايت داوران 15اثر را براي اجرا در جشنواره انتخاب كردند.
وي اظهارداشت: اختتاميه اين جشنواره روز جمعه در تالارآزادي برگزار خواهد شد و در مراسم اختتاميه از برترين ها تجليل مي شود.
سه كار برتر اين جشنواره مجوز حضور دربيست و هفتمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر را دريافت مي كند.
محمد باقر قهرماني،رحمت اميني و حميد مظفري داوري جشنواره را برعهده دارندكه هنرمندان استان هاي فارس،اصفهان ،بوشهر،ايلام ،چها محال و بختياري، خوزستان،قزوين،خراسان شمالي،كرمان،هرمزگان،لرستان ،سيستان وبلوچستان ،يزد و كهگيلويه و بوير احمد شركت دارند.
همزمان با اين جشنواره اولين مسابقه عكس تئاتر ايثار از 16 لغايت 24 مهربا189 عكس از 23 عكاس در نگارخانه سرو تالار حافظ برگزار خواهدشد.
ك/3 م - ك 677/675 شماره 577 ساعت 14:20 تمام
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن